- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- OpenWRT topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
Megértem a felháborodásotokat, de ez az utolsó nap is csak arra ment, hogy költs minél több aranyat, vagy tuningra, vagy skippelésre. Én jó előre adtam tuningot az autónak, így ezek a fékezős mókák néhány próbálkozás után (8-10) sikerültek. Direkt nem húztam fel fullra az autót, mert akkor talán túl könnyű lett volna, de lehet, hogy úgy jártam volna, mint a Gauntlet végén, amikor a fullos Astonnal vért izzadtam, mire az utolsó versenyt meg tudtam nyerni Magnus ellen...
Ezt talán ahhoz tudnám hasonlítani, amikor az első Speedrush végén volt az a Drag Race, ahol erősen meg kellett tuningolni az R8-ast, különben nem tudtad megverni a Porschet. Ott is a tuningon, meg az aranyköltésen volt a hangsúly. -
kgymac
őstag
Agybeteg, de lehet érte pénzt kérni. Úgy 20 fejlesztéssel szvsz kivitelezhető lett volna, csak hát ugyanúgy a széria leggyengébb és egyben a legdrágább kocsija, magas fejlesztési költségekkel, mint a vulcan. Legalább összehozhattak volna nekik egy/több rendes szériát, ahol ezek a legjobb kocsik, viszonylag magas PR-es futamokkal, akkor kevésbé sajnálná rá az ember a goldot. Legfeljebb még egy hetet farmolok pluszban, kocsinként
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Spórolós topik
- Milyen egeret válasszak?
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- Microsoft Surface
- Politika
- E-roller topik
- Előzetes élménybeszámolókon a Black Myth: Wukong
- További aktív témák...