Új hozzászólás Aktív témák

  • Starz561

    tag

    válasz Phülöp #4181 üzenetére

    Én már jeleztem a supportnak hogy eltűnt a rendelésem.
    És ezt a választ kaptam:

    I understand that you are bothered about not to be able to view your previous order in your account. We have collected the data from your report and we would like to check on this further. Rest assured that all the information on your account is safe. Please allow us ample amount of time to investigate your concern and we will get back to you once we have more information.

    Best Regards,

    Casey

    (Meg adtam neki/nekik a rendelési számot is.) A februári vásárlásom tűnt el, illetve valami érthetelen módon tegnap este kaptam egy olyan e-mailt is hogy én januárban vásároltam egy 128gb-s 3T-t és várhatóan 2017.január.20-n hozzák ki. Akkor így kicsit meg lepődtem. :C Arra azt mondta az illető hogy ne foglakozzak vele ha nem történt pénz levonás a kártyámról, de mivel a fizetési mód üres volt nem történt szerencsére gond.

    [ Szerkesztve ]

    Esetleges elírásokért, elnézést. :)

Új hozzászólás Aktív témák