- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave0825
őstag
Nekem akkor írta ezt ki 2-3x is, mikor DH4-gyel játszottam töltés közben, és 2 méteres USB-hosszabbító volt a töltő meg a telefon között Kevesebb áram is ment át a hosszú kábelen, meg még a játék is..
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
blakey
titán
Szerintem nem lesz@rják hanem annyira különböző helyekről rendelik a hardverek egy részét, hogy némelyik hardver illesztőprogramja sz@r és erről nem a sony tehet hanem a cég akitől rendelték, ezért lehetséges az, hogy ennyire nagy a szórás telefonok között, van akinek semmi problémája (pl nekem ) és van akinek villog a kijelző, kopik a kameralencse takaró plexi (pl. neked . Amennyiben ez valóban így van akkor ebben az esetben nagyon nehéz optimalizálni a rendszert és akkor valahol a sony hibája is, hogy ilyen beszállítóktól rendel, de a fejlesztők, programozok erről már kevésbé tehetnek, ezt meg kell oldaniuk, de nehéz. szóval nekem ez a véleményem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Ezt a dolgot én sem értem, bár valószínűleg így olcsóbb nekik, de ilyen szórást készülékek között még nem láttam. Itt nem arról van szó, hogy egy adott széria rossz, hanem véletlenszerűen előbukkanak olyan készülékek amik akár fél-, egy év különbséggel kerültek le a gyártósorrol és ugyanazt a hibát produkálják, már rég kirúgtam volna a beszerzési osztályukat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
counterbill
senior tag
Cm tökéletes csak az a fránya random megfagyás. De csak kiderül egyszer ,hogy mi okozza. Vagy esetleg egy programom bár azt kétlem. Mai is lehúzom töltőről képernyő bekapcs és paff megfagy. Reset és megint ott van 5 értesítést a frissített programokról. Kikapcsoltam minden automata frissitést hátha az a gond. Gyári romokon meg a multitaskingot leszámítva nálam semmi gond. Pörög és teszi a dolgát az összes.
Valaki próbálta innen a Bagyusz féle slimromot? Miben más mint egy cm stb?PACMAN romot is úgy magyarázta el valaki
[ Szerkesztve ]
Everything not saved will be lost. -Nintendo "Quit Screen" message
-
Atesz 666
aktív tag
-Köszönöm a kiigazítást.
-Én csak azért szoktam még 5%-kot benne hagyni mert nem akarok úgy járni ,mint anno a K800i-mel,amikor azt is engedtem lemerülni párszor 0-ra és egyszer pont 0%-nál felraktam tölteni,de már soha többet nem lehetett se tölteni se be kapcsolni..
-Sok szervizbe elvittem köztük természetesen az akkori hivatalos márkaszervizbe is,de sehol nem tudtak vele kezdeni semmit.
-Egyik szervizben azt mondták,hogy valami alaplap cserével meg lehetett volna oldani,de az kb annyiba került volna mint egy új K800i telefon.
-Persze tudom,hogy az még teljesen más rendszer volt meg azóta sokat változhatott az akkumulátor technológia meg stb,csak a félsz még akkor meg van bennem..
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
noezmegmi
tag
Sziasztok ! Ezeket a kódoknak van valahol egy összefoglalása mit kell nyomogatni, hogy megkapjuk kért információt?
Nekem frissített a az "Album és a Walkman" és ami nálam soha nem volt az most van lefagy a készülék. Valakinek ötlete?Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 \ Sony Xperia SP C5303 \ Honor 4x
-
#69438720
törölt tag
hú most aztán bazi okosat mondtál... még ha szemből is nézem a sarkakon már szürke "fátyol" van...
Fagyni meg nemcsak, h napi 1-2x fagyott, hanem kb 10 percenként " xy nem válaszol", vagy spontán kilép, vagy újraindul, stb. Túlzás nélkul. Multitasking meg egy ismeretlen fogalom a számára... egyébként alap 4.3-at használtam.[ Szerkesztve ]
-
Logeeen
senior tag
És az milyen szoftveres hiba, amit nem minden készülék produkál?
Az enyémet Aug körül vettem, páromét Dec-ben.
Az enyémmel semmi gond, az övé akad meg fagy.
Ugyanúgy csinálom mindkettő telefont.Panel hiba lesz az valszeg... Csak fosik beismerni a Sony, hogy elbaszta. A beszállítóját meg ki kéne rúgni a picsába.
#Xiaomi 13T#
-
-
blakey
titán
De megoldották, tehát nem egyértelmű a szoftverhiba. Gyártóként az összes "hibás panellel szerelt" készüléket visszahívnám és cseréltetném garanciában.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mrlujoak
veterán
...mi ebben a hihetetlen?!
Adott egy termék, adott vezérlő szoftverrel.
Ellenben adott termék eltérő komponenssel kerülhet forgalomba. Legyen ez két gyártó különböző panelje. (AUO és JDI)
Mivel a két panel sem egyidőben készül, legyen csak fele fele, máris 4 változó van a hardver tekintetében ( AUO Q1, Q2; JDI Q1 és Q2) hiszen elég, ha csak egy áramköri elem beszállítója módosul a gyártás alatt, máris 4 különböző panelről beszélhetünk....és most jön a csavar. Szoftverfrissítés, ami érinti a vezérlőszoftvert is.
Bizony van esélye, hogy a két gyártó, két külön terméksorozata közül akár csak egy sorozat is intoleráns az új vezérléssel, emiatt valami hibát produkál.
Tehát 3 panel hibamentes, egy villog.Ilyenkor bizony pont egy hardvercsere oldja meg a szoftver okozta hibát, ami tulajdonképp nem is szoftver hiba, hanem alapjaiban véve is hardverhiba. Kompatibilitási hiba, ami új komponensek esetén a gyárban az összeismertetésnél kiütközne, de mivel jó eséllyel a hardver már rég lekerült a szalagról, a szoftver meg ugye új, így a felhasználó - és ha van akár csak egy db is a rossz (más) szériából - és a tesztercsapatnál jelentkezik.
Ezután jön a hiba detektálása, sorozatszámok alapján a hibásnak vélt alkatrész behatárolása, és a javítás (garis, jótállásos, visszahívásos vagy egyéb) megkezdése.
Példánkban az az egy fajta panel kivezetése, és cseréje a másik 3 egyikére.Egyáltalán nem ördögtől való, hogy egy ilyen szoftverhibának vélt eseményt hardvercserével orvosolnak.
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
...mert nem tetszett az arcod a szervizesnek
...mert annak rossz napja volt, és hanyag munkát végzett
...mert ők nem kaptak köremailt, hogy illik azt javítani
...mert nem is létezik köremail, és a gyártó is csak sötétben tapogatózik, és fogalma sincs mi a hibás panel, ami a raktárban van.Ugye ezt Te sem gondolod komolyan, hogy majd itt a fórumon pontos választ kapsz, ki és miért nem csérélte neked a kijelzőt...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Ezt most komolyan csinálod?!
Egy vállalatnál ilyen döntések szigorúan titkosak.
Komolyan itt vársz bármi infót is?!Akkor már miért nem az új iPhone adatlapját kéred?!
Azt sem tudod - és felteszem senki itt - hogy mekkora az érintett mennyiség.
Hasadra ütsz, és bemondasz egy százalékot, és ez mennyire ciki......és ha 6%, és a visszahívási rátájuk 10%tól indul?!
Ezt sem tudod.Írtál már a gyártónak, hogy ez a hiba, és megadtad a telefonod adatait?
...vagy csak cikit kiáltozni vagy itt?!Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
-
peti0017
csendes tag
A kijelző csere úgy történt, hogy először feltették a 4.3-at a saját módszerükkel, majd mondták, hogy most okés. Miután azt tapasztaltam, hogy továbbra is villog a kijelző, mondtam, hogy nem okés. Aztán magától felajánlotta a szervizes, hogy hagyjam ott, kicserélik a kijelzőt gariba. Annyira nem örültem az ötletnek, de belementem. Másnap mehettem érte...Amúgy T-mobilba volt ez. Nem tudom, milyen kijelzőt tettek bele, de most jó. De, ha már nem lett volna rá garancia, akkor 25 rugó lett volna a csere...egy bug vagy mi a túró miatt
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs