Új hozzászólás Aktív témák

  • hdman

    őstag

    válasz lorenzen #1 üzenetére

    Azt mérőpadnak hívják. :) A hsz másik része hülyeség, mert sok robogó gyári állapotban megy 80-85 öt, nem beszélve arról, hogy egy robogón nincs sebességfokozat, mert egy fokozatmentes (CVT) automataváltó van benne, ami egy kúpon mozog.

    A 70 ccm-vel lehet szórakozni még egy ideig, de majd jön a rendszám egy jó kis vizsgálattal egybekötve. :) Mondjuk ezt már nagyon régóta ígérgetik, de ha körülnézel a környező országokban minden kismotoron van rendszám, vagy azonosító.

    Itt azzal lehet majd trükközni, ha bevezetik a fent emlitett doolgot, hogy veszel egy erősebb 50ccm hengert (ahogy én tettem :)

    Ha mégis aprilia sr-t akarsz venni, akkor inkább a karbisat vedd, jóval erősebb az injektorosnál.

    Nekem volt injektoros is és karbis is SR-em, (2002 Troy corser replica LC), a karbis mérföldekkel jobb volt.

    Most egy Suzuki Katana R (2002 LC)-m van, ha érdekel, holnap teszek fel képet róla :)

    A tuningról pár szó:

    henger: ~ 60k
    kipuff: ~ 50k
    karbi: ~ 20k
    dugó, sportgyertya, legszűrő, membrán, variátor, görgők, stb cseréje magyarul megmondva k..a drága mulatság.

    Sopron city :)

Új hozzászólás Aktív témák