Új hozzászólás Aktív témák
-
gt87
csendes tag
válasz nyisziati #38 üzenetére
"viszont itt meg azt a pár ön- és közveszélyest kellene leváltani, akikre pl. esős időben jön rá a siethetnék, és az amúgy se gyors forgalmat pikk-pakk teljesen lebénítják egy csúnya balesettel." - jó tegük fel, hogy autóról letiltod őket, de ugyanilyen arcok közlekednek: motorral, biciklivel, rollerrel, egykerekű eletromos izéval, meghatározhatatlan kategóriájú kerekes sporteszközzel, gyalog. És ugyanúgy tudnak meglepit okozni, néha nagyobbat, mint egy kretén autós. Arról nem is beszélve hogy ezeket a közlekedési módokat elég körülményes lenne "automatizálni", vagy betiltani.
-
gt87
csendes tag
válasz nyisziati #72 üzenetére
Szerintem ez egy sztereotíp vélemény. Igen rommá törnek nagy prémium SUV-ot is, de ugyanolyan gyogyós ül szuzukiban is, meg egyéb más járműben (utazzál egyet pl a BKV-n ott is ezek azok az arcok akik majd fellöknek gyalog, mert ő siet). Bocs, de az ilyen szelektív tiltás engem valami utopisztikus diktatúrára emlékeztet, amiben nem igazán szeretnék élni.
-
#06658560
törölt tag
válasz nyisziati #184 üzenetére
Nem, nem bírálta felül az ember látását, mert az adott helyzetben az ember leszarta.
Egyébként kik miatt vannak olyanok kimatricázva, hogy a tükörben látható elemek a valóságban nagyobbak-közelebb vannak, mint amekkorának, amilyen távolinak látszanak? Vagy hogy a cruise control azt nem jelenti azt, hogy ott lehet hagyni a kormányt és nem kell figyelni az útra se?"Ez egyértelműen AI hiba, ami visszavezethető a formafelismerés hiányosságaira."
Nem AI hiba, mert az felismerte, hogy ott van. Ez programozói hiba volt, mert direkt ignoráltatták vele. AI hiba akkor lett volna, ha magától alakította volna ki ignorálandónak a látott minták alapján.
#183) tittipecci: "Igen, ismerem a Ford és a Volvo kinyilatkozásait, szerintem kicsit korán tettek ilyen kijelentéseket, ahogy egy általam sokra tartott szakember ilyen esetekben mondani szokta: "Pizsmában szaladtak ki az utcára".
A jelenlegi EU-s szabályzás ugyanis nevesíti és kifejezetten tiltja azt, hogy a kormányzás teljesen emberi beavatkozás nélkül történjen. És - pillanatnyilag legalábbis - senki nem tudja, hogy mi kellene ahhoz, hogy ezen változtassanak, oldjanak."
És látsz kereskedelmi forgalomban önvezető Volvót vagy Fordot? A VW AG meddig ment el önvezetéssel, és amire képes, abból mennyi aktív? -
duke
aktív tag
válasz nyisziati #174 üzenetére
"A legérdekesebb kérdés az önvezetés felelőssége."
Nincs ebben semmi bonyolult, csak az onvezetok ellenzoi, szeretnek panikot kelteni. Ha majd nagy ritkan tortenik egy baleset, akkor majd az illetekes hatosag kinyomozza, feltarja az okat, pont ugy ahogy az jelenleg is tortenik egy munkahelyi balesetnel, egy repulogep szerencsetlensegnel, vagy barmilyen ipari katasztrofanal. Peldaul ha egy onvezeto elut egy embert, akkor a feleloseg kapasbol 4 iranyba mehet. Hibas lehet a gyarto, hibas lehet a szakhatosag, aki a jarmu mukodesi engelyet kiadta, hibas lehet az uzemelteto, vagyis az utas, es hibas lehet, akit elutottek, mert gondatlanul kozlekedett. A nyomozohatosag majd feltarja, ki milyen mertekben felelos, pont ugy, ahogy ez most is, nap mint nap tortenik. A dolog annyiban sokkal konnyebb es gyorsabb lesz, hogy az onvezeto jarmuvek gigabytenyi adatot rogzitenek minden masodpercben, vagyis konnyu lesz rekonstrualni mi tortent. Peldaul a Tesla 12 kameraja masodpercenkent osszesen 2300 fenykepet keszit a kulvilagokrol. Es ehhez jonnek meg a kulonbozo tartomanyban dolgozo radarok adatai. Szoval rengeteg adat lesz, konnyu lesz megallapitani a feleloseget.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!