- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
Hát pár ember kérésére elkészült az első rész, remélem tetszik és elfogadható
-
Szplöttyy
senior tag
Hello!
Gönyörű
Szép munka, és sok sikert a továbbiakhoz!
Nekünk egy 86'os Corsa-nk volt. Imádtam. 1,2 8V 55ló Azért városban tudott meglepetéseket okozni, és kb (házilag barkácsolt ledes ford. mérő volt benne)4 ezer felett iszonyat szép hangja volt, főleg mikor picit lukas volt a kipufogó, és az egyik henger kihagyott néha, szal durrogott ám szépeket... De ez egy másik történet, sorry a hosszú hsz. ért!
Smoke & Torque
-
BobChemistry
őstag
gratula a kocsihoz
nekem egy régebbi modell volt, "kocka" Kadett D, 1981 évjárat, 1.3 S
még ma is megy, igaz nem nálam, én túladtam rajta pár éveazóta van számítógépem, azt hittem olcsóbb lesz, de tévedtem
amennyit beleöltem már a PC-be, vehetnék még két kocsitBármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.
-
KrAt
veterán
Köszi mindkettőtöknek
Igen, én is imádom a motorhangját, nagyon-nagyon jó, főleg mikor elér egy értelmesebb fordulatszám tartományt, és elindul Mondjuk azért szerencsére egyben van a motorom (pár apróságtól eltekintve: kivan kopva az egyik csapszegem, így picit kopog, illetve a szelepszárszimering-nél ha erősen tolom neki, átereszti egy picit az olajat..) Dehát, 22 éves autónál elfogadható
-
Foglalt név
addikt
Én mondjuk nem értem mit lehet ennyire kajálni egy karbis, 1.3as motor hangján...
Remélem hamarosan jönnek a színre fújt képek
Itt is jelezném, hogy nincs még kábelem a szintén huszonéves csak már kétezres, klimás opelhez
-
dokar
addikt
milyen színnel lesz lefújva?
extra - SEXRay
-
őstag
Sok sikert, és kitartást a felújításhoz.
Az hogy 1 hónapig nem vezetheted az autódat, átérzem hidd el
Nekem 4 hónapja lopták el a kocsimat, és 4 hónapja nem vezettem SAJÁT autót
Nembaj, optimista vagyok, egyszer csak fizet már a biztosító
Ha befejeződött kálváriám, szerintem egy cikkben megosztom a nagyérdeművel. Persze csak ha igény van rá. -
eastsider
nagyúr
ejjha
bámulatba ejtő ez az elképesztő szereteted az autó irántnekünk is volt ilyenünk, csak 5 ajtósba, de ugyan ilyen volt az első hűtőrács is
-
Kimmuriel
aktív tag
Ó, egész meghatódtam az írásodtól! Nekünk is 1986-os Opel Kadett E autónk volt, csak 1.6-os, 90 LE-s és metálkék színű. Nagyon szerettük, a hibáival együtt is! Hűséges társunk volt több, mint 10 évig... A mienké is a hátsó kerék felett rohadt szét, le kellett glettelni meg minden nyavalyát csinálni vele. Nem értek hozzá, de hasonlóra csinálták meg hátul, mint a tiédet is. Sajnos a fényezésre már nem futotta. Egyszer volt egy komolyabb balesete a szüleimnek vele, akkor az egész motorháztetőt, elülső lökhárítót, lámpákat meg gondolom a motort is cserélni kellett. Nem adták meg az elsőbbséget, és úgy beleszaladtak a kocsinkba, hogy a motorháztető és a kocsi eleje teljesen felgyűrődött a szélvédőig, mintha csak papírból lett volna... Amúgy 20 éves korában adtuk el, rendkívül jó állapotban, és szinte az egész család könnyekig meg volt hatva, amikor túl kellett rajta adnunk... Nem azért adtuk el, mert öreg autó volt, hanem mert már nincsen aki vezessen a családban: édesapám szinte teljesen lebénult (nem az előbb említett baleset miatt), anyukám meg retteg kimenni a budapesti forgalomba. Így az utolsó időkben az autó már csak a garázsban állt, nem használtuk, de azért ápoltuk. Viszont folyton fizetni a biztosítást meg intézni a zöld kártyát egy olyan autóra, amit nem használunk, már egy kissé luxus volna, ezért fájó szívvel, de eladtuk. Egy rokonunk vette meg, így azért tudjuk, hogy viszonylag jó kezekben van, és akár még viszont is láthatjuk...
Hát így néz ki egy 20 éves autó? (A képek a búcsúzás napján készültek... )
Nagyon örülök az írásodnak, szép emlékeket idézett fel! Tényleg meghatódtam!
-
!attis!
tag
hali! grat az autóhoz nekem is E kadettom van, csak az enyém i-s (csepp). Én is hasonlókban gondolkodom ahogy te csináltad. Nagyon szeretem én is csak mostanában kicsit ugrándozik a drága. nem jövünk rá h mitől.
-
varga911
senior tag
Nagyon szép autó, bár nekem a morcosítás és hasonló vizuáltuning nem igazán jön be. Érdemes ilyet manapság még használtan venni?
Üdv.
-
KrAt
veterán
Köszi mindenkinek, válaszok szép sorba
Gábor: Háát énse tudom, ki volt, aki Lurdynál meghajtotta..
dokar: szürke, icipici kicsi zöldes árnyalattal
Lars: sajnálom én belehalnék, ha ellopnák (szó szerint)
eastsider: köszi az megvan, nagyon rég óta És egyre csak nő, de úgy érzem, a kocsi is meghálálja.
Kimmuriel: de szép autótok volt
!attis!: hát igen, sajna ez is olyan volt Ha ugrál, nézess lambdaszondát, hátha
Varga911: köszi
[ Szerkesztve ]
-
Verus
senior tag
Elismerésem
Szeretem ezeket a "régebbi" autókat, megvan a maguk varázsa és markáns stílusa
Szép munka, köszönöm az írást!Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
_seth_
veterán
Alakul Nekem nem lenne türelmem így leírni mindent... vagyis nem is rossz ötlet mert már kiadhatnám könyvben is akár
Nálam is voltak alakítások....
É végül, tadaaam: [link] [link] [link]
Sokat lehet ezeken az öreg opeleken dolgozni és szemmel láthatóan lehet javítani az állapotukat de rengeteg melóval jár és ami még kell hozzá nagyon: $$$$....
Várom én is a képeket majd az elkészült autóról
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Winner_hun
félisten
Kapott új csomagtér ajtót is, mert a régit eléggé megette az idő.. Talán ez a kocsi "leggyengébb" pontja, mivel egy hangyányit csálé a csomagtérajtó, nem lehetett jól beállítani, de ez legyen a legnagyobb probléma..
Erről ez jutott az eszembe, pláne 1:30-tól
Várom a következő részt.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
_seth_
veterán
Én feladtam... jövőre eladom veszek újabb autót, tudom sokat költöttem rá de tovább akarok lépni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
venember83
nagyúr
Várom a képeket, ez így nem teljes.
_seth_: Hovatovább?
-
KrAt
veterán
válasz venember83 #21 üzenetére
Amint lesz fény rajta (kb 2 hét még) meglesznek, csak sajna jelenleg így áll az autó És sajna szó szerint áll, mert eltörte a vállát a fényező (ezt elfelejtettem beleírni )
-
dokar
addikt
-
KrAt
veterán
válasz venember83 #23 üzenetére
Igen, már a végén szerepel, most írtam bele Amúgy a káromkodós topicban láthattad még
Én is kíváncsi vagyok, milyen lesz, hidd el, nincs egy olyan reggelem se, hogy ne azzal a gondolattal ébrednék, hogy "mikor lesz már kész.."
-
_seth_
veterán
válasz venember83 #21 üzenetére
Jó kérdés.. ami biztos: legyen benne mindaz ami a kadettemben: szervó, elektromos ablak, központi zár, kényelmes ülések, állítható kormány és ülések, 4-5 ajtó, nagy csomagtér, legyen eleje-utastere-hátulja így kiesnek a kis városi autók... ami új elvárás az a klíma és ha lehet legyen nagyobb is mint a kadett (e kadett 5 ajtós: 4m). Motor legyen min 2 literes benzines, pl volvo s40 ami szóbajöhet de ez még kiderül... addig is e kadett marad
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
VR6-Fan
veterán
Olyan jó olvasni hogy még vannak olyan emberek akik egyáltalán foglakoznak a régi autóikkal, nem hogy szeretik őket. Hatalmas tisztelet nekik
azért az Opelesek is tudják hogy VR6 turbo kell a kocsijaikba
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vladi
nagyúr
Nahát egy autó újjászületik.
Néhány kép elég maszatos. Egyébként szép munka. Pár dolgot írhatnál a végcélról is. De nem gáz egy ilyen kocsit földútra engedni?
Más: jól látom, hogy 85k km-t ment a gép? Vagy már fordult az óra?
A teljes összeg eddig akkor kb ~300K? Jól értem? Az nem sok, hidd el.
Egy régi gép helyrepofozásához, kis moddinghoz simán el lehet költeni ennek a 10*-esét is.
(Ha nekem sérül a festés a gépen az 25K/elem )Tisztelet, és folytatást!
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
KrAt
veterán
Köszi
Igen, pár kép telóval készült, a többi digigéppel
Neeeeem, az már új óra, az kb 30ezret "késik" Olyan 226 vagy 326ezer km lehet benne, de nemtudom
Azért mentünk földúton, mert nem sok indexem volt pl elöl, meg kb 20 szabálytalanság volt Természetesen nem "munkásautó" lesz
Hát a végösszeg 400 felett lesz Tudom, hogy nem sok, de az összes ár baráti, nagyon baráti
VR6-Fan: köszi Azért egy C20XE sokkal szebben mutatna benne
[ Szerkesztve ]
-
MaSzKa
senior tag
hello
csak a képekezt néztem most megnekem is kocka D kadettem van és ilyen sok meló volt vele
hegesztés+festés -
VR6-Fan
veterán
-
addikt
Szeretem látni az olyan emberereket, akik foglalkoznak az autóval. Sokan, ha van pénzük csak arra költik, hogy külső optikai tuningal áldják meg. Miközben röhejes lesz. Én előbb nézek meg egy szép, szinte hibátlan autót!
Nyilván, akit meg nem érdekel az autó, csak dolgozni kell, azt is megértem, hogy nem költ rá. Na de ha már költ... Akkor ne ****okra!
Az én tervem egy kerek lámpás 2101, vagy kocka 2107 Lada! Minnél jobban szeretném megközelíteni a gyári pöpec, csilli-villi, pöc-röf állapotot![ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Kimmuriel
aktív tag
"A teljes összeg eddig akkor kb ~300K? Jól értem? Az nem sok, hidd el."
Nem azért mondom, de mi 200eFt-ért adtuk el... Lehetett volna 300eFt-ért is, de nem tudtuk kitartani az árát, kellett a pénz.
Persze nem mindenki engedheti meg magának, hogy új kocsit vegyen, ez tény sajnos. Meg aztán annyira az ember szívéhez tud nőni az embernek még egy ilyen öreg autó is, hogy csak könnyes szemmel lehet túladni rajta...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
én valami ilyesmi külcsínt kergetek (belső meg gyári recaro verseny)
motor térben meg vagy VR6 turbo (sok sok ló) vagy egy VR6 kompresszor 320-400ló közt valahol, vagy csak egy pillangó szelepes VR6
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
msgt.fubar
senior tag
Hajrá-hajrá, drukkolok az újraélesztéshez!
gottagofast
-
_seth_
veterán
Igen, és a népautósok is tudják mivel megy az igazi autó: [link]
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
knajf
senior tag
hehe nagyon jó cikk, az enyém is most készül...
opel sose kopel, csak elrohad
http://drumparty.uw.hu/ itt vannak képek meg talán video is.
még nem készült el teljesen a lakatolás, mert ida oda passzolták a kocsimat... hát lehet jó nagy falat én 140nél álltam meg, mert kifizettem már mindent, a fényezés van már csak hátra az olyan kiló lesz.
javitóiv nekem 4000 forint volt a kettő, meg 7000 a két küszöb, opel cuccokban tudok segiteni
!a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf
-
dragonfx
veterán
zsír kis autod lesz de azért kalkuláld bele a mocival is lehet ám gond és akkor a külső hiába tökéletes...
amugy nem hinném ennyit megért, de te tudod...én ennyit nem költenék a bömire
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
knajf
senior tag
ez olyan, hogy ha nem akar másik autót hanem megakarja tartani, akkor csak ez az egyetlen megoldás és ha még szereti is akkor nincs indok rá, hogy ne tegye azt. új autó sok hitel sok casco ... és annyi hogy nem annyira biztonságos, esetleg nem annyira csendes, de egy ilyen opelnál igazából ha nem csattog csörög zörög a motorja és nem folyik orrán száján az olaj mert esetleg még azok a nyamvadt tömítések is kilettek cserélve akkor nem sok meglepetés várható. (alap: olajcsere szűrővel,max 10e km-enként, félszintetikus nemtescos)
a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf
-
Skyhigh
senior tag
Sziasztok!
Szép írás, és sok szerencsét az autóhoz, remélhetően nem rágod le a kezeidet a várakozásban
Gondolom azzal tisztában vagy, hogy a morcosítást a KPM-esek komolyan büntetik.
Csak példaképpen, nyugat-Békésben laktam, és volt ott egy gyönyörű F Astra kombi, morcosítva a motorháztető, pogácsák a felnik alatt, és a kerék kilógott, a karosszéria vonalából.
Egyszer elugrott Békéscsabára és belefutott a KPM-esekbe, akik csak úgy engedték tovább, ha leszedi a kerekeket, valamint a motorháztető is és még perkál 30000Ft büntetést is, valamint 2 héten belül elmegy műszakira is.
Mivel 4 pótkereke nincs nagyon az autóban senkinek sem, a birsággal, kerekekkel, gépháztetővel együtt az út 80000Ft-jába került.Utána már csak a városban használta, mert le lett adva róla a drót a megyében, de a helyi rendőrök meg nem foglalkoztak vele.
Egy Balatoni nyaralás közben a sima rendőrök kapták el újra és ott már visszaeső lett, levették a rendszámot, hazaszállítás újra forgalomba helyezés 200000 Ft.
Felhúzta magát és meg akart tőle szabadulni, de az okmányirodáig nem érkezett meg a papír amivel újra forgalomba lett helyezve, sőt ilyenkor eladni sem lehet, hiszen az új forgalminak más volt a száma mint a réginek...6 hónapig szivatták, a helyi rendőrök nem tudtak neki segíteni!
Utaznak még az aluszárnyakra, azt az én autómról le is szedették a rendőrök Bp-en, valamint Szegeden a rendőrök a jégfehér helyzetjelzőt szedették ki.
Állítólag ki van adva nekik, hogy ilyen autókat csak átépítési engedéllyel, valamint azt a forgalmiba bejegyeztetve engedhetnek tovább.
Ez sem olcsó, a teljes huza-vona közel 30000Ft be kerül és még akkor is elutasíthatják…
[ Szerkesztve ]
A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...
-
_seth_
veterán
Okos ember ezt úgy csinálja, hogy elviszi az autót előműszakira: kb 3e forint körül lehet még mindig nekem ennyibe került tavaly, ott mindent megnéznek mintha rendes műszaki lenne csak éppen matricát nem kap (na mondjuk igen... a matrica kerül akkor még kb 10e forintba?...) Nekem ott annyit mondtak a morcosított mocitetőre, hogy rakjak rá egy gyárit... véletlenül pont megvan az eredetim is így az lett rátéve és kész is... azóta sem szólt érte soha senki...
Ugyanakkor jövőre én is autót cserélek... emlékezetes az az utam amikor 120 kilométeren volt 4 trafi, 2 ellenőrzés és 1 kpm és a kpm az előttem és utánam jövő autót kiszedte a forgalomból engem nem... na inkább nem idegeskedem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
FlasH-BacK
senior tag
Na igen, egyik részről ott vannak a köcsög szemét rendőrök meg kpm-esek akik minden szarért képesek akadékoskodni meg lehúzni az embert, hogyha "termelni" kell néhány büntetést.
Viszont másfelől meg tényleg ott vannak akik körbefóliázzák az autót aztán oldalra semmit nem látnak ki, meg felrakják a 0 csillapítású kipuffrendszert ami 200dB-el ordít éjszaka hogy mindenki felébredjen rá az utcában, meg sötétkék helyzetjelző meg lesötétített hátsó lámpa, olyan morcosítás hogy a fél fényszórót kitakarja és hasonlók. Ezek azért tényleg lehetnek veszélyesek/idegesítőek/kellemetlenek a környezet és a többi autós számára.
Mert az oké hogyha valakinek tucatautója van akkor szeretné valahogy egyedivé tenni hogy neki is meg másoknak is jobban tetsszen, de azt utálom hogyha előtte nem hozza műszakilag 100%-osra a járgányt, inkább ezekbe a "tuningokba" fekteti a pénzét.
Nekem az az alap hogy amíg nincs toppon a gép (értsd: gyári állapot közelében) mind műszakilag mind esztétikailag, addig nem költök semmi pluszra. A húsz éves kocsimba már beleraktam én is vagy 200000ft-ot, és akkor még a lakatolás hátra van, és a motor se volt generálozva. Ja és minden gyári rajta.
És ha valaki már elkezdi alakítgatni a gépet, akkor szánjon arra is néhány ezrest hogy bevizsgáltatja a gépet, szükséges dolgokat forgalmiba íratja, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos fejegységek
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Windows 11
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...