- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
1. Amíg a HERE (vagy here, esetleg Here; ők sem tudják, hogyan írják magukat) még mindig ilyen áron adja a termékeit, miközben a Google Maps mindenkinek elérhető ingyen - ha járműves alkalmazásokra nem is licencelt, de ezt betartatni nem szokták -, hogy az OpenStreetMapről ne is beszéljek - ami legalábbis a K-európai gyarmatokon lényegesen pontosabb, mint az űberdrága HERE -, addig eléggé korlátozott lesz az elterjedése.
2. Az ADAS jópofa dolog. A németek már évek óta tesztelik. Az igazi poénok ott kezdődnek, hogy a járműben megvan az út magasságprofilja is, tehát az élő sofőrökhöz hasonlóan ki tudja gurítani a szerelvényt (azaz az emelkedő tetejéhez közeledve visszaveszi a gázt, mert úgyis felviszi a lendület, onnan pedig gurulni fog lefelé). Pusztán ez olyan 10-15% üzemanyag-megtakarítást jelentett, amit fel lehet szorozni a közúti áruszállítás által elpöfögött dízellel.
Ha pedig élő adatokat is belekötnek, akkor már egy torlódáshoz közelítve is vissza tud venni a sebességből a padlóház majd fékezés helyett.3. Ez az egész egyrészt feltételez egy civilizált módon meglévő úthálózatot, látható felfestésekkel, és felismerhető táblákkal, másrészt a hozzánk hasonló gyarmatok üzletileg nem érik meg nekik eléggé, hogy kellően részletes adatokat vegyenek fel róla. Még a 2D térképük is erősen hiányos és főleg vidéken elnagyolt, az attributálás pedig esetleges (pl. alig van meg valahol, hogy mennyi a max. megengedett sebesség, vagy hogy 7,5 tonnás teherautóval be szabad-e hajtani).
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz Eugene Roe #4 üzenetére
A legutóbbi kiadásban még Zugló néhány éve meglevő 30-as övezetei sem voltak lekövetve, pedig az aztán nem vidék. Legfeljebb az utak állapota alapján.
A tej élet, erő, egészség.
-
Béééla
őstag
a Google Maps mindenkinek elérhető ingyen - ha járműves alkalmazásokra nem is licencelt, de ezt betartatni nem szokták
Nem kötözködésképp de nem kell a Maps alkalmazásban használatához kulcsot kérni Gúglitól ami számolja hány lekérdezés volt azzal a kulccsal? Mert nekem ilyen emlékeim vannak.Ha pedig élő adatokat is belekötnek, akkor már egy torlódáshoz közelítve is vissza tud venni a sebességből a padlóház majd fékezés helyett.
Már annak is örülnék ha azt az ötletemet implementálnák miszerint az autó saját lassulásával arányosan előre szólna a sebességkorlátokról és nem a kanyar után felbukkanó "Alsópiripócs lakóövezet kezdete" lenne az első jel - amit természetesen erős fékezés követ.Bélabá
-
joghurt
addikt
A Google Mapshez akkor kell kulcs (és fizetés), ha pl. a saját szervereden át töltesz le róla. A legtöbb alkalmazás ezért a kliens böngészőjéből (és IP-jéről) tölti, márpedig kliensenként elég nehéz túllépni az ingyenes keretet.
A második problémádhoz semmi köze az adatforráshoz (Here, Google, OSM). A navigációs programot kellene minimálisan okossá tenni ehhez. Mint ahogy a Waze is előre jelzi a fizetős rendőrt, ugyanúgy a fekvőrendőrre is korábban fel lehet hívni a vezető figyelmét.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen