Új hozzászólás Aktív témák
-
waterhorse
csendes tag
válasz Balesz123 #96 üzenetére
Írd majd meg ha bármi fejlemény van nálad.
Okosan tetted, hog utánvéttel kérted, én sajnos nagyon csúnyán beleszaladtam az előreutalással, ráadásul most egy másik megbízható bolt ugyanannyiért adja a kiszemelt készüléket.
Nekem egyébként ezek az érrtesítők jöttek a fiókomra:
2018/01/03 Rendelés érkezett
2018/01/03 Ez a rendelés még nincs fizetve!
2018/01/05 Érvényesített rendelés
2018/01/05 Már úton van, hamarosan érkezik!
2018/01/11 Már úton van, rövidesen érkezik!
Valaki elmagyarázhatná mi a különbség a hamarosan és a rövidesen között -
gilfoyle
őstag
válasz waterhorse #101 üzenetére
Semmi. Altatás...
-
Balesz123
csendes tag
válasz waterhorse #101 üzenetére
Üdv újra!
Visszatértem, mostmár a Redmi 4X-szel a kezemben.Az oldalon keresztül ilyen értesítőket kaptam:
2018/01/09 Rendelés érkezett
2018/01/10 Érvényesített rendelés
2018/01/10 Már úton van, hamarosan érkezik!
2018/01/11 Számlázása folyamatban!
2018/01/11 Már ki is számláztuk, mindjárt átadjuk a futárnak!
2018/01/12 Most adjuk át a futárnak!
2018/01/12 Futárnak átadvaA szállítás folyamata nálam így ment végbe:
2018.01.11 Központi raktárba érkezett
2018.01.12 TRA Szállítás alatt
2018.01.12 Központi raktárat elhagyta
2018.01.12 DEP Depóba érkezett
2018.01.12 Kiadva futárnak
2018.01.12 Leadva
Szóval egész gyorsan megérkezett, a futár részről minden oké.Amint megérkezett kibontottam a telefont, természetesen a régi telefonnal rögzítve. Minden bontatlan volt, telefon doboza lefóliázva. A dobozban természetesen ott várt a telefon, egy adatkábel és egy UK csatlakozással rendelkező töltő. Reménykedtem, hogy lesz benne egy EU-s adapter ahogy másnál volt, sajnos nem kaptam, viszont egy tombolán nyert habverőnek is ilyen csatlakozója volt, úgyhogy annak az adapterével kipróbáltam a töltőt nem sok sikerrel. Egy pillanatra felvillan a töltés majd semmi. (szerencsére van egy utángyártott 2 amperes töltőm).
Még írok egy e-mailt a töltővel kapcsolatban, bár mivel a telefon kifogástalan állapotban van, így nem fogok balhézni.Szóval úton a Happy End felé...
-
waterhorse
csendes tag
válasz waterhorse #101 üzenetére
Január 16-ikán visszamondtam a rendelést. Telefonon, nem voltak elérhetőek, visszahívást nem kaptam, így emal-en keresztül vettem fel velük a kapcsolatot. Konkrétak voltak, nem hitegettek. Megmondták, hogy nincs információjuk a termék hollétéről, és tudomásul vették a döntésem. Azért a biztonság kedvéért beidéztem a 14 napos visszafizetésre vonatkozó jogszabályt.
A viszautalás persze nem történt meg a 14. napon sem, de még aznak január 30-ikán délután hívtam őket, hogy számíthatok e még rá. csodák csodája, felvették a telefont és arrról biztosítottak, hogy utánanáéznek és visszahívnak. Hát nem hívtak.
Én már kissé feszült idegállapotban másnap 1-2 óránként csörgettem őket, de választ nem kaptam. Délután írtam nekik egy barátságos levelet, melyben tájékoztattam őket azokról a dolgokró amiket elmulaszttottak és megigértem nekik, hogy mindezzel a "bűnlajstrommal" hatósági panaszt teszek ellenük. Nem tudom,hogy csupán a véletlen, vagy ennek hatása, de nem vicc, annyi idő nem telt el, hogy elolvashassák a levelem ( talán max. 1 perc) és csörög a telefonom. Már úgy kezdte az ügyfélszolgálatos, hogy elnézést kér amiért nem hívott vissza, de viszautalták az összeget. A beszélgetés után (szintén egy perc múlva) jött is a sztornoszámlám.Ezek után csak kápé és személyes bolti utánvét és természetesen xaomishop kerülendő. Amellett, hogy tanultam belőle, még arra is jó volt ez az eset hogy volt lehetőségem alaposabban körbenézni és változtatni a döntésemen és valamivel jobb készüléket rendeltem, de ez már egy másik történet
[ Szerkesztve ]
-
Kizoky
újonc
Azt hozzáteszem hogyha a Facebookon megkérdezik hogy a xiaomishop megbízható, a legtöbb ember ott megvédi a boltot (nem akarok neveket mondani)
Szomorú azt látni hogy még ezek után sem javult a helyzet, akkor szerintem végleg no-no számomra a xiaomishop.
Megnyitom a terminált a Windowsban... Várjunk csak egy kicsit, valami nem stimmel
-
ashtm
csendes tag
Az a furcsa, hogy elég hektikus a bolt, személy szerint két készüléket is vettem tőlük, az elsővel minden rendben volt, a másodiknál a tok miatt várni kellet kicsit, de rendben megérkezett az is egy emailes egyeztetés után.
Soha ne becsüld le a hülyeség erejét...legfőképpen, ha kitartással párosul!
-
updog
senior tag
Rendeltem tőlük egy Air Purifiert (elvileg raktáron volt, leírás szerint akár aznap is átadhatják már a futárnak, de max. 5 munkanap). Aztán persze 2-3 munkanap volt visszaigazolni a megrendelést, még egyszer ennyi, hogy "most már mindjárt átadjuk a futárnak" státuszba váltson, majd még 5 nap, hogy "futárnak átadás alatt" státuszú legyen, nagyjából a 20. napon untam meg és mondtam le az egészet (ekkor egyébként már "gyors beszerzés, 8-14 nap Kínából" volt a terméklapon az elérhetőség).
Amúgy nem nevezném konkrét negatív tapasztalatnak, max. kellemetlennek... EU Warehouseból hamarabb (és olcsóbban) ideért volna a cucc. De legalább a lemondásra kb. azonnal reagáltak (emailváltás).
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
andra925
újonc
Sziasztok!
Sajnos én sem olvastam el előbb a hozzászólásokat és rendeltem tőlük egy Mi Mix 2s-t előrendelési akcióban. Tudtam, hogy előrendelési akció, de mikor a 7. héten sem tudták megmondani, mikor érkezik a termék, lemondtam a rendelésem. Természetesen letelt a 14. nap és a pénz azóta sem érkezett meg. Próbáltam őket többször zaklatni, a telefont hol felveszik, hol nem. Apám is kereste őket többször, ő rögzítette a beszélgetést, így kiderült, hogy a pénzem egy angol partnernél van, és fogalmuk sincs, mikor fog visszaérkezni, de "már meg kellett volna történnie". A telefon másik oldalán lévő hölgyet az sem hatotta meg különösebben, hogy teszek egy fogyasztóvédelmi panaszt. A panasz azóta megtörtént, most várom a pénzemet. A hozzászólásaitok alapján meg fog érkezni, csak későn...
Ami vicc, megrendeltem ugyanezt a telefont Gearbestről május 18-án, és ma már elindult Angliából. Szóval aki teheti, soha ne rendeljen a XiaomiShop-tól semmit
-
realist
őstag
Rendeltem az említett cégtől egy telefont (15X ezer). Sajnos nem tetszett és elálltam a vásárlástól. A készüléket időben leadtam, az állapotát rendben találták Azóta eltelt több mint 14 nap, a pénz nem érkezett meg. Hiába hívom őket nem veszik fel, nem hívnak vissza. Hiába írtam nekik arra sem reagáltak.
Milyen lehetőségeim vannak? Nem szívesen fordulnék felügyeleti szervhez stb., de egyenlőre nem látok más lehetőséget
-
realist
őstag
Végül tízenpár sikertelen hívás és levél után bementem személyesen. Utána néztek, elnézést kértek és egy órán belül utaltak. Így ez a része pozitív. Az ügyfélszolgálat nem reagálása/elérhetetlensége és a 18 napnyi idő (max 14 helyett) már kevésbé. Lényeg, hogy lezárult.
-
pXeeT
tag
Nekem csak pozitív tapasztalatom van a Xiaomishoppal kapcsolatban.
Egy Redmi Note 5 telefont rendeltem, ez 10 nap alatt meg is érkezett.
Utánvéttel rendeltem, bár előre fizetve olcsóbb lett volna, de nem akartam kockáztatni.
Mindennel nagyon meg vagyok elégedve, bár egy paypal fizetési lehetőség lehet, hogy nem ártana.Google Nexus 5 >> Google Nexus 5X >> OnePlus 3 >> OnePlus 3t >> OnePlus 5 >> OnePlus 5t >> Poco F3
-
FPéter
aktív tag
Minosithetetlen a xiaomishop.hu, friss sztori:
Minden heten "majd jovo heten" igerettel hitegettek az aru erkezesevel kapcsolatban. 9 het hitegetes utan lemondtuk a megrendelest, de 14 napon belul nem utaltak vissza a penzt. A lemondas utani 15. napon, tobbszori megkeresesre, fenyegetozesre voltak hajlandoak visszautalni.
Osszesen tobb, mint 11 heten at hasznaltak a penzt (145e forintot), igeretbol pedig semmit nem tartottak be. Egy utolso csalo, hazug banda.
9 het nem teljesites utan az lett volna a minimum, hogy mar aznap visszautaljak a penzt, de nekik fontosabb az, hogy ok minel jobban jarjanak. A vonatkozasukban tele van hasonlo sztorikkal az internet.
Idokozben raadasul a brit Smartducks LTD moge bujtattak az egesz webaruhazat, tehat ennyi erovel rendelhetsz barhonnan.
Elkepeszto, hogy ilyen van.
[ Szerkesztve ]
-
FPéter
aktív tag
válasz #78541056 #116 üzenetére
Milyen furcsa, hogy csak ezert regisztraltal, hogy ezt elmondhasd...
Kozben utana is neztem, a Facebookod alapjan Netmarketingnel dolgozol, ami a Xiaomishop partnere. Mennyire szanalmas probalkozas ez?
"Mai cikkünkben betekintést nyújtunk a Xiaomishop.hu-nál rejlő marketing folyamatokba, és a cég online marketing ügynökségével, a Netmarketinggel beszélgetünk arról, milyen is együtt dolgozni Magyarország legrégebbi Xiaomi forgalmazójával."
http://blog.xiaomishop.hu/a-xiaomishop-hu-es-a-marketing-betekintes-a-kulisszak-moge/
[ Szerkesztve ]
-
Zolik
senior tag
Hogy egy pozitív story is legyen. 2 hete rendeltem tőlük Redmi 5 plus-t előre fizetéssel. Múlt héten kedden ki is hozták ingyenes szállítással és még kaptam egy kis kedvezményt is. Egyszer írtam az ügyfélszolgálatra hogy mikor várható a csomag pár óra múlva válaszoltak is. A csomag rendben megjött. Úgy tűnik hogy próbálják összekapni magukat.
'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Adamtaker
újonc
Online rendeltem egy powerbankot, másnap már csöngetett is a futár, megfelelő ár/érték arány, megfelelő support.
A metál örök!
-
Fryczy
újonc
Sziasztok!
Valakinek nincs tapasztalata garanciáztatásról?
Tervezek venni egy MI A2-t és egylőre csak náluk van elérhető, és lehet egyszerűbb magyar céggel gariztatni (he esetleg kéne, de remélem nem lesz ilyen) mint a kis kínaiakkal.
Természetesen csak utánvéttel venném tőlük így a leírtak alapján -
artid
aktív tag
Sziasztok,
Én Xiaomi A2 Lite-ot vennék, de így nem biztos, hogy tőlük.
Esetleg GearBest-ről érdemes rendelni?
Vagy másik magyar shop (smartshop.hu)?Köszi.
Samsung S23+, Galaxy Watch 6 Classic
-
Petyus87
aktív tag
Nyugodtan megveheted a xiaomishop-ból. Nekem pozitívak a tapasztalataim. Tavaly az A1-es telefonomat is tőlük rendeltem és most az A2 lite-ot is, amit a feleségemnek vásároltam. Azért nem mindegy az a 2 év Magyar garancia. Elégedett vagyok a Xiaomival és a Magyar viszonteladóval is!
-
hoppa1
csendes tag
Sziasztok,
2018 júliusában lettem boldog tulajdonosa egy Amazfit Stratos okosórának, amit a Xiaomishop.hu-ról rendeltem.
Abszolút elégedett vagyok mind a termékkel, mind pedig az eladóval és a rendelés körülményeivel. Minden felmerülő kérdésemre válaszoltak emailben valamint telefonos is visszahívtak. Abszolút ajánlom a boltot, pozitív tapasztalatom van és a jövőben is tőlük fogok vásárolni.Ajánlom!!!
-
csinyo
csendes tag
Sziasztok . Nekem lenne egy pozitiv történetem is ha nem gond megosztanám . 20108 .07 .21 -én rendeltem a fenti cégtöl kettö telefont . Redmi Note 5 és Redmi 5A készülékeket . Kettö okból , az á és az hogy kettö év Magyarországi garancia is járt hozzájuk . Az elsö rendelésem a Redmi note 5 az kb egy hét alatt meg is érkezett . A másik rendelés már nem , kaptam is jelzést hogy a B20 as verziót rendeltem de véletlenül a gyártó illetve akivel kapcsolatban állnak nem azt küldte . Felajánlották hoy megkaphatom a B20 nélküli verziót és ajándékba kapok egy üveg fóliát vagy pénz vissza illetve hogy várok . Nos én vártam egy hét újra eltelt és jelentkeztek hogy köszönik a türelmet de még nem jött meg . Megint eltelt egy hét és jelezték hogy ajándékba kapok ehhez a modellhez ( B20 as verzió) egy ajándék üvegfoliát a várakozásom miatt . Megint eltelt egy hét és jelentkeztek hogy nem érkezik meg de kettö opciót felajánlottak vagy pénz vissza vagy kicserélik egy Redmi 6A ( B20 as ) telefonra ráfizeté nélkül . Elöször nem hittem hogy ingyen kicserélik egy drágább készülékre fel is vettem velük a kapcsolatot és mondták hogy igen ha nekem is megfelelö .
Nos 2018 .08. 30 -án a készülék megjött és minden rendben van vele .
Nem tudom hogy mi történt vagy miért érte ez meg nekik de minden tiszteletem az övék hogy ilyen rugalmasak voltak , mind végig kapcsolatba maradtunk , jah és kettö év Magyarországi garancia van a készülékekre . Köszönöm
http://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_2/keres.php?stext=csinyo&submit=
-
Baj
újonc
Sziasztok!
Én is elkövettem azt a hibát, amit az előttem szólók, és vásároltam a xiaomishop.hu ról. A hosszú csúszás miatt utána jártam a cégnek, és azonnal lemondtam a rendelésem. Ma jár le a 14 napos határidő, a pénznek nyoma sincs, a telefonos ügyfélszolgálat pedig nyilván pont nem üzemel.
Van valakinek valami bevált taktikája, hogy hogyan lehet kisajtolni belőlük a pénzem?
Én arra gondoltam, hogy bemegyek az ügyfélszolgálathoz (ha egyáltalán létezik) -
FPéter
aktív tag
Sajnalom, hogy igy jartal, remelem visszaadjak a penzt.
Nekem a rendszeres telefonalgatas segitett, illetve probalj meg bemenni az ugyfelszolgalatra. Kellemetlennek kell lenni, ugy mar nem eri meg nekik ez a penzen uldogelos csalas. Amig csendben vagy es naluk van a penzed, addig koszonik szepen megvannak.
(Esetleg a Xiaomishop es a Netmarketing altal idekuldott berkommentelok/kollegak tudnak tippeket adni, ha majd latjak.)
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Apple Smart Keyboard Folio 12.9" iPad Pro 3 / 4 / 5 generáció magyar
- Iphone 11 Pro Max Gold 64GB Független Gyári Új Állapot .
- iMac 2015 27" 5K Makulátlan, 16GB, 1TB Fusion Drive/Radeon R9 M380 2GB
- Univerzális 6x70-es alcantara/velúr 33cm-es kormány, leginkább szimulátorozáshoz.
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Black Eladó.