Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spider80

    őstag

    válasz sgeza #10327 üzenetére

    Persze, értem. De mivel nem voltam ott minden ilyen csereigénynél, így csak a saját tapasztalataim tudom leírni, plusz van a jogszabály, ami elég pongyolán fogalmaz. Mert ezzel, hogy odaírták, hogy csak akkor cserélendő, ha a rendeltetésszerű használatot akadályozza, ezzel szabad kezet adtak a szolgáltatóknak, kereskedőknek,mert véleményem szerint az ilyen kisebb hibákra azt mondanak,amit akarnak. Ha be sem kapcsol,nem jó a mikrofon,vaqy valamelyik hangszóró, akkor természetesen cserélik. Szerintem így nézve nem egyforma a garanciális ügyintézés, és a 3 napon belüli csereigény ügye, garanciában simán javíthatják azt,amivel a 3 napon belül elhajtanak. Mivel engem ezzel így egyszer már megszivattak, így annyit értek el vele, hogy ezentúl mindent netről rendelek, és 14 napon belül elállhatok, ha akarok. Amilyen szerencsétlen vagyok, élnem is kellett vele egy lg tabletnél, mert sárga volt a kijelző. Nem tudom ahhoz is mit szóltak volna, megcsinálták volna garanciában, vagy sem. Így inkább visszaadtam,és 2 hét múlva utalták is vissza a pénzt. így volt a legtisztább.

    Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

Új hozzászólás Aktív témák