Új hozzászólás Aktív témák
-
kerekfej
addikt
válasz tome.jr #1352 üzenetére
Korábban 2190Ft-ért kapható volt külön ilyen headset. Szóval egyértelmű, hogy túl sokat nem érdemes várni tőle. Én jelen pillanatban nem használok hozzá headsetet.
-
kerekfej
addikt
válasz Vyndree #1354 üzenetére
A kérdés az, hogy mihez képest jó, mert ha minden igaz ugyanezt adják a Samsung Galaxy S és az S II mobiltelefonokhoz is, azoknak a hangjára a megfelelő magyar szó az, hogy pocsék. Persze azok akiknek nincs összehasonlítási alapja, azok könnyen esnek abba a hibába, hogy csak úgy hasraütésszerűen mondanak és állapítanak meg valamit tévesen. HIFI szempontból kritikán alulinak számíthat a gyári fülhallgató a hangminősége.
Viszont bőven megfelelhet általános használatra. Tehát nem nevezhető rossznak, de a jótól elég távol van.
[ Szerkesztve ]
-
Vyndree
őstag
-
kerekfej
addikt
válasz Vyndree #1356 üzenetére
De akarom. Mobil kijelzők tesztje
-
tome.jr
addikt
válasz Roliiii #1359 üzenetére
Érdekes amit írsz én semmiféle alapzajt nem hallok. Itt is azt írják, hogy teljesen néma:
Whether it is deliberately designed or just a byproduct of removing the phone section, the Galaxy Player has nearly silent operation. Only when using my most sensitive in ear monitors could I hear a slight bit of activity between tracks. Interestingly, this was more noticeable while using services like MOG compared to the stand-alone apps. I don't know why that would be. In any case, the device is basically silent.
-
Roliiii
aktív tag
válasz tome.jr #1360 üzenetére
Itt azt írja, hogy szinte hangtalan. Nearly=közel. Azt, is írja, hogy főként számváltásnál hallja, szóval van, én hallom, lehet túl vájt fülem van erre.
Nomeg ez amcsi verzió, én eddig China és Koreai gyártmányt hallottam. Osztálytársamét Koreába gyártották, az enyémet China-ban.
[ Szerkesztve ]
http://www.ted.com/talks/shawn_achor_the_happy_secret_to_better_work
-
-
agabe
addikt
válasz kerekfej #1367 üzenetére
no...a gyari fulessel is tokeletesen hallhato a halkabb reszeknel-szuneteknel, vagy pl szmvaltaskor, inditaskor, leallitaskor. nem nagy misztikum azert, nem kell hozza se vajt ful se draga fules, csak van aki erzekenyebb ra es jobban eszreveszi, van aki meg kevesbe (bar mindenki hallja, csak nem mindenki tud rola). ez mar inkabb szokas kerdese ki hogyan, es min szokott hozza a zenehallgatashoz. ha jobb hifi van otthon es azon hallgat vki figyelemigenyesebb zeneket is akkor pl. konnyebben eszreveszi.
[ Szerkesztve ]
-
Roliiii
aktív tag
Valakit érdekel, jött HongKong ból egy szilikon tok, 1 hónapja rendeltem, de azóta már úgy döntöttem, hogy eladom a tabit, szóval ha kéne valakinek írjon bátran, Bp-en átvehető, persze nem free.
http://www.ted.com/talks/shawn_achor_the_happy_secret_to_better_work
-
pcnet
addikt
"Samsung testvérünk úgy gondolta, hogy számolja hány alkalommal volt a telefonon nem gyári szoftver és azt is megmutatja, ha éppen nem gyári van rajta. Na, ezt mi nem szeretjük. Nehogy már hardveres javítást ne végezzenek el garanciában, mert a szoftverhez hozzányúlt az ember..."
Ilyen van vajon a mi készülékeinken is? Forrás
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
agabe
addikt
ha a triangle away-re gondolsz, akkor az nincs, mert csak ics-n mukodik.
meg a sok mas dolog sincs (rootolt kernelek, fozott romok hegyekben)
mellesleg az, hogy nem jelzi ki a kutyu, hogy a rom nem az itthon elerheto 2.3.4-es , azt a szervizben meg latjak, igy ezzel nem vagy elorebb. szerviz elott fel kell tenni a hivatalosat. -
-
Vyndree
őstag
-
Fauno
tag
Sziasztok,
ha a készüléken beállítottam képernyőzár jelszó védelmet, azt hol tudom kikapcsolni?
-
kerekfej
addikt
-
agabe
addikt
válasz kerekfej #1380 üzenetére
pedig ez pont nem jellemzo a samu szervizre az eddigi forumos tapasztalatok alapjan.
egyreszt a premium keszulekekert (nemtom a pontos listat) eleg kihivni a futart es egy-ket napon belul oda viszi vissza megjavitva (pl. galaxy s, s2....meg meg jopar keszulek), es altalajos tapasztalat, hogy jol dolgoznak.
kivetelek lehetnek, de szerintem nem kell izgulnunk. -
Vyndree
őstag
válasz kerekfej #1380 üzenetére
Néha az olcsóbb a drágább, ezért nem szabad megvenni az olcsó verziót egy év bolti garanciával, pár ezressel drágább csak a 2 év Samsung garis. Ott max egy frissítés és ha nem megy akkor csere. Sehova nem küldik, nem kell utána rohangálni, telefonálni és nincsenek plusz költségek.
-
agabe
addikt
válasz Vyndree #1382 üzenetére
a leirasbol kiderul, hogy azt az edigitalban vettek az ominozus keszuleket, ott pedig minden hivatalos...es nem is a dzsunka araikrol hiresek, szoval a garival minden rendben volt ezek alapjan, es azt azert felejtsd el, hogy egybol cserelnek neked keszuleket...neha az elejen elofordul, de amikor mar van alkatreszuk, akkor akar szinte az egesz belsejet is kicserelik inkabb minthogy ujat adjanak.
ha nem lehet javitani, es esetleg kifuto a keszulek akkor felkinaljak az eredeti ar visszafizetesenek, vagy az osszeg levasarlasanak lehetoseget.[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
válasz Vyndree #1384 üzenetére
en tisztaban vagyok a sufni gsm-ekben kaphato bolti garis szurkeimportos afa nelkul kaphato cuccokkal.
ha nem latod (bar jelzik az oldalon ) akkor is elhiheted, higy ott mindent hivatalos garival adnak...mindamellett nincs nekik, es valoszinuleg nem tudnak szerezni, de ha ennyiert rendelesre tenyleg hoznak, akkor azt erdemes megvenni. -
agabe
addikt
válasz Vyndree #1386 üzenetére
nem azert irom, hogy teged meggyozzelek, hanem ha valaki informalodni probal, akkor ne legyenek ketelyei az edigitallal kapcsolatban
ha abba a boltba viszed ahol vetted (mint ahogy pl. a szolgaltatoi telefonoknal a szolgaltatohoz) akkor sokkal hosszabb ido mint a hivatalos szerviz, ezert javasolt a hivatalos szervizbe vinni az esetek 99%-ban.
amit leirtak a homarban, ott lehet, hogy szerencsesebb lett volna (utolag tudjuk) a boltba visszavinni, mert akkor a bolt szivott volna a szervizzel, de nem ez a jellemzo a samsungnal es partnerszerviz hivatalos hely.
van meg egy lehetoseg...megpedig, hogy kiszallitassal vettek valahol olyan helyen ahol nincs edigital...akkor is vihette volna edigitalba, de akkor lehet tobbet kellett volna utazgatnia, es igy utolag konnyu okosnak lenni, de nem ezt feltetelezi az ember alapbol.sokszor kifejtettem mar, hogy gsm boltokban senki ne vegyen semmilyen keszuleket, meg akkor sem ha gyari garis, hanem inkabb nagyobb muszaki aruhazakban, hipermarketekben, hivatalos markakepviseletnel mert ott tuti a gari, de van nehany uzlet ami kivetel, es ezek koze tartozik az edigital is...ott nyugodtan vasarolhat barki barmit, az hivatalos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Fauno
tag
Sziasztok,
Valaki tudna abban segíteni, hogyan kell a képernyőzár védelmet letiltani (kikapcsolni) ?
köszönöm
-
Vyndree
őstag
Engem nem kell meggyőzni, tudom hol érdemes venni és hova kell vinni szervizbe, szerintem egy csónakban evezünk.
sokszor kifejtettem mar, hogy gsm boltokban senki ne vegyen semmilyen keszuleket, meg akkor sem ha gyari garis, hanem inkabb nagyobb muszaki aruhazakban
Ennél csak az a rosszabb amit a homáron leírt szegény vevő, hogy jó helyen megveszi majd keres egy ócska GSM boltot ahova beviszi, nem értenek hozzá és küldik mindenhova. Lehet megspórolta a postaköltséget, de se időben, se a készülékével nem járt jól.
Tavaly az LG TV-nek tönkrement a távszabályzója. Felhívtam a szervizt, hogy hogyan lehet javíttatni, azt mondták vagy bemegyek, vagy küldjem be postán a gari másolatával. Kb 5000Ft az értéke és majdnem 3000Ft lenne a beutazás amit ugye legalább kétszer kéne számolni. Következő hétre megkaptam az új távszabályzót postán. Szerintem a Samsungnál is van ilyen olcsó és gyors megoldás.
-
agabe
addikt
válasz kerekfej #1397 üzenetére
akkor a [mediamarkt] -bol se vegyunk semmit ?
en mar tobb dolgot vasaroltam
edigitalban, volt olyan amit gariztatni is kellet (egy) es nem volt vele gond...mindenhol elofordul sajna gazos szitu, de ha javasolni kell boltot, akkor oket tovabbra is fogom. -
pcnet
addikt
Nekem eddig Samsung szervizzel egyszer volt dolgom. Wave-em kijelzője el kezdett feloldaskor elszineződni. Volt még 2 hét garancia, beküldtem szervizbe. Mikor vissza kaptam ugyan úgy elszineződött. Pipa voltam, hogy egy egyértelműen hardveres hiba miatt miért szoftver frissítést toltak? Nézegettem neten egy kijelző 32e ft, maga a telefon 35e használtan. Újonan 85e ft-ért vettem. Hát így jártam.
Euronicsban még 2006 körül vettem egy LG TFT monitort amiben volt TV tuner. 2.5 év után a bal felső sarokban megfolyt picit a kijelző. Alig észrevehető, pont az ablak fejlecnél, csak fehér hattérnél volt zavaró. Tudtam ha vissza viszem min egy hónapig nem lesz monitorom. Aztán mégis vissza vittem. Hosszú heteket ültek rajt aztán egszercsak hívtak, hogy az adott típust már nem gyártják, le kellene vásárolni. Az asztali gépem már 9 éves volt, gondoltam merész lenne hozzá már új monitort venni, inkabb fizettem a monitorra és vettem egy Fujitsu laptopot. Ami 13 hónapos korában tönkrement. De a monitort legalább vétel árba (75e ft) be számolták.
Mondjuk azóta Euronicsban nem vásárolok, egy megfolyt kijelzős monitor és egy alaplap hibás laptop elég volt, hogy elvegyék a kedvem tőle.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya