- DIGI kábel TV
- Windows 11
- Netflix
- Router gondok
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
Első blikkre így néztem a hírt olvasva
majd másodjára is.
Aztán megnéztem a forrást. Amin a mellékelt diagram eredménye még inkább érthetetlenné tette a szándékot.
Viszont a cikkbe beleolvasva, szerintem itt a fejlesztők elcsábítása a cél (nem feltétlen pénzzel). Azt reklámozva, hogy az ő megoldásuk nem részesíti hátrányban a konkurens hardvert, így a fejlesztő nyugodtan implementálhatja a TressFX 2.0-át Hairworks helyett.
In the below diagram, we isolated the specific routine that renders these competing hair technologies and plotted the results. The bars indicate the portion of time required, in milliseconds, to render the hair from start to finish within one frame of a user’s total framerate. In this scenario, a lower bar is better as that demonstrates quicker time to completion through more efficient code.
In the diagram, you can see that TressFX Hair exhibits an identically low performance impact on both AMD and NVIDIA hardware at just five milliseconds. Our belief in “doing the work for everyone” with open and modifiable code allowed Tomb Raider’s developer to achieve an efficient implementation regardless of the gamer’s hardware.
In contrast, NVIDIA’s Hairworks technology is seven times slower on AMD hardware with no obvious route to achieve cross-vendor optimizations as enabled by open access to TressFX source. As the code for Hairworks cannot be downloaded, analyzed or modified, developers and enthusiasts alike must suffer through unacceptably poor performance on a significant chunk of the industry’s graphics hardware.
With TressFX Hair, the value of openly-shared game code is clear.
Nem stúdiónkként vennék meg kilóra a fejlesztőket, hanem egy egyszeri alkalommal kifejlesztett nem diszkriminatív megoldással terelnék őket a saját fejlesztéseik irányába értelmezésem szerint.
Mivel nincsenek pénzügyileg eleresztve, így számomra ez tűnik az egyetlen logikus magyarázatnak, ha a 2.0 kifejlesztése lényegesen olcsóbb mint a stúdiónkénti támogatás.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
Dr. Romano #19 üzenetére
A TressFX fő szponzora:
Hairworks:
CoD: Black Dogs
Far Cry 4:
TressFX:
Blond Raider
TressFX 2.0
Star Citizen:
Ha valakit zavar nyugodtan törölhető
Szerk.: huskydog17 ezen ne múljon.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz
#90933760 #29 üzenetére
normális ember lefordul a székről facepalm közben mikor ezt meglátja
No de kérem, ez elengedhetetlen kelléke a kecske és macska szimulátoroknak. Nemsokára érkezik a Sims 4 fodrász pakk. Illetve a Lego után az Barbie és az "én pici pónim" is digitális formát ölt, bónusz sörényfésülő és fonó pályával. A Gyűrű Kúra pedig Legolas TPS-sel gazdagodik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ph A hajszimulációs rendszer új verziója már a gyakorlatban is működik a Lichdom: Battlemage című játékban.