Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A számszong kész van a speciális folyadékos közegű csodaakksijával és idén piacra akarja dobni.
Illetve nem látom a folyadék elektrolit cserés cserélhető módos horvát akkumulátor találmányt sem még a piacon.
Ergo azt benzines módon lehetne tankolni és újra forgatni.
Feltöltött be - vele együtt a fáradt ki.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
julius75
aktív tag
Pedig van magyarázat....
A hagyományos belső égésű technika egy agyon reszelgetett dolog, ennek megfelelően, a lehetőségekhez mérten a végletekig egyszerűsítve mind a gyártást, beszerzést, anyaghasználatot, mindent.
Aztán eladás után további bevétel a kötelező szerviz, illetve az alkatrészellátás.
Magyarul egy nagyon jól kidolgozott, nem kis haszonnal működő rendszerről kéne váltani.
Csak éppen az naponta fejlődik, lépést kéne tartani a konkurenciával, drága is gyártani, sok pénzt kéne ölni a szoftver fejlesztésbe, önvezetés kezd lenni az új divat.....hát kinek kell ez??!!Nézz meg egy-két modellt, pl. a vw sharan-t.....közel 15 éve ugyan olyan, és azért csak eladnak belőle évi 50 ezret....
Vagy mi történik a többi divatos típussal? Háromévente kap egy fészliftet, azaz új hűtőmaszk, esetleg minimális változás a lámpákon, és kész.
Ami pénzbe kerülne fejlesztés, motor - váltó hozzá sem nagyon nyúlnak. Igaz már nem is nagyon van mit fejleszteni pl. egy dízelen....Elkényelmesedtek a gyártók, és innen nagyon nehézkesen mozdulnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...