Új hozzászólás Aktív témák
-
FPéter
aktív tag
válasz KISDOBOS65 #249 üzenetére
Igaz en meg csak egyszer rendeltem toluk, de az en, es szamos mas vasarlojuk szerint egy hazug, csalo banda (marmint a Xiaomishop.hu, ami a Facebookon mar Xshop, mivel letiltottak oket vedjegybitorlas miatt). A rendelesem konkretan sosem erkezett meg. Kovetkezo Xiaomi termeket nem toluk rendeltem, es legkozelebb se toluk fogom.
Udvozlettel: FPETER
[ Szerkesztve ]
-
szoto
csendes tag
válasz KISDOBOS65 #249 üzenetére
Nyugodtan rendelj tőlük, a Te dolgod..
Csak olyat vegyél ami raktáron van, mert különben úgy jársz mint itt mindenki.Nem mondom , hogy hazug csaló banda, az azért elég erős kijelentés lenne, de ha azt írják, hogy átlagosan 2 nap a szállítás, akkor az ne legyen 3 hét. Gyakorlatilag félrevezetik az embert, úgy írják le, hogy Te joggal hiszed, hogy az időben megérkezik, tehát kvázi átvernek. ( hazudnak )
Nem lenne így jobb:
A termék jelenleg nincs raktáron, beszerzése átlagosan 2 nap. ( jöhet az a k. info gomb)
Amennyiben EU raktárunkból is elfogyott,( mert képtelenek vagyunk egy olyan webáruházat összehozni ami lekéri a kinti raktárkészletet) úgy azt jelezzük, a várható szállítási idővel együtt.
Kérem előreutalást, bankkártyás fizetést, csak a visszaigazolást követően tegye meg.
Köszönettel: XYElőre utaltam, soha senkivel nem volt gondom eddig, egy k. email-t nem kaptam, hogy figyu nem 2 nap lesz, hanem több mert kintről rendeljük, kéred így is? amennyiben nem visszautaljuk a vételárat.
Nem lenne gondom velük, ha korrektül tájékoztatnak.
-
FPéter
aktív tag
Hamarosan johetnek azok, akiknek karacsonyra igertek valamit, aztan valahogy nem erkezett meg
-
Vasshammer
tag
Asszony 1,5 éve vett tőlük egy Redmi 3S pro-t. Megrendelte, elutalta, majd várt... várt...várt..(x30)
Aztán többször telefonáltak neki, hogy nyugalom, jön az, érkezik, lesz telefon.Végén "happy" end, mert bicsi-bocsi néven Redmi 4 pro-t küldtek, korrekt kis készülék. De nem ajánlom, a tortúra miatt.
Üdv, VH
-
janoskiss
csendes tag
Sideinfo: magának a Xiaomi-nak a hivatalos support-ja se jobb egy fokkal sem: problémám akadt a kütyüvel és a publikusan elérhetőnél valamivel mélyebb infóra lett volna szükségem, de három körben (Amantól, Salonitól majd végül Kuldeeptől) olyan üres sablonválaszokat (szakzsargonban canned response-okat) kaptam, amivel tényleg a s*ggemet törölhetem ki.
Bejött a rossz érzésem, olcsó kínai húsnak híg a leve történet tipikusan az egész Xiaomi
Soha többet -
*Mukeey*
addikt
válasz janoskiss #257 üzenetére
Nem megy nekik ez a hivatalos forgalmazás dolog. És mindenki háborog, hogy egy Samu vagy Huawei vagy akármi miért ilyen drága. Ezért. Ott van support, üzlet, ahol megveheted, utána is foglalkoznak veled majd 2 évig. Xiaomit tényleg csak úgy szabad venni, ha nem érdekel, hogy ha elromlik.
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
szoto
csendes tag
válasz janoskiss #257 üzenetére
Szerintem ha publikusnál mélyebb infóra van szükséged, és nem kapsz rá választ, akkor keress megfelelő fórumokban. Nem hiszem, hogy ha felveszed akár a Samsung-al, akár az Apple-el a kapcsolatot, hogy adjanak ki nem publikus infókat, segítenének.
Mikor megjelent az MI MIX 2, megvettem, nem vártam meg a global verziót, most mégis az van rajta.
Segítettek, feloldották a bootloadert így fel tudtam tenni. Erről is minden információ fellelhető. -
szoto
csendes tag
válasz *Mukeey* #258 üzenetére
Az a gond, hogy jelenleg legtöbben megveszik Kínából, mert neki az úgy olcsó, ha valami gond van, akkor meg nem tud kihez fordulni.
Meg kell venni magyarországi forgalmazótól, ha gond van vissza lehet küldeni, ő pedig elintézi a szükséges lépéseket. Ez így működik mindenhol.
Megveszel egy Samu telefont egy webáruházból, akkor ő adja a garit is rá. Ha gond van visszaküldöd és meg kell, hogy oldja.
Ez nem hiszem, hogy a Xiaomi bűne lenne.Támogatásról, csak annyit, hogy minden telefonjukhoz, nem csak a fél évnél fiatalabbra, mint a Samu) küld folyamatos frissítéseket.
Megjelent a MIUI 10, megkapta a legtöbb telefonjuk a frissítést.
Ilyen szinten én nagyon elégedett vagyok velük. -
*Mukeey*
addikt
A Miui2 óta használom a rendszerüket, mondhatom, eléggé képben vagyok velük. Rengeteg kütyüm van tőlük, viszont telóm már nincs és nem is lesz darabog. Az, hogy a BL-t egy hónap után nyithatod az egy botrány. A jó kis MiPad4 megmarad filmezni, viszont más egyenlőre nem lesz.
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
Chaser
titán
válasz *Mukeey* #258 üzenetére
ez azért nem igaz, már régen lehet itthon kapni hivatalos forgalmazóktól xiaomi tlefonokat -persze nem mindet -, nemrég megnyílt a hivatalos xiaomi bolt is - az mondjuk vicces volt -, de vannak
forgalmazók fentin kívül pl edigi, aqua - és a wayteq szervizel/t ha minden igaz -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz *Mukeey* #263 üzenetére
"Ott van support, üzlet, ahol megveheted, utána is foglalkoznak veled majd 2 évig. Xiaomit tényleg csak úgy szabad venni, ha nem érdekel, hogy ha elromlik."
bármit amit kinnről veszel úgy érdemes venni ha esetleg baj van baj lesz ( : de te azt mondtad xy mögött van support, xiaomi mögött nincs, nos van, hivatalos forgalmazók is, már maga a xiaomi is ősztől, ennyi erővel samut is lhet venni ebyről, ami nem lesz garis a samunálxiaomishopot ajánlottam én? ( :
arról szól a topik mekkora egy mocskos banda, egyebek mellett xiaomihoz sincs semmi közük...csak szeretnék
mistore a hivatalos, nemrég nyílt_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
kokokka
őstag
Nem tudom, lehet hogy én vagyok a kivétel, de én bizony megvagyok elégedve velük! Közvetlenül karácsony előtt rendeltem a telefont és még az utolsó munkanapon (két nap múlva) át is vehettem a futártól! Gyári új csomagolás, hibátlan telefon és bazi gyors szállítás! Én ezt kaptam Tőlük, úgyhogy nekem bejött az oldal!
-
cufa
csendes tag
sziasztok, én 1-2 hete innen rendeltem..előre utaltam és meg is jött a ketyere (hőmérséklet szenzorok). Eddig nem akadt gondom. üdv mindenkinek
-
BarcaVi
csendes tag
Sziasztok,
karácsonyra rendeltem tőlük egy MI A2 telefont. Sajnos nem olvastam a fórumot előtte úgyhogy még az árát is elutaltam. Jajjj!! Pénz elment, porforma számla megjött e-mailben aztán semmi. Karácsonyra rendeltem a telefont december elején, két hét után azért már rajuk írtam, hogy mi a helyzet. Jött a szokásos hitegetés, hogy nyugodjak meg vámolják, karácsonyra meglesz. Nem bíztam bennük, úgyhogy 19-én megrendeltem az Esutockról is, hogy legfeljebb visszaküldöm az egyiket. Másnap hív a futár, hogy itt a csomag... az Eustocktól (nekik jár az 5-ös). Xiamishoptól semmi, írtam nekik megint, válasz: nyugi megjön a telefon. És lám, jön az SMS, pénteken, 21-én megjött a csomag. MI A2 helyett egy MI A2 Lite volt benne, a doboz nem volt rendesen becsomagolva celofánba, mint a másik teló. Számla, garancialevél sehol... Szerencsére a családban el tudtam passzolni. Vélemény megírva a Xiaomshopnak, gondolom leszarják, de remélem legalább az árkülönbözetet visszakapom.
-
FPéter
aktív tag
válasz botond2225 #272 üzenetére
http://xiaomishop.hu/mi-telefonok/mi-a2-lite 57990
https://xiaomi.hu/termek/xiaomi-mi-a2-lite/ 54900 -
veterán
válasz botond2225 #272 üzenetére
Persze, hogy tudnék.
Szerintem neked is menni fog, próbáld meg.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
FPéter
aktív tag
válasz botond2225 #275 üzenetére
Igazabol ha olcsobb lenne, se rendelnek onnan (toletek?). Van penzem, nem az 5% sporolas a cel, hanem az, hogy idoben megkapjam a rendelesemet. Ezt a Xiaomishop.hu nem igazan tudja teljesiteni. Ez a kulso raktaras - eloreutalasos - kulfoldi cegek mogott bujkalos, szemedbe hazudozos kretenkedes olyasmi, amit maganak jot akaro vasarlo semmilyen kedvezmenyert cserebe nem tamogat.
[ Szerkesztve ]
-
botond2225
csendes tag
Nekem valahogy a topikot olvasva úgy jön le, hogy aki pozitív hozzászólást ír, az biztos hazudik, bérkommentelő, stb.,
egyéb reakció nem történik.Ha jön egy negatív tapasztalat valaki részéről, egyből rákapnak itt páran és elkezdik osztogatni, hogy ez az, végre, megint egy negatív.
-
*Mukeey*
addikt
válasz botond2225 #278 üzenetére
Tényleg? Nekünk meg az jön le, hogy régi, megbízhazó regek csak lehúzzák, az ilyen újonc pár hsz-os tagok(bérkommentelők) meg védik a céget. Sokszor ki lett már vesézve, hogy ez egy nagy gond...
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
FPéter
aktív tag
válasz botond2225 #278 üzenetére
Sajat tapasztalatbol tudom, hogy a Xiaomishop egy hazug, csalo tarsasag. Ajanlani nem fogom oket, drukkolni foleg nem fogok nekik. Mit szeretnel, hogy egy pozitiv tapasztalatot olvasva elkezdjek ujjongani, hogy vegre? Foleg ugy, hogy elozoleg raszabaditottak a forumra nehany berkommentelot? Akik kozul legalabb egy volt olyan amator (domigery), aki sajat nevvel regisztralt, es valoban nekik dolgozik?
Na ne nevettess
Mas: Voltam a hivatalos Xiaomi szervizben belsot venni a rollerhez. Ott mondtak, hogy napi szinten kiabalnak veluk Xiaomishop karosultak telefonon, mert azt hiszik, hogy ugyanaz a ceg. Szoval a helyzet, ugy tunik, azota is valtozatlan.
-
Csorosz
aktív tag
Bazz.
Eddig nem olvastam ezt a totyikot...Most adtam le 2 hete a telóm személyesen gariba náluk. Redmi 4X.
Hívás után nem ébredt fel a képernyő, nem tudtam lerakni a hívást, zárt képernyőt nem lehetett oldani, csak a kikapcs ujraindul repülő menü jött fel.
Természetesen ezt úgy csinálta, hogy tök random módon, hol jó volt, hol nem. De egy nap sokszor, és mindig újra kellett indítani a telót.
Gyári beállítások vissza megvolt. Egy google fiók beállítása, meg egy viber telepítés, és ugyanazt produkálta.Ez volt a hiba.
Én úgy mentem oda, hogy abszolút profi hozzáállást feltételeztem. Tekintettel az ügyfélorientáltságra, és a problémamegoldásra való törekvésre. Már két telót vettem tőlük, cégesre, további 3-at terveztem idén.
Nyilván a rendkívül frappáns weblapjuk szövegből indultam ki. Engem azzal meg tudtak venni.Ezzel szemben abszolút nem éreztem, hogy a problémám megoldásán lenne a hangsúly, A telefonra vigyáztam, munkaeszköz. Tökéletes, karcmentes gyári állapot.
Nyilván kapásból a hibát nem produkálta, mert míért is tenné.
De a tény, hogy Egerből odabumliztam, talán jelzi, hogy valami csak nem gömbölyű a telefonnal csak feltételezi hogy szenvedek.... Gondoltam én.
Aztán jött a lesújtó kérdés, főzött romot raktam -e rá.
Na itt elpattant a húr.
Ha igen, akkor míért kérdezi? Bizonyítsa be, hajtson a sunyiba el. Nem lehet, tudom és kész.
Ha meg nem, azt hogyan tudom én bizonyítani? Loll.
Szóval itt felszívtam magam, mert pont azért vettem ezt a telót, mert nem kell főzni. Elegem volt már a romok keresgéléséből, az unlockolásból stb. És tényleg, alapvetően minden fasza volt a telóval 11 hónapon át.
Mondtam, hogy engem az sem érdekel, ha valaki befogja a szervizesek közül. Csak ne legyen összetörve.
1 nap se kell hozzá, és minden világos lesz. Mi volt a válasz? Has már valaki belakja a telefont, ott bármi okozhat problémát, illetve egy szervizes sem kötelezhető arra hogy a telefonnal üzemszerűen teszteljen.
Van rá tesztprogram, ha az lefut, akkor a telefon rendben van. De azért átvették.Na. Ez volt 01-24-én. Lassan eltelt 2 hét, szerintem pénteken benézek hozzájuk, hogy érezzék a törődést. És titkon remélem, hátha meglepnek valami jó hírrel.
[ Szerkesztve ]
"Mikor a Margit hídról repül a vasszék - Minden vágyad, hogy csinálj egy sasszét."
-
Jhonny06
veterán
Sajnos csak most láttam a bejegyzést, de lényegében ugyanez történt velem is még ősszel. Legalább 2 hétig kellett könyörögnöm a pénzemért mielőtt majdnem 2 hétbe telt, hogy megírják, hogy mégse tudják megrendelni az általam választott telefont.
-
cirkus
aktív tag
most rendeltem egy telefont és holnapra várható a kiszállítása.
eléggé elbizonytalanodtam hogy mit kapok az olvasott kommentek után.
a futártól vissza tudom utasítani az átvételt ? -
cirkus
aktív tag
Egy hete rendeltem a készüléket, szóval nem a beígért leszálíltási idő, hanem hogy esetleg mást típust kapok és amiről még olvasni lehetett, hogy nem volt megfelelő a csomagolás vagy éppen megbuherált készüléket adnának. Legrosszabb esetben a vásárlót illető termék visszavételét kérhetem igaz ?
-
Jhonny06
veterán
válasz botond2225 #286 üzenetére
Nem próbáljuk rossz hírét kelteni, szimplán leírtuk a negatív tapasztalatainkat..
-
Chaser
titán
ha nem fizettél előre, nyugodtan visszamondhatod, nem kell megvárni a futárt sem, ha visszaolvasol volt épp elég panasz rájuk, 10ft-ot sem hagynék ilyen bandánál
ha előre fizettél, majd kiderül mennyi idő után kapod vissza a pénzed, visszakapod, azt nem merik megjátszani h nem, az már bűncselekmény lenne, kérdés mikorszerk:
botond2225
el vagy tévedve, a nevet is jogtalanul nyúlták le a xiaomitól, az mondjuk az ő hülyesége, h nem lép fel ez ellen hathatósabban[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
*Mukeey*
addikt
válasz botond2225 #286 üzenetére
Okés botond2225😂😂😂😂
Újabb kreativ nick nulla aktív jelenléttel.iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
*Mukeey*
addikt
Adjak új névötleteket?
peter123
laci777
geri12345677
zozo010203
Stbstb[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
FPéter
aktív tag
válasz botond2225 #286 üzenetére
Hat kedves Botond, adok par otletet, hogy mitol fel:
1. Attol, hogy honapokra lenyuljak a penzet, es a rendeles teljesitese helyett csak igergetnek.
2. Vagy attol, hogy hazudnak ossze-vissza a rendeles allapotarol
3. Esetleg szemet szurhat neki, hogy mindenfele cegek moge bujkalnak, pl. Smartducks LTD egy londoni virtualis (= nem letezo) irodaval.Ezek a felelmek a tapasztalatom alapjan megalapozottak, mivel velem ez tortent.
Lenyeg a lenyeg, en azt ajanlom mindenkinek, hogy semmikeppen se rendeljen a Xiaomishop / Xshop -tol.
Annyi mas kereskedo van. Ha csak feleannyira bunkok, mint a Xiaomishop "ugyfelszoglalata", mar megeri oket valasztani inkabb.
[ Szerkesztve ]
-
Áporka
újonc
Sziasztok!
2019.05.31.-én rendeltem a xiaomishop.hu-ról egy Redmi Note 7 128GB telefont. Előreutalással fizettem. A készülék meg is jött június 6.-án. Mivel nem értem rá foglalkozni vele csak 8.-án szombaton kezdtem el használni. 2 órát töltött a telefon a szélvédőn lévő tokban, szépen navigált a waze-val, amikor elkezdett csíkozódni, villogni a kijelzője. Majd fél perc után újraindult, s nem tűnt hogy bármi baja lenne. Viszont délután fél hétkor, anélkül, hogy hozzáértem volna elkezdett rezegni. Többször ki-, bekapcsolt a képernyő elkezdett elsötétedni. Hazaérve még le tudtam videózni a régi telefonommal, hogy fokozatosan lepi el a feketeség a kijelzőt. Még aznap este jeleztem is a xiaomishop messengerén a problémát. Megírták, hogy küldenek érte futárt vagy vigyem be. Hétfőn úgyis útba esett, hát bevittem. Ott az ügyfélszolgálatos átvette, adott róla egy átvételi lapot, de még csak a hibaelőzményeket sem vette fel. Annyit ígért, hogy másnap fel fognak hívni. Nem hívtak. Két nap múlva én írtam rájuk, hogy mi a helyzet. Pár perc múlva hívott a
70/6101704számról valaki aki a shop szerelőjének mondta magát egyébként nem mutatkozott be. Rendkívül arrogánsan közölte, hogy mikroszkóp alatt talált egy repedést az üvegen, s biztosan ez okozta a meghibásodást. Hiába mondtam el neki hogy a telefonhoz hozzá sem ért senki amikor kezdődött a hiba, nem érdekelte. Annyit mondott, hogy a sérüléstől akár órákig is működhetett, biztosan még előtte ütöttem meg. Ritka bunkó volt a telefonban, így rátettem köszönés nélkül. Írtam az ügyfélszolgálatnak akik utána e-mailben is elküldték, hogy mossák kezeiket, nem segítenek a problémámban. Valamint küldtek két (mellékeltem) fotót az állítólag általam okozott (gorilla glass 5 sic!) törésről.
Más lehetőség nem lévén leveleket írtam a fogyasztóvédelemnek a békéltető testületnek és a https://ico.org.uk/ oldalon is. A békéltető válaszolt egyből egy javaslatot küldve, amit el is küldtem a xiaomishopnak, de semmi válasz nem jött.
Nos a jelenlegi helyzet az, hogy se telefonom, se pénzem! EZÉRT NE VÁSÁROLJON SENKI A xiaomishop.hu -RÓL! -
Szervi
újonc
Ma újabb embert sikerült lebeszéljek, hogy tőlük rendelje az Mi9-et. Nagy hatással volt az úriemberre, hogy elolvasta itt a blog bejegyzéseit. Különös tekintettel a fura nicknevek mögött bújkáló xshoposok beszólásai tetszettek neki.
Engem az egyik facebook csoportban talált meg két ncken is K.A. a cég szervizese. Egy női név és egy tipikusan fantázia nélküli nick mögé bújva írkált. Gusztustalan. Kíváncsi lennék, hogy a cégnél tudnak-e erről az aberált hobbijáról. Holnap megyek a készülékemért. Megkérdezzem? -
JoinR
senior tag
Hi, szeretnek egy Xiaowa Lite porszivot venni, es ebben a boltban a legolcsobb (60e, a 2.legolcsobb 67e, es az eloreutalos kedvezmeny is van meg ugye..). Elvileg raktaron van, most meg merjem venni, vagy esetleg valaki tud megbizhato helyet ahol hasonlo aron van?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- YouTube
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autóvásárlás Németországban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- Beszámítás! GTX 1060 6GB - i3 10100F - 16GB RAM - 80+ Plus Gold
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)