Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KoPy89

    tag

    válasz #56573440 #31 üzenetére

    A meki is szar, a coca kóla is szar. De azt majd egy élelmiszer piaci fórumon szidjuk.
    Itt most épp erre mondták, jogosan, hogy manipulatív. Mi a baj tehát?

    SJ pedig jól csinálja, meg is érdemli szvsz.

  • julius666

    addikt

    válasz #56573440 #31 üzenetére

    Nana, a Vista pont hogy a marketing miatt bukott meg. Elterjedt róla hogy szarfoshasználhatatlan, aztán mindenki elhitte, sokszor olyan is aki még életében nem látta nyomta a bullshitet. Ezt jól példázza a Win7, kis túlzással kiadták ugyan azt és veszi a nép mint a cukrot.

    És ezt a trendet, hogy nem a képességeivel reklámozunk egy IT terméket hanem a bullshit marketingszövegekkel (a 'think different' meg a mac-et használni igazából életstílus, nem csupán egy eszköz hanem a létezésed középpontja) erre a piacra igenis az Apple hozta be. Azelőtt nem volt ez ennyire jellemző. A sikereiket látva most már persze nyilván majmolja őket az összes konkurens.

    Ettől függetlenül egyetértek a mondandóddal. Szerintem is megérdemelte, azért mégiscsak lerakott ő már egy-két dolgot az asztalra ha más nem üzleti szempontból.

    De az IT világban is, meg merem kockáztatni, ők azok akik a leginkább alkalmazkodnak a userek igényeihez, hiába nem ők találják ki/használják elsőként a sok újdonságként árult dolgot, de mégiscsak ők azok akiknél először jelenik meg valóban használható, kényelmes megoldásként. Az iPod-pn, iPhone-on meg a többi sikeres termékükön ez jól látszik.
    Ha nem lenne olyan pofátlan az árcímkén lévő összeg, meg nem lennének az apple-trollok, semmi bajom nem lenne velük, szívesen használnék a termékpalettájukról néhányat én is. :)

    KoPy89: Ne szidjátok a Coca Colát, jó az. A mekit lehet, rengeteg fajta gyorsétteremben kajáltam már és állítom, a meki a legszarabbak között van. :))

    [ Szerkesztve ]

  • Suker10

    aktív tag

    válasz #56573440 #31 üzenetére

    Az veszélyesebb. Egy olyan országban, ahol a 2 éves gyerekek azon élnek, úgy nőnek fel, hogy mást nem is ismernek. Fogalmuk sincs, hogy mit esznek. Ránevelik őket: más is azt eszi, akkor én sem akarok lemaradni. Felnőttként is az ő termékeiket fogja választani, hiába egészségtelen az összes. Ez a birka-effektus. Ha volt már birkád, akkor tudod, hogy miről van szó. Az egyik elindul és beleesik a gödörbe a többi pedig követni fogja. Ha a hátára fordítod, nem próbál meg felállni, mert jól érzi magát úgy is. :D
    Az informatikában szintén ez van. Az érzelmekre hatnak. Akkor is az Apple termékét választod, ha tudásban semmivel sem marad el a másik, vagy lényegesen jobb nála.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

Új hozzászólás Aktív témák