Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike717

    csendes tag

    Hiii!

    Kezdő vagyok, Nokiás téren, de most tervezem e mely készülék megvásárlását. Egy nagyon fontos dolog érdekelne, a készenléti kijelző:

    - Meg lehet oldani rajta azt, h. a "klasszikus" nézetet kapjunk, mint egy közép kategóriás nokiánál, vagyis háttérképet kirakni, és eltüntetni az automatikusan legördülő gyorsindító alkalmazásfelületet? --> vagyis használni a kijelzőt arra, h. kirakok egy háttérképet, h. az díszelegjen, és ne follyon bele semmilyen zavaró alkalmazás

  • Mike717

    csendes tag

    Hali!

    A segítségeteket szeretném kérni. Van egy friss E52-őm, a gyári 1G-ás kártyával, és tegnaptól nagyon nem ízlik neki a kártya indításkor...Leírom mi a gond:

    1.Témákat tettem rá, semmi alkalmazást, csak témát gépről
    2.Aztán megnéztem rajta az alkalmazáskezelőt, majd képnézegetőre váltottam, ahol eléggé fagyogatott
    3.Ekkor persze újraindítottam, ahogy szoktam, h. gyorsabb legyen,beütöm a pin kódot, majd ahelyett hogy a telefon betöltene, elkezd villogni, mint valami őrült, a fél képernyő tetején fehérség, alatta meg az aktuális beállított téma jelenik meg, de semmi gombra nem reagál, majd lekapcsolja a kijelzőt, majd újra fel,és ha várok vele, kiírja hogy a telefon indítása sikertelen...

    Ez az, amit nem értek, mi a baj van vele, idáig simán működött...:( Annyi megoldást találtam, hogy ha kártya nélkül indítom el, akkor simán fut, semmi gond vele, majd berakom a kártyát, azt is hibátlanul beolvassa, szóval végülis tudom használni, de ha ilyen állapotban kapcsolom ki, és a benne maradt kártyával indítom újra, akkor megint villog mint valami elmebeteg....De ha a kártyát csak indítás után rakom bele, akkor működik...HELP ME!

  • Mike717

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nekem is van egy E52 telóm, vettem bele egy 8GB-os memó kártyát, azzal is lazán működik, már 3 hete megvan.