Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    Kezdésnek írtam a Telenor fb oldalán a OnePlus VoLTE-ről de ott csak a betanított szöveget tudják copy-past módon végrehajtani.
    Azaz minden esetben a gyártó határozza meg mikor lesz támogatás. Megírtam nekik, hogy ez nem igaz mivel a OnePlus már megkereste korábban(még csak távoli terv volt a hazai forgalmazás) a szolgáltatót de zsákutcába futottak akkor.
    Válasz:
    Szia Tamás, a korábbi tájékoztatásunk helytálló, a gyártók határozzák meg, mikor válik elérhetővé a VoLTE a készülékeken, és hogy az mely készülékeken válik elérhetővé. Az, hogy egy készülék VoLTE-képes, nem elegendő a szolgáltatás eléréséhez. Szükséges egy Telenor specifikus szoftver kiadása a gyártó részéről a készülékre, hogy elérhető legyen a funkció a gyakorlatban, hogy a VoLTE megfelelő működése biztosított lehessen. Ezen szoftvert a gyártóknak szükséges közzétenniük, és ezen szoftver kapcsán a gyártókkal folyamatosan zajlanak az egyeztetések. Bízunk benne, hogy minél szélesebb körben elérhető lesz minél hamarabb a funkció, de erre pontos időpontot előzetesen nem tudunk sajnos adni. Amikor a szükséges szoftverfrissítés kiadásra kerül, azt a készüléked jelezni fogja. Köszönjük a megértésed és a türelmed.
    Jöhet a Level 2... ;]

Új hozzászólás Aktív témák