- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Amúgy jó eséllyel igen, mert nem csajok előtt villogásra szánták, hanem sebességre, és ezért spórolnak a súlyon. Teslánál is amúgy részben ez az indok, számítanak a grammok, másrészt meg persze biztosan olcsóbb is. Ellenben az új Teslák beltere legalább matt, nem olyan csillogós vacak lakkozott fával meg krómozott csíkokkal, mint az európai prémium gyártóknál.
Nevezheted fanatizmusnak, de ezeket Tesla nélkül is utálom az autógyártókban, hogy a minőségi beltér egyenlő az egymásra halmozott gombokkal, kapcsolókkal, tekerőkkel, fa, króm meg bőr kiadásban. És közben úgy érzed magad mint egy tankban, annyira rád hajlik a műszerfal meg középkonzol. No thanks -
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #100 üzenetére
Ne haragudj, de egy 2000km-es utat te letolni (kvázi megállók nélkül) 20 óra alatt az nem valami kellemes. Amikor voltunk Bp-Hannover úton váltott sofőrrel (én nem vezettem, de ketten voltak váltásban), már ott is egyrészt halálra untam magam a 10-11 óra alatt, zúgott a fejem a folyamatosan bőgő motortól és menetzajtól (Audi A4 felextrázott változatban), és a 2-3 megálló ellenére teljesen elgémberedett mindenem Biztos hatalmas élmény lehet 2x ekkora távot egyseggel letolni, főleg családdal, az ám a nyaralás
Amúgy meg ha már egy új Tesla árát nézed, akkor mondjuk hasonlítsd egy megfelelően felszerelt BMW 320-hoz, na a használtan vett valamihez. Én is használtan vettem autót 2 millióért pár éve, és azóta annyit kellett rá költeni a benzinen kívül, hogy egy full olaj, váltóolaj, fék és gyertya csere, ami ilyen 120 ezer körül volt, de ez nem is egy Tesla kaliberű kocsi.