Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanya

    nagyúr

    válasz Cifu #262 üzenetére

    Musthave lett a raytracing mindenben. Kávéfőzők és mikrók is nyomatják napi szinten élesben, szimuláció nélkül verik vissza a fényt. Musthave, csak egyelőre felesleges.
    Hogy miért?
    Első körben el kell adni a modern, drága GPU-kat:
    tehát ki kell mondani, mondatni, hogy 4k 60 fps ultrán, akkor a jó.
    Ez egy nagyon jó mondás, mert jöhet utána 120fps 4k, 144fps 4k, majd pedig léphetünk fentebb a 8k-ra és így tovább.
    No, ha már belevertük a s*ggfejekbe, hogy 4k 60 fps alatt mindenki b*zi, akkor bedobtuk a raytracinget, amivel meg nem annyira megy sem a 4k, rendesen, és a 60 fps még az nvidiának is álom, ami gyorsabb benne.
    Nehéz úgy elfogadni napjainkban a raytracinget, hogy nélkülie 4K 60fps a minimum, de vele együtt a legmodernebb kártyák sem tudják ezt, vagyis csak kb 1 millió forintos gpu felett tudjuk ezt. Lehet velünk az RT, de ez ilyen kötelező valami, már mindegyik modern kártya tudja, de nem elégséges sebességgel, legalábbis marketing szempontjából.
    Még a végén kiderül, hogy elég a fullHD ultra részletességgel RT-vel és mindenki boldog (javarészt nem látod a különbséget). Utána meg rájövünk, hogy az rt nem dob annyit a latba, mint egy jó történet a játékban.

    A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Cifu #262 üzenetére

    Az a nagy csomó játék. Nyilván vannak ezeken kívül is játékok, de így is bőven a fél százalék alatt marad a DLSS játékok aránya a komolyabb játékok között, és a jövőben várhatóan már a DirectML alapon jön a felskálázás, mert az mind a két gyártó kártyájával kompatibilis lesz.
    RT pedig bár valóban sokkal elterjedtebb lesz, de már csak azért is DRX 1.1-es játékokat jelent ez a jövőben, mert az új generáció is DXR 1.1-re van optimalizálva, így arra fejlesztenek.

Új hozzászólás Aktív témák