- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen routert?
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #06658560 #140 üzenetére
"Javaslom vesd össze mennyi egy autót venned, mennyi bérelni öt éven keresztül. Utóbbiban assistance, szerviz, biztosítás- bárki vezeti, mindenkire érvényes- egyedül a tankolás marad ki. Három hónap a felmondási idő, nincs egyéb futamidő megkötés. Ezt egy hitelkonstrukcióval, vagy egyben kifizetéssel könnyű összevetni."
Azért nem ennyire szép a bérlés illetve lízing. Amikor vissza viszed, akkor pontosan úgy kell kinéznie, ahogyan elhoztad. Vastagon fog a ceruza a javításkor. A legapróbb felületi hibák is számítanak, hiába marad sértetetlen a lakkozás.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nyisziati
veterán
-
tittipecci
csendes tag
válasz #06658560 #177 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ezt nem az autógyártók fogják eldönteni, pontosabban fogalmazva ők fogják, de majd a jogszabályi elvárásokhoz igazodva lesznek kénytelen dönteni.
Igen, ismerem a Ford és a Volvo kinyilatkozásait, szerintem kicsit korán tettek ilyen kijelentéseket, ahogy egy általam sokra tartott szakember ilyen esetekben mondani szokta: "Pizsmában szaladtak ki az utcára".
A jelenlegi EU-s szabályzás ugyanis nevesíti és kifejezetten tiltja azt, hogy a kormányzás teljesen emberi beavatkozás nélkül történjen. És - pillanatnyilag legalábbis - senki nem tudja, hogy mi kellene ahhoz, hogy ezen változtassanak, oldjanak.
Az autós lobbira gondolni sem merek, láttuk, hogy pl a német gazdaságot atomerősen meghatározó autóipar milyen erőtlenként viselkedik a 2020-ra teljesíthetetlen CO2 kibocsátási elvárásokat előirányozó EU környezetvédelmi bizottságával szemben. -
nyisziati
veterán
válasz #06658560 #182 üzenetére
Egy bekanyarodó kamion láttán bármelyik autós egyszerűen fékezett volna. Lehet, hogy így is baleset történt volna, de nem halálos kimenetelű.
A Tesla szoftvere viszont felülbírálta az egyszerű ember látását - hirdetőtáblának aposztrofálva egy kamiont. Ez egyértelműen AI hiba, ami visszavezethető a formafelismerés hiányosságaira.
És már elnézést kérek, de amíg ezeken nem kerekednek felül, addig én erős fenntartásokkal kezelem az önvezető autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Discord
- Milyen routert?
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...