-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melafoto
senior tag
válasz Nakivagyok #1100 üzenetére
Igen
-Mela- -Tudatlanság a legnagyobb fegyver- Mi Mix 2s Black (EUStock) +Mi Band 3
-
veterán
válasz tibcsi0407 #1098 üzenetére
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9109&idPhone2=9067
Nah akkor melyik a jobb? Neked mik a pro és kontra érveid?
-
veterán
-
veterán
válasz tibcsi0407 #1106 üzenetére
Szimpatikusabb az op-ba, hogy ott lehet 8/128-ast is rendelni. A 8 fontos lenne, de lehet nekem a 64 is elég lenne, de a 128 bőven. Kár hogy nincs a mix-be is 8/128-as. Így a 256-os kellene megvennem ami meg bőven feláras...
Egyébként létezik tiszta android a mi mix 2s-re?
[ Szerkesztve ]
-
TpS
őstag
válasz tibcsi0407 #1106 üzenetére
Honnan rendelted a töltőt? Akarok én is, csak elég nagy a szórás ár tekintetében.
-
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #1098 üzenetére
Jelen! Nekem nagyon fájt a szemem is.
-
Gabesz87
addikt
Töltőről jut szembe, a Global verziós pack-ban EU-s tökltőfej lesz? Mert ha nem, akkor tudtok ajánlani hozzá egy rendes, minőségi, megbízható töltőfejet?
-
Gabesz87
addikt
válasz Nakivagyok #1112 üzenetére
Hát, ha ugyanaz a filléres átalakító, amit a Lenovo P8 tablethez, meg a Xiaomi robotporszívóhoz küldtek, az nagyon ratyi! Mondjuk a porszívóéval nincs gondom, de a tablet elég szarul tölt azzal. Néha megy, néha nem....Szarul érintkezik, vagy ilyesmi. Úgyhogy akkor kénytelen leszek venni egy rendes töltőfejet.
-
alex.3
tag
Úgy látom ez a hét is telefon nélkül zárul a xiaomishopnál, csak azt nem értem, hogy minek írták azt, hogy a héten szállítanak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tibcsi0407 #1118 üzenetére
Elméletben az olvastam valahol, hogy a gyári is csak 15 dodó
-
floratm
senior tag
válasz tomboy0013 #1107 üzenetére
""(tudjuk már, hogy csak szándékosan lehet beégetni őket)"
Hát igen, szándékosan szokta használni az ember azokat a dolgokat amitől simán beég, a waze-t se tök véletlenül indítja el az ember "
Jah-jah Pár év alatt már biztos kupálódott az amoled technologia ezért én is oledes telefont akartam (mi7) de mikor beleolvastam a samsung topikokba meg rákerestem a beégésre gyorsan elfelejtettem...
Hosszutávra veszek telefont, és sokat használom a navigációt.
Asszony még éjjeli fényként is használja na neki tuti nem szabad oledet
-
carbapenem
tag
Spemall-nál se jobb a helyzet:
Hello Dear
we are so sorry for any delay
as the package has been delay in the local customs ,our ship agent has dealed with the customs clearance in Netherlands now
and your package will be released before Next Tuesday and you can get your package next week soonAppreciate your patience and understanding
-
#32577792
törölt tag
Ha ezt egy normál webshopban rendeltem volna meg, már rég visszamondtam volna a megrendelést.
Drágábban vettem és későbben kapom meg? Mindez egy szállítócég miatt? Rohadjon meg, fizessen kötbért! -
repvez
addikt
válasz Nakivagyok #1060 üzenetére
Nekem már budapest a cél mai dátum 12 órakor. bár azt nem tudom, hogy ez azt jelenti, hogy pesten van vagy csak utba oda, mert azért egy nap alatt csak el tudnák hozni, bár mondjuk ugy irták hogy 22 én 6-22ig fogják kézbesiteni .
Mert az ünnep miatt még csuszik a kiszállitás is. -
repvez
addikt
válasz bubu256 #1128 üzenetére
A DPD traker oldalon irták a TN számra keresve
Your estimated delivery date is Tuesday, 22 May 2018, as requested we will deliver your parcel between 06:00 and 22:00
A legutolsó bejegyzés:
17 May 2018 12:47 Budapest The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
Jó lenne ha holnap azért kiszállitanák a hosszu hétvége elött -
#32577792
törölt tag
válasz tibcsi0407 #1130 üzenetére
Egy magyar webshop: vettem egy terméket és volt vele probléma, jeleztem, sűrű elnézést kértek, egyeztették a címet és küldtek egy új terméket, a futár elvitte a hibásat, megjavították és visszaküldték futárral. Most kettő van.
Nem látok bele a működésbe, de nekik fontos az elégedett vásárló. -
tibcsi0407
félisten
válasz #32577792 #1131 üzenetére
Egy másik:
Elírták egy termék árát, ezért sokan vásároltunk belőle. Simán egyoldalúan törölték a rendeléseket. Mert számukra nem fontos az elégedett vásárló, főleg úgy, hogy ők hibáztak.
Másik eset volt, hogy hetekig nem küldték a termékeket, de a pénz persze náluk csücsült, hiába jelezte raktáron a terméket. Értsd: Fel sem volt adva!
Vagy az Edigitalos kamu fekete péntekek, sorra összeomló weblapok, néhány darabos Emag BFD készleteket ne is említsem.Csak, hogy legyen ellenpélda is..
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
#32577792
törölt tag
válasz tibcsi0407 #1132 üzenetére
Igen és? Akkor már ezek szerint teljesen jól van az, ahogy kezelik - bocs, nem kezelik - a helyzetet?
Emag: késtek, reklamáltunk, elismerték, kaptunk bónuszt. (pedig az emag se egy minta ws)
kamu fekete péntekek: na ezt hagyjuk, ez a kínaik esetében is bőven ott szokott lenni
Nem emlékszem már melyik volt, de mintha emag (na megint): haver szólt, hogy 200ft körül volt philips töltő + 2db normál méretű ceruza akku, tokkal. Megrendeltem - én hülye csak 1db-ot - és megkaptam. Igaz 1 óra múlva már nem volt annyiért kint.Értelek én hidd el, de szerintem rajtam kívül elég sokan pipák most, nem Rád nyilván. De nyilván ők tesznek erre, árú megrendelve, kifizetve, majd egyszer megkapja a user, ne háborogjon.
Vége részemről.
-
tibcsi0407
félisten
válasz #32577792 #1133 üzenetére
Mit tegyenek?
16 csomag szorult be. Rohadt komoly kár érheti a boltot a beszállító miatt, nem a sz*ros 5 darab Mix 2S a legnagyobb problémájuk, elhiheted, mivel sokkal komolyabb tételek is vannak úton azzal a logisztikai céggel, amit a SPEmall adott fel.
Sokkal komolyabb csomagok állnak a Mixek mellett.
Ez komoly probléma mindenkinek. Míg a vevő megkapja késve a csomagját, a bolt már az életben nem mossa le magáról azt, hogy a szállítócég miatt milyen helyzetbe keveredtek.
Van új beszállító már, de ez a Mix 2S tulajokon nem segít.
Az enyém például két hete meg sem mozdul, de még Hongkong-ig sem jutott el, nemhogy Hollandiáig, mert valami gebasz van.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
#32577792
törölt tag
válasz tibcsi0407 #1134 üzenetére
Igaz azt írtam vége:
Akik kifizettek 150-200k-t, lehet nem szarosnak érzik a tételt. Spec nekem kb. 1,5-2 havi fizetésem ennyi. Biztos vannak, akik naponta keresnek ennyit és nekik az.
Többire meg már írtam előbb is -
#32577792
törölt tag
válasz tibcsi0407 #1136 üzenetére
Hidd el, semmi sértettség nincs bennem. Ha lenne annak nyoma lenne már. Még egyszer: nem ellened vagy azok ellen mérgelődöm, akik próbálnak segíteni a vételekben. De azok a cégek, akik szerződésben állnak/tak azzal a szállítócéggel, na ők már más tészta. Nekik van lehetőségük leverni a kárt a szállítón és ha ez sikeres, akkor lehet a vevőket is kárpótolni valamilyen szinten. Még akkor is, ha csak 5-10-20 telefonról van szó.
"Felnőtt emberektől ennyi már elvárható." Mint ahogyan egyéb más is...
Tényleg vége.
[ Szerkesztve ]
-
carbapenem
tag
válasz tibcsi0407 #1134 üzenetére
"express" shipping költségének refundja pl....
-
tibcsi0407
félisten
válasz #32577792 #1137 üzenetére
Na erre írtam, hogy nem látjátok át, hogy működik az egész rendszer. Nem tudják leverni a kárt. Ha pl eltűnik 1-1 telefon, akkor is csak az ár töredéke lesz visszafizetve a feladónak.
Nehogy azt gondold, hogy EU-s irányelvek szerint még van védve ott bárki is Kínában. Eltűnt a csomag? Így jártak. A vevő Paypal-on nyilván behajtja, a bolt pedig lenyeli.
Itt most más a helyzet, de attól még itt sem partner a szállító.
Megértem mindenkinek a frusztrációját, de ilyen előfordulhat sajnos bárhol. Nekem is késik a csomagom, én sem vagyok tőle boldog, de azért nem fogok eret vágni magamon.
Én is befejeztem.https://utdetailing.hu/
-
veterán
Hogy a moderátor mikor végigolvassa az offokat, ne sírjon szóljunk a témához is:
Hol a francba van már a mi mix 2s teszt az MA-tól??????
-
mjani1172
addikt
válasz tibcsi0407 #1130 üzenetére
OFF
Nekem itthoni webshopom van, (több is) nem hinnéd el ha elmesélném mennyire téves sok ember gondolata.
És tüzelik egymást, okoskodnak. Sőt, még a hülye törvények is adják alájuk a lovat, hogy minél butábbak legyenek. Napi 16 órát dolgozunk azért, hogy valahogy menjenek a dolgok és olyanok oktatnak ki akik bent ülnek egy irodában és óránként odébbraknak egy ceruzát.Viszont a kínai "fogyasztóvédelem" az megint más kategória.
OFF[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mjani1172 #1141 üzenetére
Nem akarok beleszólni, hiszen ismerem mind a két oldalt, de ha ez a téma most akkor már hozzá böfögök én is.
Az irodában ceruza "odébrakóst" hívják vevőnek, ha ő nincs akkor ti sem vagytok. Ez egy szimbiózis. 10 évig dolgoztam területi képviselőként és én is találkoztam sok hülyével, lehet most ezért dolgozok egy irodába, ahol kb elutalok hetente pár milliót, de ennél nagyobb felelősségem nincs.
-
tibcsi0407
félisten
válasz mjani1172 #1141 üzenetére
Sajnos igen. De itt ami megy az még nem is komoly.
Volt akinek kiesett a Mi logoból hátul az arany fényezés a Redmi Note 4-en és egyből fogyasztóvédelemmel fenyegette SPEmall-t, úgy, hogy még garanciás ticketet sem nyitotta meg.
Senki nem mondta neki, hogy nem lesz cserélve a hátlap, egyszerűen nekirontott a boltnak.
Szóval itt a srácok még szerintem tök kultúráltan vezetik le a dühüket, ami normális. Meg normálisan is lehet vitatkozni, nem torkollik anyázásba az eszmecsere.
ui.: Jeleztem SPEmall-nak, hogy kompenzálni kell mindenkit, mert ez így nem jó.https://utdetailing.hu/
-
mjani1172
addikt
válasz INGJOKE #1142 üzenetére
Szia!
Részben igazad is van, de a vevők nagyobb hányada (mi ezekből élünk) normális.
Tehát nem róluk beszéltem hanem azokról a ráérős idi...ról, akik megkérdezik aazt ami nyilvánvaló, mindezt folyamatosan.(naponta többször). Ez miatt teszed le a szerszámot, hagyod abba a termelést, és mosod meg a kezed, hogy ne olajozz össze mindent.
Pl :
- nyitvatartási időben nyitva vannak?
- az hogy 4 részből áll mit jelent?
-elmagyarázná, hogy jutok el önökhöz?
-Jól látom, hogy hétvégén nincsenek?
-Azt írják "többé nem rendelhető,megszűnt" az mit jelent?
-Érdeklődnék a rendelésem felől. (Én) kérhetek egy rendelésszámot? Mire a vevő :azt nem tudok mert a feleségem rendelte, viszont lehet cég néven ,de sajnos ne tudom a munkahelyének a pontos nevét.
-Megkaptam a csomagot de nem jó. Mi vele a gond? Nem tudom még nem bontottam ki.
-Én nem ezt rendeltem. De igen. Akkor másra gondoltam.
-Stb....
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mjani1172 #1144 üzenetére
Ezek a klasszikus idióták. Ezeket csak türelemmel lehet kezelni... persze néha elfogy és elirányítod őket a megfelelő helyre. Nekem általánosságba véve pozitív tapasztalataim vannak a magyar és a külföldi webshopokkal is, bár azért minden noname szar helyről nem rendelek, mert 2 ft-al olcsóbb.
Szerintem az első nagy értékű külföldi rendelés értsd 100.000 felett (Kínából) a gb-től lesz a mi mix 2s. Tv-t vettem már uniós cétől, az emagtól 200.000 ft-ért, de ott sem volt semmi baj megrendeltem de-t 9-kor másnap megjött.
Telefonokat eddig mindig magyar webshopból vettem. Garanciázni még egyiket sem kellet.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Most kaptam SMS-t a DPD-től, hogy fél 12 és fél 1 közt csomagot hoz! Remélem a telefon! Alig várom, hogy melóból hazaérjek, azt hiszem, hamarabb lelépek ma
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- BestBuy ruhás topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...