Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz pető bá' #7539 üzenetére

    Nyilván idő kérdése, hogy megtalálják a beszállítói láncban hogy ki a felelős, ráverik a költséget és egyből garis lesz..

    Nah ha így cég így áll hozzá, abban a pillanatban tömeges per, és soha többet nem vásárolnék tőle. Ilyen magatartás, hogy a beszállítók között keres és aztán gari..ez egy igen genya húzás. Előbb a felelősség elismerése, gari, aztán hogy kin veri le, melyik beszállítón, az senkit nem érdekel a userek közül.
    Lehet szídni a Samsungot, vagy kínai cégeket hogy micsoda problémák vannak, de a Samsung ilyet nem engedne meg magának, és hát van több tapasztalatom szerviz terén a Oneplus-al is, és mérföldekkel előrébb jár, mint a Google.
    Utolsó Oneplus 7T Pro-mat mielőtt eladtam gondoltam meglepem az új tulajt, hogy vadi új akksival fogom adom. Oneplus-nak leadtam egy hibajegyet, hogy a másfél éves telóban az akksi nem az igazi már. Zokszó nélkül küldték a DHL-t, kicserték gariban a másfél éves(!) akksit, és pár nap múlva DHL már hozta is vissza a készüléket...
    Ez az igazi gyártói hozzáállás. Ezt amúgy a Samsung is elutasította volna, míg Oneplus megoldotta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák