- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Realme GT 2 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
Topikgazda
válasz dredjudge84 #1908 üzenetére
A szervizt szerintem senkinek nem kell bemutatni a hosszú-hosszú évek óta ismert, sajátos üzletpolitikájuk miatt, és így még finoman is fogalmaztam, viszont ha az ember ismeri a jogait és el is megy addig, ameddig kell, sőt adott esetben hajlandó felvenni a gyártó regionális képviseletével vagy ügyfélszolgálatval is a kapcsolatot, akkor mindig a helyére kerül minden úgy, ahogy az minimum elvárható.
Mindenki legyen körültekintő egy esetleges jótállás keretein belül (vagy éppen azon kívül) végzett javítás kapcsán, és mindenről, de főleg a készülék állapotáról készítsen képeket, videókat (egyértelműen beazonosíthatóan a készülék gyári számával és az aktuális dátummal), valamint egyéb dokumentumok is jól jöhetnek a javításhoz, ami írottan és képes formában is tartalmazza a hiba jelenségét, előfordulását.
Így egy esetleges probléma kapcsán az ember tud mihez nyúlni, mert biztosra vehető, hogy mindenki ismerősi körében van legalább egy hihetetlen történet, amit az adott cégnél meg mertek lépni az ügyféllel szemben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs