Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    Köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, tanácsokat. Nos az alábbi döntésre jutottam, illetve a sztori röviden.
    Készüléket személyesen megtekintette, kipróbálta, megvette. Ez történt délután fél 4-kor. Este 10-kor üzent hogy az érintőképernyő nem érzékeli az érintést. Én furcsálltam a dolgot, de mondtam hozza vissza a készüléket, erre a válasz az volt hogy 1 hét múlva tud ennek eleget tenni. Én 1 hetes készüléket nem fogok visszavenni, felajánlottam hogy márkaszerviz, vizsgálják be, és ha igazolt a hiba és jogos a vevő követelése akkor a javítás költségét állom. A bevizsgálás költségét akár javítják akár nem, állom. Szervizről hallani sem akar a vevő csak a pénzt kéri vissza (semmilyen más megoldás nem érdekli csak fizessem vissza a vételárat vagy feljelent), Mivel egy gyári készülékről beszélünk, amit a gyári szerviz javított ezért ragaszkodom hogy hozzájuk kerüljön, mert így kiderül ha esetleg más is hozzányúlt vagy próbált hozzányúlni a készülékhez (pl bootloader).
    Még annyit fűznék hozzá, hogy személyesen megnézte, kipróbálta. Akkor nem vette észre hogy az érintőképernyő nem működik megfelelően egy olyan készüléken aminek fizikai gombja nincsen és csak 6 órával később derül erre fény?
    A vevő állítja én tudtam a hibáról, nos a készülék eladásig biztosítással rendelkezett, ha hibás lett volna én a biztosítás keretében javíttattam volna, vagy eladom hibásként. Természetesen a vevő tehet jogi lépést, nyilván ez az ő döntése, én a márkaszervizt tudtam felajánlani természetesen térítésmentesen, ő ezt nem fogadta el.
    Amennyiben jogi útra kerül az ügy rágalmazásért én is eljárást fogok vele szemben indítani, mert én úgy gondolom tisztességesen jártam el.
    Részemről a dolgot lezártnak tekintem, és nem kívánok ezzel foglalkozni.

Új hozzászólás Aktív témák