- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
-
IT café
Samsung Galaxy A3 tudnivalók!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
válasz
galaxys80 #3350 üzenetére
És kovy29:
Lehet csak nálam van így, de szerintem a fehér mobil lányos kicsit. Soha nem néztem furán, ha férfinál láttam fehér telót, de azért magamnak nem vennék. Ízlés kérdése, de az (szerencsére) mindenkinek más...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
#77081088
törölt tag
válasz
voyager4.4 #3345 üzenetére
Nem jártam utána,de ha samsung márkakereskedésben sem tudják hogy mi is ez... az azért kemény
Így fölöslegesnek érzem,ami csak használja a rendszert. Bár,amíg nem lassul,nem akadozik nem zavar.(#3354) mike1334
Ezt hogy érted? Nem tapasztaltam még hogy olcsóbb lenne egy teló mert az fehér... Egyébként én is fehéret kerestem vásárláskor, nekem akkor fekete jutott
[ Szerkesztve ]
-
#77081088
törölt tag
válasz
#77081088 #3355 üzenetére
Olvastam valahol hogy ez az alkalmazás optimalizáló dolog elvileg kilövi a 3 napja nem használt appokat a háttérből. Na most ez így vicces... mert ha ez a lényege akkor miért kell ehhez 3 nap? Miért nem opcionálisan választható hogy ha nem használok egy alkalmazást akkor pl max egy nap után lője ki, vagy még rövidebb időn belül.
-
benece6
csendes tag
Sziasztok nekem lenne egy olyan kérdésem hogy a fémtest mennyire sérülékeny nektek(most nem karcolásokra meg ilydn apróbb sérülésekre gondolok)mert nekem a hátlap egyszerűen behorpadt,es en egy olyan embernek tartom magam aki vigyáz a telefonjára.Na mindegy csak érdekelne hogy mi a tapasztalatatok
-
ben11
őstag
válasz
benece6 #3358 üzenetére
Mobilok esetén mindig is úgy gondoltam, hogy a fém váz csupán minőségérzetet ad. Egy jó minőségű műanyag sokkal ellenállóbb tud lenni.
Ugyan ezt érzem a kijelzők esetén. Lehet hogy karcállóbb egy gg üveg, mint egy egyszerű műanyag, de utóbbi nem pókhálósoduk be egy kisebb koccanás hatására. Persze megint ott van, hogy az üveg a minőségérzetünket támogatja.Jó példa a drága lg p500am ami rommá lenne horpadva/törve ha az A3 anyagaiból lenne összerakva.
-
kutga
nagyúr
Igaz, viszont én harmincas fejjel sokkal többet adok a minőségre. Komolyan elgondolkodtam hogy lecserélem az A3-at egy P8 Lite-ra, de kézbe véve iszonyat gagyi műanyag az egész 70k-ért.
MOD
benece6
Ilyen szerencsére még nem volt. De nemrég lehetett hallani hogy egy bizonyos almalogós cég termékei is igencsak görbülnek.[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
benece6
csendes tag
Szerintetek szervízben kicserélik mert tok van rajta tok es igy nem látszódik de az emberben ott van a tudat.
asound:a vicc az hogy pár hete vett az egyik ismerősöm egy olyan telefont amit mondtál és én meg mondtam neki hogy: ,,minek vettél olyat csak elhajlik,, hat megkaptam
[ Szerkesztve ]
-
AliasB
senior tag
Üdv mindenkinek. Akadt egy kis problémám a smart switch alkalmazással.
Nem enged szoftvert frissíteni a telefonomon mert azt írja régi a smart switch verziója viszont az adatainál meg azt írja a legfrissebb van feltéve. Ellentmond saját magának a program :/ már le is töröltem teljesen és letöltöttem a legújabbat de ugyan az a probléma. Erről lenne szó:Légyszi írja le valaki mit tudnék csinálni mert már az idegeimre megy, hogy emiatt nem lehet frissíteni :/ köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Járj nyitott szemmel.
-
nicky456
újonc
válasz
nicky456 #3205 üzenetére
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogy a Samu központból mennyi idő után válaszolnak? 2 hete várok rájuk, és már abszolút nem reagálnak! A telefonos ügyfélszolgálaton ma ígérték meg másodszor, hogy felveszik a kapcsolatot az ottani kollégákkal és visszahívnak, de persze az első alkalommal sem hívtak vissza...
Egyre idegesebb vagyok! 6 hetes a telefon, abból már 3at a szervizben töltött...
Mennyi idejük van szarakodni és mikor fordulhatok a fogyasztóvédelemhez? Van egyáltalán értelme?
Köszi előre is! -
szemesi69
addikt
válasz
nicky456 #3365 üzenetére
Hogy miért nem válaszolnak, nem tudom, engem mindig vissza hívtak, de először email ment nekik, mert annak nyoma van, a telefont le tudják tagadni, ezért javaslom írásban is jelezd feléjük a gondod, utána biztos megfognak keresni. Ha még mindig nem jó, kérj cserét. A volt s4 minim hatszor volt szervizbe, az utolsónál már csere utalvány jött. Erőltetni kell a cserét, de mivel nem ismerem a konkrét eseted, így nehéz tanácsot adni. Nálam a 6-ból elsőre javították a hiba nem szünt meg nagyon merült. Majd négyszer elutasítottak lejegyzőkönyvezve, hogy hibátlan. A végén képernyő mentésekkel igazoltam márpedig gyorsan merül, ezért kértem cseréljék ki. Végül elismerték a hibát és felajánlották a cserét, tehát ne hagyd magad.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi redmi note 12 pro
-
nicky456
újonc
Ezt írtam még régebben
:
január 28:
"Sziasztok! Segítségre/tanácsra van szükségem!
Hétfőn bevittem a 3 hetes!!! Galaxy A3-asom a Samsung márka szervizbe, mert miután telefonáltam, letettem az asztalra, és egy órával később amikor újra telefonálni akartam, halottvolt! Ha kitartóan nyomkodtam, néha zöld csíkok felvillantak a kijelzőn, és amikor messengeren üzenet érkezett, rezgett.
Bevittem a váci úti Samsung márkaszervizbe, átvették a telefont, leírták, hogy sérülésmentes állapotban van.
Ehhez képest ma hívtak, hogy a kijelző belülről! volt eltörve és ez az én hibám, és nem javítják garanciálisan!
Azt most hagyjuk, hogy a régi telefonomat agyonnyüstöltem, leejtettem stb-stb és soha semmi baja nem volt, ezt meg tokban tartottam, úgy bántam vele, mint a hímes tojással...
Mit lehet ilyenkor tenni? Ők azt mondják, hogy az én hibám, én meg ezt nem vagyok hajlandó elfogadni!
Régebbi fórumon olvastam, hogy sz S4-el nagyon sokan jártak hasonlóan, és néhány esetben a Samsung méltányossági alapon mégis kicseréltette.
Első körben 27 ezer forintot mondtak a javításra, és mivel belegyintettem a fogyasztóvédelmet, azt mondták, hogy a kolléganő hibázott, aki átvette a készüléket, mert mondania kellett volna, hogy valószínűleg ez a gond, és ez nem garanciális, ezért a munkadíjat elengedik és 17ért megcsinálják...
Szerintem meg egy háromhetes telefonnál, amire két év prémium garancia van, ez nem elfogadható!
Hogy a fenébe törhet el vagy repedhet meg a kijelző, mindenféle külső hatás nélkül???
Én csak azt tudom elképzelni, hogy vagy anyaghiba lehet a háttérben, vagy szerelési hiba, pl hogy túlfeszítve szerelték be, és eddig bírta...
Tényleg nagyon vigyáztam rá, és nem akarom elhinni, hogy én vagyok ezért a felelős... Lehet ilyenkor valamit tenni?
Előre is köszi és üdv!"Január 29:
"Közben "izgalmas" fordulatot vett a történet!
Ma bementem a szervizbe a hivatalos "állásfoglalásukért", hogy továbbíthassam a panaszomat a Samsung központja felé. Kértem, hogy hozzák ki a készüléket is, mert szeretnék saját fényképet csinálni róla, és láss csodát, a repedés szabad szemmel simán látható volt!!! Az a repedés, ami hétfőn még tuti nem volt ott! Máskülönben a kollegina, aki átvette, nem írta volna a munka felvevő lapra, hogy sérülésmentes!
Persze ezt nagy ívben leszarja a szerviz, és továbbra is tartja a véleményét, úgyhogy én küzdhetek tovább!
Baromira kiábrándító ez a fajta ügyfélkezelés..."
És azóta eltelt 2 hét, és szarnak rám nagy ívben! 20 napig tudtam használni az A3asomat...
Ilyen ügyfélkezelés mellett az biztos, hogy Samsungot többet nem veszek[ Szerkesztve ]
-
szemesi69
addikt
válasz
nicky456 #3368 üzenetére
Le írták, hogy sérülés mentesen átvették, ezekszerint ők okozták a repedést rajta. A köröket sajnos le kell járni mint fogyasztó védelem, békéltető testület, végső esetben akár kártérítési per. Most már emlékszem az esetedre, a gond az, hogy a telemax végzi a szervizt és a bevizsgálást, ők a legszemetebb cég külön fórumon is foglalkoznak velük. Képesek voltak a karcmentes telfonomró azt írni, hogy karcos főleg a kijelző amin a vétel napjától fólia volt, a hab a tortán karcos a billentyűzet is, érintő képernyős telefonról beszélünk. Ha pesti vagy menj be hozzájuk aztán borítsd rájuk az asztalt.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi redmi note 12 pro
-
nicky456
újonc
válasz
szemesi69 #3369 üzenetére
Elvileg először meg kellene várnom a Samsung központjának az állásfoglalását, mert ők azok, akik odaszólhatnak a szerviznek, hogy ezt azért mégsem így kéne intézni és azonnal cseréljék a kijelzőt, vagy ők is beintenek nekem és akkor mehetek a fogyasztóvédelemhez...
De mivel az elmúlt két hétben le sem szarták a fejem, hétfőn kénytelen leszek elindítani a fogy.védőkkel a dolgot, mert cserekészüléket nem kaptam, a 10 éves telefonom meg már nem igazán hajlandó működni...
Ezért dühít rohadtul, hogy nem azért vettem ezt a telefont, mert jobban megy a körömlakkomhoz, hanem mert használni szeretném! És azért nem egy 10-20 ezer forintos vacakot vettem, mert jó telefont szerettem volna! És amúgy jó is volt, egészen 20 napigA váci út 30 alatti szervizben van, az szerintem nem telemax, legalábbis a papíron valami oktogon szerviz van, de ők se korrektebbek semmivel...
És állítólag ők lószart nem tudnak csinálni, amíg a központból nem válaszolnak, mert ők egy külön cég, csak ha kifizetem és saját káromként könyvelem el...[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
-
Bjørgersson
félisten
Első kérdés: hogy készítek képernyőmentést?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
AliasB
senior tag
válasz
Bjørgersson #3373 üzenetére
Ez valami találós kérdés? Nem tudom de azt igen, hogy én hogyan szoktam.
Járj nyitott szemmel.
-
AliasB
senior tag
válasz
Bjørgersson #3375 üzenetére
Beállítások - mozdulatok és gesztusok (alul a Felvétel tenyérhúzással) azt nézd meg
Vagy megnyomod egyszerre a bekapcsoló gombot és alúl a home gombot
[ Szerkesztve ]
Járj nyitott szemmel.
-
#77081088
törölt tag
válasz
Bjørgersson #3372 üzenetére
Grat a telóhoz!
Fehérbe nagyon jól néz ki,eredetileg én is ilyet akartam.
Milyen frissítést talált a kütyü? -
Bjørgersson
félisten
válasz
#77081088 #3377 üzenetére
Köszönöm szépen!
Őszintén szólva fogalmam sincs, ~240 MB volt, magának letöltötte szépen, majd szólt, hogy újra kellene indulni, és ennyi volt.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
#77081088
törölt tag
válasz
Bjørgersson #3378 üzenetére
Nagyon jó kis telefon ez. Ha vissza olvasol értesítő led helyett van egy remek megoldás ami egészen pofásan beállítható. Ezt csak úgy mondtam
-
Bjørgersson
félisten
válasz
#77081088 #3379 üzenetére
Nagyon tetszik eddig, mondjuk nem mintha olyan sok mindenre használnám.
Értesítő led az előző telefonon se volt, úgyhogy nem érzem hiányát.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
#77081088
törölt tag
válasz
Bjørgersson #3380 üzenetére
Nekem sem hiányzik az értesítő ledecske,de a fórumtárs által ajánlott kis alkalmazás egészen jól alkalmazható,lehet jobb is mint a sima ledes értesítés,mrt egyből látod hogy mi a státusz
.
Fólia van a kijelzőn gyárilag? Ha üveget szeretnél rá ezt a típust nem ajánlom! Egy napig volt fent,mikor észrevettem hogy a szélei nem 2.5D lekerekítésűek,amit még be is nyeltem volna,de töredezett volt minden oldalán. Kuka egyből.
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
válasz
#77081088 #3381 üzenetére
Az elő- és hátlapon is volt vastag fólia, egy hatalmas Samsung Galaxy logóval, gondolom nem mindennapos használatra tették rá.
Nem tervezek egyébkét rá venni semmit, a tokoktól rosszul vagyok, a képernyő karcolódással pedig sosem volt még gondom.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
petymeg
addikt
Sziasztok!
van a családban egy ilyen telefon. 5%-os akksinál töltőre lett rakva kb egy órára most se kép, se hang, nem lehet bekapcsolni. Valami rest gomb vagy ilyesmi van ezen vagy ne is próbálkozzak semmilyen trükkel vigyem szervizbe?
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Én az összes gombot benyomtam és feléledt. Köszi a tippet. Tudnám mitől halt meg?
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Zso83
tag
Sziasztok!
Én tavaly október óta vagyok egy A3 tulajdonosa, de még szerencsére egyszer sem fagyott ki. Eddig nem is tudtam milyen gombokat kell egyszerre nyomni, de ha már a fórumtársak rávilágítottak erre, akkor most megjegyzem őket (remélem nem lesz rá szükségem)..."Egész életedben egy dolog lesz, ami mindig kitart melletted: az árnyékod..."
-
domerator
veterán
Nagyon szeretem ezt a telot, de a ketkartyas nem egy terminator az egy giga ramjaval... kocsiban elinditom a spotify-t, beutom a google mapsba hogy hova akarok menni, aztan meg jon egy email, megnezem es reccs... ugy kivagja a spotyt meg reseteli a mapsot hogy orom nezni... ettol fuggetlenul elvagyok vele, de eg es fold a zoldrobot es az alma memoriakezelese. Kis elavult 5c siman megoldotta ezeket, sot van egy kepernyomentesem, ahol 12MB szabad ram van a teloban es nem vettem volna eszre ha epp nem egy ilyen diagnosztikai appot nezegetek.
Akinek modjaban all inkabb a sima A3-at vegye!
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
domerator
veterán
válasz
voyager4.4 #3389 üzenetére
Nem ismerem a samu palettajat, de ebben a meretben talan en is igy gondolom.
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
Kroni1
veterán
válasz
domerator #3388 üzenetére
Egyetértek, én is van hogy kevésnek érzem az 1GB-ot.. El is gondolkodtam egy A3 2016 Dual SIM-es beszerzésén, de azt itthon állítólag nem fogják hivatalosan forgalmazni, (csak az egykártyásat árulják most is mindenhol), ugyhogy ez egy kicsit eltántorít, de méretben még az is éppen az elfogadható szinten van szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
domerator
veterán
A kamera akad így is úgy is... nálam a dual sim miatt van ez a mobil, tepsiket nem vagyok hajlandó hurcolni. Majd ha már nagyon elromlik rajta a robot akkor lépek valamit.
Jól olvastam valahol (talán itt) hogy az 5.0.2 robot ramzabáló? Jó lenne egy frissités jobb ram kezeléssel.
Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)
-
bepe79
addikt
Sziasztok! A3-at (nem a dual SIM-eset, hanem az 1.5 GB RAM-os egy SIM-es verziót) tervezek venni (az S3 Neo-ról lebeszéltek a "Milyen okostelefont vegyek" című topikban), az lenne a kérdés, hogy a dobozból kivéve a készüléket, gyárilag van fólia a kijelzőn, vagy rakatnom kell majd rá egyet? És a fizikai home gombon van gyárilag fólia? A fizikai paraméterekről és a specifikációkról nem kérdezek, mert azokkal kapcsolatban képben vagyok (S410, Adreno306, 1/16, etc.), viszont erről nem szólnak a tesztek, hogy van-e gyári fólia pl.
Xiaomi Poco F5 12/256 5G Black | Must have games for Android:CSR2,Oddworld:Stranger's Wrath,Dark Meadow:The Pact,Hearthstone,Fallout:Shelter,Starfront:Collision,Life is Strange,Six-Guns,Horn
-
Új hozzászólás Aktív témák
ma ... de nem győztem fizetni. Az A3 apró, fürge, szuperül összerakott fémházas készülék, mely a prémium minőséget adja meg, csak éppen az árazás siklott félre. Nagyon.
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával