- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
Egy szavazat a szimplavégűre.
-
adyz.
aktív tag
paragi dob... óvatosan velük, szeretnek rohadni...
ja, meg nagyjából 1év után elég hangos lesz, szóval ezek tudatában vegyél ilyet.van még a HD-nek is jópár dobja, azok nem rohadnak, és a hangjuk is szép marad. (persze az is hangosodik, de tovább bírja mint a paragi)
-
Thome
addikt
Szerintem a dupla. De ez egyéni ízlés dolga, kinek mi jön be jobban, szóval te döntsd el, szerintem!
-
Samus
addikt
Egyszerűen nem találtam másik, úgynevezett típusspecifikus dobot az I-es Swift Sedanokra. Univerzálist nem szeretnék, egyszerűbb ha a gyári helyére felakasztod, összecsavarozod, és kész. Olvastam jútyukon is, hogy van, akinek egy év múlva már rohadófélben van, de olyan is volt, aki két év után is azt mondta, hogy az övével nincs semmi baj...Szerintem ha két évet kibír, akkor már bőven megérte (összeszámolva kb 25k-ból megvan a csere), de a mostani rendszer mindenképp cserés, lassan több gáz jön ki a dob mögül, mint belőle (amitől ugyan irtó vagány hangja lett neki, olyan kellemesen sportos, de cserébe normál utazás mellett folyamatos ciripelés hallatszik hátulról. Mint kiderítettem, ez a kiáramló gáz hangja, ami érdekes módon csak meleg motor mellett hallható állandóan (ilyenkor talán gyorsabb a gázáramlás?). Sajnos pont ott van elrepedve, ahol a hátsó dob, és és a középdob csöve csatlakozik, mint megnéztük szerelővel, már vagy négyszer biztos hegesztették ezen a helyen, mellesleg a végdob hátulján is van egy kis lyuk, szóval teljes az élmény. A hideg téli időben az autó alól szépen gomolygott ki a "füst" (vagy pára, vagy mindkettő)...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Vakegérke
veterán
Szerintem a szimpla végű. Minek cifrázni?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Nordic
Közösségépítő
-
Nordic
Közösségépítő
-
mrlt
tag
Nekem is hasonló duplacsövű Paragi van csak univerzális, 1.4-es Golf 3-ason. Az egyedüli gondom vele hogy 1800-1900-as fordulat között (ami nagyjából 50km/h 4.-ben), annyira bebúg az utastérbe hogy megőrülök tőle. Hamarosan kerülni is fog dynamat szigetelés a csomagtartóba.
Személy szerint a kisebb duplavégű jobban tetszik mint a boyrészer kályhacső, és ennyi pénzt még pont meg is érnek ezek a dobok.Go Pack Go!
-
Samus
addikt
Ma láttam a helyi autósboltban duplacsövű, de 2x80as véggel szereltet (univerzálisat), valami batár nagy állat...azután megkérdeztem mennyi az annyi, de olyan árat kaptam, hogy irány Szekszárd és a Fulltuning, mert még benzinnel együtt is spórolok vagy 3000 forintot (az pont majdnem a gyújtáselosztó fedél ára...). De még mindig nem tudom, melyik lenne szebb...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
mrlt
tag
Én a Deviltuningból rendeltem a dobot,TA-technix állítható futóművel együtt, rendelés után 5 percel hívott is a srác hogy pont ott van a futár náluk már oda is adta, másnapra meg is kaptam.
Go Pack Go!
-
aphra2
aktív tag
"[INem hiába, volt előnye annak, hogy kipufogógyárban dolgoztam]"
Végre valaki aki kipufogógyárban dolgozik/zott, lenne egy kérdésem , mégpedig , hogy milyen anyagot raknak a dobokba (vég , vagy közép) hangszigetelés végett?
Vágtam már szét néhányat , és olyan üveg vagy kőzetgyapot szerü anyag de konkrétan mi?.......... és azt lehet venni vhol külön ?Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Jah a kérdésre pedig : sztem a szimpla vég jobban néz ki
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Értem, csak pont arra lennék kiváncsi , hogy mi az a cucc konkrétan , mert az itthoni tetőtérszigetelésből megmaradt üveg, vagy kőzetgyapot nem biztos hogy pont olyan , mindkettő rohadtul szívja a vizet .
Aztán lehet , hogy nincs nagy difi az építőipari, és a kipufogóba rakott anyag között, csak megkérdeztem hátha van konkrét neve ,.. köszi a választProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Archer
őstag
Van aki erre van aki arra esküszik. Olvastam olyat is, hogy a kőzetgyapot elég hamar kiégett a dobból és a motor egyszerűen kifújta, viszont az üveggyapot meg bevált. Van egy "üvegpaplan" nevű cucc is, műanyag testű hajóknál szokták használni javításra meg erra-arra, állítólag az is jó ilyen célra. Motoroknál tudom, hogy van kifejezetten "kipufogó gyapot" néven futó anyag de nem biztos, hogy jobb annyival mint amennyivel drágább (mondjuk egy motor dobnál azért könnyebb gyapotot cserélni, ott érdemesebb lehet kísérletezni).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Magnum_
nagyúr
sedan swiftre sportdob? az de prosztó...
I humbly and respectfully decline™
-
Samus
addikt
Nagyon reméltem, hogy erre nem kerül sor, de csak idő kérdése volt. Egyszerűen csak idéznék egyet egy Youtube videó alól:
mindenki magának alakítja az autóját a saját ízlése szerint, szó nincs itt alázásról...itt az a lényeg hogy te menő vagy mert van egy 170 lovas autód? hova szarjak tőle? ugyan úgy be kell tartanod neked is a szabályokat mint egy suzukisnak vagy akár kinek...felfogásoddal van valami baj..szép autót lehet csinálni egy suzukiból is,de sokan felbasznak rá nemtudom milyen spoilert és jóvilág...itt nem erről van szó...
Hogy miért? Mert. Nekem Suzukim van, népautó? Lehet. Ronda? Lehet (bár szerintem a sokat emlegetett kettes golfoknál fényévekkel szebb, nem említve a korban egyidős Astrákkal). Igénytelen? Miért is? Mert fapad? Ha repülőn utazol, azt nem fapadon teszed? Tény, hogy nincs benne semmi extra, tény, hogy zörög itt-ott, az 50 kW-os motor nem egy erőgép, nem szedek fel vele egy csajt sem, villogni sem nagyon lehet vele, de tudod mit? Én szeretem. Lassan 18 éves lesz, ehhez képest nagyon jól néz ki, műszaki állapota is kiváló, persze, kell cserélni egy-két dolgot, de: 10000 kilométer alatt elfogyott 4 deci olaj, a fogyasztása vérmérséklettől függően 5-5.5 liter 100km/h átlagtempó mellett (ha menő gyereknek érzem magam, és pörgetem, mint a hülye, akkor bekér 6.5öt is...ilyen egyszer volt), télen sem sikerült e fölé mennem, városban persze másfélszer ennyi, de vidéki utakra vettem, alacsony fogyasztás kellett, alacsony fenntartási költségekkel, megbízhatóan. Ez egy puritán igásló. Igen, semmi más előnye nincs, de szerintem a jelenlegi fizetések és benzinár mellett elég hathatós érv...mert van egy autóm, ami elvisz oda, ahová kell, akkor, amikor kell, a busszal-vonattal megegyező árakon, de saját menetrend alapján, nagyobb kényelemben.
Ez nem ellened szól, ezt általánosságban írom. Ha bárki úgy gondolja, hogy ez milyen már, hogy majd ettől leszek menő csávó, mert nekem van ám sportdob a "szutyukin", kérem tőle, hogy ezen hozzászólását szíveskedjék magában tartani, vagy az erre kijelölt OFF-TOPIK-ban érvényesülni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Vakegérke
veterán
Miért szívsz mellre egy kritikát?
Más téma, de talán pontosabban meg tudom fogalmazni, hogy mit is gondolok.
Ha eljön az idő, az ember megnősül, általában szerelmes a feleségébe. Vesz neki karórát, nyakláncot, karkötőt, ilyen ruhát, olyan dzsekit, mert ezekben látja még szebbnek a feleségét.Tudod, kevés az olyan nő, aki mindenkinek tetszik. Érdekel ez minket? Nem. Magunknak választottuk, meg vagyunk elégedve vele, szeretjük. Ha pedig más elnéző mosollyal néz rá, ki a fenét érdekel?
Remélhetőleg értetted, mit is akarok mondani.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Archer
őstag
Szerintem nincs semmi baj a Suzukival, a régebbiekkel legalább is, az új Swift ára elég versenyképtelen, annyiért már tuti nem Suzukit vennék meg olyat amiben legalább kényelmesen elférek.
Na de a Te témádra visszatérve szerintem kicsit az "groteszk" úgymond amikor az általad is leírt szemlélettel készített autóra mindenféle tuning cuccokat tesznek, egyszerűen nem fér össze az olcsó, egyszerű, spórolós autó imázzsal. Hozzáteszem nem tudom az árakat de miért nem veszel gyárit? Az legalább tuti nem rohad szét egy év alatt.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xero
nagyúr
Nekem is HD dob van fönt egy ideje(2-2.5 éve kb).
Nem kell csodát várni tőle, de a gyári helyett ha kellemesebb hangot szeretnél, akkor jó döntés lehet.
Igaz, hogy univerzális, de semmi pénzből lehet rá rakatni csatlakozót és tartókat, onnantól meg le-föl pakolható pikk-pakk.
Rohadni nem rohadt eddig, bár nyilván a havas idő után van némi felületi korrózió.Nekem a dupla csöves verzió van belőle, anno valami 15-20e között vettem.
Rövidke video róla. A video minőségét és hátsó kivágást nem kell nézni, ideiglenes megoldás volt.szerk: Vásárlás után amikor még a garázsban parkolt várva a beszerelésre.
szerk2: A hangja egyébként, mint minden ilyen dobnak kicsit megjön ahogy használod. Az enyém 1000km után jellemzően kicsit mélyült és minimálisan hangosodott.
szerk3: Egyébként nálam pusztán azért lett dupla csöves, mert a 206RC hátulját akartam követni. Törekedek a gyári sport kinézetre. Suzukin nem tudom mennyire állna jól. Lévén japán oda talán jobban illik egy egy csöves kicsit ferdén.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
nem a suzukival van baj.
ha még a csapott hátúra teszel fel sportdobot, oké, nekem is volt a legelső autómon...
de a swift sedan tipikusan igásló, ahogy írtad, nem tuning alap. nem tudom, alufelni van-e rajta, de mindennek az alapja az (nekem már csak az az alap), anélkül egy 3/5 ajtós swiftre is gáz a sportdob.sárkányos matricákat el ne felejtsdXero: a feketésre fújt lámpa a másik kedvencem...
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Xero
nagyúr
Speciális engedélyezett festékkel lett lefújva. A fényáteresztése teljesen megfelelő.
Normál műszaki vizsgán (egy fillérrel nem fizettem többet a hatósági díjnál - Posta autó Miskolc) több alkalommal megfelelt. Igazoltatások során szintén semmilyen gond nem volt belőle.Első alkalommal direkt megnéztem menet közben hátulról (autó csere), hogy engem zavarna-e. Nem zavart, pedig én a ködlámpáért és a gagyi xenonért is harapok.
Szóval nem igazán van alapja a kötekedésnek.
szerk: Egyébként, hogy még megnyugtatóbb legyek idén külhonból beszerzett "lámpa fóliát" kap, amit kint előszeretettel pakolnak akár az első fényszórókra is.
[ Szerkesztve ]
-
Samus
addikt
Nem tetszenek a csapott/ferde/lépcsős hátú autók, Sedan párti vagyok...másrészt pedig nem tuningolni akarom. Le kell cserélnem a rendszert. A gyári felejtős, mert egyrészt beszerezhetetlen, másrészt bőven nem ennyi lenne. Az utángyártott középdob és végdob pedig (együtt olyan 15k lenne) ránézésre sem tűnik túl időtállónak, másrészt pedig nem tudni, honnan származik. Picit sportosabb hangot szeretnék, így maradt ez...meglátjuk, meddig bírja a dolgot. Bár még mindig nehéz eldönteni, hogy melyik legyen...Néztem az univerzális HD dobokat, kicsit drágák, és elég sokat kellene pepecselni a felrakásával (itt nálunk nem úgy megy, hogy elviszem és felrakják azonnal...), bár tény, hogy a rozsdamentes az rozsdamentes, nem rohad csak mattul...
Nem fogom szétcsiázni az autót, csak itt-ott szépítek rajta. Ahogy Vakegérke is írta: a magam szája ízére alakítom. Ha valakinek nem tetszik, nem kell megnézni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen