Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rolee9309

    csendes tag

    válasz Schuler888 #13 üzenetére

    Igaz.
    Kövezzenek meg, de nem látom a létjogosultságát az ilyen masináknak. Ha valaki nem akarja szennyezni a környezetet, vagy bármi más okból kocsit/tömegközlekedést használni rövid távon, gyalogoljon. Ha gyorsabban akar odaérni, bicaj (hagyományos rollereket sem csípem, nem túl... férfias - SZERINTEM), azokra már van egy -nagyjából- működő szabályrendszer létrehozva. Aki meg azt mondja, egészségesebben akar élni egy ilyen elektromossal, az ugyanott van, ha kiáll a ház elé, s ácsorog egy 20 percet :D.
    Sokan panaszkodnak, hogy a súlyuk miatt nem találnak maguknak rollert. Ne is keressenek, nem nekik való. Kocogjanak/bicajozzanak, egyenek helyesen.

  • rolee9309

    csendes tag

    válasz joysefke #16 üzenetére

    Gondolom itt is hasonló elveken alapul, mint a kerékpárnál. Messzebb van a forgástengelytől a felni és a gumi, valamint a nagyobb átmérő miatti súlytöbblet mind több erőt kíván a meghajtáshoz. Bár ekkora méretben szerintem ez nem olyan nagy differencia.

  • rolee9309

    csendes tag

    válasz akaido #22 üzenetére

    Utána gondolkoztam, hogy bizony lehetnek speckó esetek, arra jó is lehetne, de mint olyan általános elterjedésben, mint a kerékpár, úgy nem tudom elképzelni.

    @Schuler888 Ha valakinek már fáj a térde, ízületi okokból, ízületvédő sokat sajnos nem tud javítani, az megelőzésre való leginkább, meg hogy ne romoljon tovább az állapota az adott ízületnek. Én is így vagyok a vállammal, sokáig kerestem a megfelelő készítményt hozzá, de gyógyszertárakban, cikkekben, testépítésben is kijelentették, hogy meglévő problémára nem való, és magamon tapasztalva igazat is kellett adnom nekik. Az agy-izom kapcsolatot kell fejleszteni, hogy a környező izmok vegyék át a terhelést, valóban meg tudja oldani valaki, ha akarja. Nyomásoknál már nem is fáj, bár "háború van" állapotot azért elkerülöm. Térdbandázs viszont szuper ötlet, addig, amíg van probléma a ízülettel, utána viszont hátráltatja a regenerációt.

    @joysefke Köszi a levezetést! Ennek még TUTI, hogy hasznát veszem, le is mentettem :). Nem vagyok penge, hogy ennyire részletesen ismerjem ezeket a dolgokat, 26-osról 29-esre váltás okán, meg megbízhatóbb kerékpáros cikk (nem ennyire tudományos) alapján mondtam. Bár a gyorsíthatóság változásának valószínű több oka is van, a kerékméret-változás (súlyom, bicaj tömege kerekek nélkül, nagyjából geometriája is megegyező) volt a legnagyobb változás.

    [szerk.] Nem tudom, hogy offoljam, mivel van témához kapcsolódó, meg ahhoz kevésbé kapcsolódó is a mondandómban :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák