Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32 üzenetére
Jaj, az egy netes poén. Valaki megkérdezte a Twitteren, hogy Alex Battaglia miért gyűlöli ennyire az AMD-t, és erre valaki poénból beírta, hogy az AMD megölte a kutyáját.
És ezt nem-e kellene jelezni a videóban is? Erre vannak lehetőségek a Youtube-on. Eleve pont az a probléma, hogy semmit sem ér a temporális felskálázás, ha nem kompatibilis a motor egyes effektjeivel. És ezért nem használja senki ezt a technológiát, hiába van ott a motorban. Egyszerűen a pipeline több shaderével nem működik. Hasonló probléma van a DLSS 2-vel is az UE4-ben. Pont ugyanoda integrálható be az eljárás, és pont ugyanúgy nem működik több post-process effekttel az UE4-ben. Ezeket előbb ki kell cserélni temporális felskálázást támogató eljárásokra. Pont ezért építette be most pár UE4-es cím az FSR-t, mert annál ilyenre nincs szükség, azt csak be kell kapcsolni, és megy.
Ha megnézed a többi videójukat, ez eléggé rossz arány.
Hopkins95-höz nem jutott el az infó, mert egyszerűen nincs ott a Youtube videóban. Ez probléma, ha tetszik, ha nem. Utólag lehet azt a videót feliratozni, hogy itt ezt a részt kurvára benéztük, és hagyjátok figyelmen kívül, amit mondunk benne. Ennyire egyszerű lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.