- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sgeza
veterán
válasz Gold_fish #9510 üzenetére
Mondjuk nem lenne baj, ha lenne munkalap vagy valami nyoma, mert egyébként is a javításon eltöltött idővel meghosszabbodik a garancia. Semmiképp ne hagyd annyiban, de mindig legyen nyoma, hogy milyen gányul adják vissza. Hozzáteszem, hogy nekem nem volt velük bajom, rendesen megcsinálták a telót. Bár először én is mozgó előlappal, másodszor karcos home gombbal vettem kézbe, de vissza is adtam egyből, hogy ez így nem lesz jó. Végül most rendben van.
-
sgeza
veterán
-
sgeza
veterán
-
sgeza
veterán
válasz Kékes525 #9802 üzenetére
Ehhez nem kell nyelvtanárnak lenni, csak kell hozzá úgy 6 általános. Igaza van, én is azt látom, hogy rengeteg a helyesírási hiba. Felesleges azzal jönni, hogy ez csak egy szakmai fórum. Ha valamit leírsz, azt a nyelvtani szabályoknak megfelelően kell tenni, akárhol teszed. Persze lehetnek véletlen elírások, de sokan alapvető helytelenségeket követnek el. Például SmartSwitch-csel, nem pedig Switch-el, 3-at, nem pedig 3-mat és hasonlók!
-
sgeza
veterán
válasz Kékes525 #9810 üzenetére
Csak azért írtam, mert tényleg nagyon sok az alapvető hiba, olyanok, amikért általánosban alapból 1-essel kivágnak.
Igaz, nem tettem hozzá, én végig a PC-s verzióról beszéltem.
(#9811) sunsun2: Nekem nincs más ötletem, mint rányomni a rendszer javításra, vagyis az újrarakásra. Ezzel persze minden törlkődik, vagyis gyári alapállapot lesz.
...meg persze Odin, de megcsinálható a SmartSwitch-csel is.
Az nem lehet, hogy ez mégiscsak normális? Hogy valóban volt frisítés, de az ugyanúgy 5.0.2? Nekem annakidején az SP-n volt ilyen, hogy kijött frissítés, de az Android verzió ugyanaz volt.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Nem tudod beszkennelni. Az nem úgy megy.
Gondolj bele, mekkora biztonsági probléma lenne ez, ha csak így gyakorlatilag másolni tudnál kártyát. Ilyenre elő kell fizetni, és kapsz egy virtuális telefonos kártyát. A pontos részleteket nem tudom, nézz utána a bankok honlapján. Meglévő paypassos kártyád tuti nem tudod másolni.
Egyébként milyen kártyára gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz MárkusDávid #9890 üzenetére
Szokása az S6-nak ezt csinálni, nem az akksi merült le (persze az sincs kizárva). Ahogy előttem írták, hangerő le + bekapcs gomb hosszan, de vagy 10mp-ig!
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz makaveli666 #9908 üzenetére
Hangerő le + bekapcs gomb 10mp-ig!
Ja, látom már megválaszolva...
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz makaveli666 #9910 üzenetére
Bug.
-
sgeza
veterán
Meg tudja mondani valaki, hogy mi értelme van annak, hogy a vodafone-os 5.1.1 megjelenése után durván 1 héttel kijött egy 5.0.2-es? Hogy van ez? Vagy csak elírás lenne?
-
sgeza
veterán
Persze, hogy működik, mert a kettőnek nincs köze egymáshoz. Ahogy előttem is írták, ez olyan alkalmazásoknak kell, amelyek meg akarnak jeleníteni saját magukban weboldalakat (vagy valami ilyesmi). Szerintem nem célszerű letiltani. Egyébként miért kell vaktában olyanokat letiltani, amikről egyeseknek fogalmuk sincs, hogy mi? Senki ne vegye magára, csak csodálkozom az eltúlzott tiltogatásokon főleg úgy, ha nem ismert a funkciója.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Nekem mindegy, nyilván bárki azt tilt le, amit akar, ezért nem is akarok személyeskedni, inkább javaslatként írtam, nem pedig rosszindulatból.
Szóval pont ezért írtam, mert szerintem ez nem bloatware, és nem fut, csak amikor kell. Ez nem ül bent a memóriában feleslegesen (legalábbis nekem nem).
(#10095) tapaizo: igen tudom, nem is neked szántam, csak tulajdonképp neked már előttem megválaszolták.
-
sgeza
veterán
válasz bandi0000 #10286 üzenetére
Nekem ugyanez volt, és cserélték (mármint a kijelzőt), bár mostanában nem nagyon akarják. Hogy igaz-e vagy nem, azt nem tudom, de állítólag a Samsung kijelentette, hogy nem cseréli gariban, mert nem befolyásolja a működését. Vicces egy 200k-s telefonnál. Mintha rendelnék egy autót fehér színben, és a hátsó harmada rózsaszín lenne. Persze annak a működését sem befolyásolná...
Én simán visszavinném, és nem hagynám annyiban. Ha még 3 napon belül vagy, akkor kérj cserét, de mindenképp legyen mindennek nyoma, vetess fel valamiféle jegyzőkönyvet, hogy legyen dátumod, hogy te még 3 napon belül bevitted, és követeld a cserét. Ne hagyd annyiban, ki kell cserélniük! Ez egy vicc, amilyen némelyik készülék kijelzője. Ha nem akarják, akkor legyél erőszakosabb, és vidd tovább az ügyet, pl. vedd fel a kapcsolatot a Samsunggal! Nem hivatkozhatnak ilyenre, hogy nem befolyásolja a működést. Hogyne befolyásolná, mikor ez egy kijelző. Ha fekete-fehér lenne, akkor sem befolyásolná??? Számomra ez a hozzáállás és minőségi probléma felháborító főként annak fényében, hogy ez elvileg a legjobb telefon a piacon, de mindenképp a Samsung csúcstelefonja.
U.i.: online rendelésnél még könnyebb a helyzet, mert simán visszaküldheted, hogy nem kell mégsem, mert nem az, amit vártál (azt hiszem indokolni sem kell). Ilyenkor nem tudom, hogy most 8 vagy 14 nap áll-e rendelkezésedre, de hajlamosak megvezetni a vásárlót a boltokban, mert nyilván nekik nem kényelmes az, ha visszaküldesz valamit.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Ezzel nem értek egyet. Nem kell ezzel számolnia. Az, hogy a képernyő harmada olyan rózsaszínű, hogy rettentően zavaró, az elfogadhatatlan. Sehol nincs benne a leírásában, hogy ja, ne csodálkozzon, hogy a képernyő esetleg nem fehér, hanem rózsaszín! A fő probléma egyébként nem is azzal van, hogy nem tökéletesen fehér, hanem az, hogy nem homogén!
Egyébként bármelyik amoled kijelzőt megnézve ilyen mértékű hibát még sosem tapasztaltam, de egyébként semmilyet sem. Szerintem simán benéztek valamit gyártáskor, és rengeteget elcsesztek így. Valószínűleg olyan sok van, hogy inkább nem cserélik, de ha erőszakos vagy, akkor kénytelenek szerintem, mert tök nyilvánvaló a minőségi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Inkább úgy fogalmazok, hogy én nem nagyon láttam még eddig gáznak az amoledeket, ezért gondolom, hogy ha vannak is gyártási nehézségek, akkor az nem okoz látványos hibákat. Esetleg két amoled kijelző nem tökéletesen egyforma. Itt viszont iszonyat zavaró és látványos, hogy a kijelző harmada csont rózsaszínű! Ez nem csak fehérnél látszik egyébként. Nem minden készülék ilyen természetesen, de sajnos nagyon rossz az arány. Mégegyszer a fő probléma, hogy nem homogén!
-
sgeza
veterán
válasz bandi0000 #10296 üzenetére
Ha 3 napon belül vagy, akkor inkább vidd most vissza, mert akkor kérhetsz készülékcserét. Ha azon túl vagy, akkor meg csak javítják, aminek az lesz az eredménye, hogy először bénán rakják össze, illesztési gondok és lötyögő kijelző. Ekkor persze nem veszed át, hanem mondod nekik, hogy legyenek szívesek rendesen összerakni! (Ez csak egy eset, nem törvényszerű persze, hogy így legyen.) Ennél egyszerűbb, ha simán cserélteted 3 napon belül a készüléket.
(#10303) Blyan: Lehet, de ilyen mértékű problémát én sosem tapasztaltam még.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10305 üzenetére
Nem is mondtam ilyet, hogy 3 napon belül minden további nélkül elállhatsz, az csak online rendelésnél van, és akkor 14 nap.
A 3 napot arra írtam, hogy a hibával ne várja meg, míg túllép a 3 napon, mert akkor "csak" javítják, 3 napon belül viszont nem kell kérnie a javítást, hiszen ilyenkor bármilyen hiba esetén új terméket kérhet (nem kell jelentősnek lennie)! Az pont nem érdekelne engem, és ezt is hangsúlyoztam, hogy mit jelent ki a Samsung, ez fogyasztóvédelmi ügy. Én biztos nem hagynám annyiban. Ők azt mondják, hogy nem befolyásolja a működést, én meg azt, hogy igenis befolyásolja. Egyébként nem azt mondja, hogy nem jelentős, hanem egyáltalán nem tekinti hibának.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10308 üzenetére
Nem kell annyiban hagyni. Az esztétikai hiba is hiba. Azt lehet, hogy a gyártó dönti el, hogy a használhatóságot befolyásolja-e, de attól még hiba.
(#10309) kali: Biztos vagy benne, hogy így van? Mert szerintem 3 napon belül ha meghibásodik a telefonod, akkor újat kérhetsz, nem gondolnám, hogy ki van kötve a hiba szintje. Persze ennyire nem néztem utána, így pontosan nem tudom megmondani, lehet, hogy úgy van, ahogy mondod. Bár jelen esetben tényleg mindegy is, mert online vette, ezért a másik megoldással élhet.
(#10310) baani59: erős tipp, hogy nem. Én úgy gondolom, hogy minden szolgáltató többnyire függően adja a telefonjait.
Nem emlékszik véletlenül valaki arra, hogy a legutóbb a francia 5.1.1 után mennyivel jött ki a magyar vodafone-os verzió?
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz gaborx07 #10312 üzenetére
2. Használd ezt! Most néztem meg, a francia rommal szerintem megy. Miután lejött, anélkül, hogy kilépnél, nyomj egy decryptet! Bár szerintem már feltették mások ide-oda.
4. Az csak akkor, ha nem más romra akarsz áttérni, hanem maradsz a sajátodnál normál felhasználóként, és például azt akarod frissíteni, vagy újrarakni.
(#10314) kali: Ok, nincs vita! Mondjuk érdekelne, hogy mit értünk rendeltetésszerű használatnak? Tehát ha nem működik egyáltalán mondjuk, akkor cserélik, ha viszont pl. pixelhibás a kijelző, de egyébként tudom használni, akkor vigyem szervizbe? Tehát a nem rendeltetésszerű hiba is lehet hiba, amit viszont "csak" javítanak?
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Nem így értettem a rendeltetésszerű használatot:
Kétféle hiba van? Az egyik akadályozza a rendeltetésszerű használatot, míg a másik nem, ami azonban szintén hiba, azaz garanciálisan javítandó? VAGY ami nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, az nem is hiba, tehát nem is csinál vele semmit a gyártó? Ez utóbbi hülyeség lenne, ezért gondolnék az általad linkelt cikkből az elsőre. De a többi hiba, ami ugyan nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, de attól még hiba (például esztétikai), az attól még garanciálisan javítandó! Így?
"újonnan vásárolt készülék esetén a házon színhibák voltak" - beküldhette volna garanciális javításra attól még? Mert ha nem, az elég nagy gond lenne, és én tuti nem hagynám annyiban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Samsung Galaxy A55 128gb Awsome Lilac - Újszerű, akár beszámítással
- Új - Apple iPhone SE 2022 64GB - Red- Gyárilag független
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs