- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Milyen routert?
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Ubuntu Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz #06658560 #109 üzenetére
20 év alatt azért elég sok minden változott. Drágábbak lettek az autógyártáshoz felhasznált nyersanyagok, sokszorosára nőttek az autógyártók bér és a járulék terhei, jóval drágább az energia stb... magyarul nagyot drágult a gyártás. A másik oldalról nézve mi sem annyit keresünk mint húsz éve. Ha így nézzük már nem is olyan drága egy 3.9milliós új fiat tipo.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
válasz #06658560 #149 üzenetére
persze mindaddig míg nem kell egy motort cserélni benne ... például én nem indulnék neki a 300e kmt futott 15 éves autómmal 500km-re csak ha vasvillával üldözöl de én nem is azt írtam, hogy hatótáva lenne más, hanem a költsége üzemeltetése... 15 éves autó cirka hulladék 300e km körül (főleg hazai utakon)
-
Rolly
veterán
válasz #06658560 #151 üzenetére
nekem a pdtdi mindig megkapta amit kért, de nem mennék vele messzire (300 km van lassan a kuplungban ... én használom 0 km óta nem volt széthajtva, de öreg és mindene kezd szétesni.
én csak arra írtam, hogy a 300e km a sima diesel-benzin autóknak is (főleg kis 3 hörcsögösöknek) sok ... és akkor még nem beszéltünk a szuper injektoros benzinesekről amik közt jó sok sose vedd meg motor van (40-60e km utáni kokszosodással)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen