- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Trialbiker #5019 üzenetére
Nem fordult még elő ilyen.
-
Chris0321
addikt
válasz Trialbiker #5023 üzenetére
Furcsa, mert nálam mindig frissítve van amint lehet és nem volt ilyen gondom. Határozottan megnyomom a gombot és simán lezár.
-
Chris0321
addikt
válasz Trialbiker #5025 üzenetére
Furcsa. Nem lehet, hogy a gombbal van valami? Elég gyors egymás után kell nyomnom ahhoz a gombot, hogy nekem a kamera jöjjön elő.
-
Chris0321
addikt
válasz vakablak93 #5029 üzenetére
Nekem még általában bírja a két napot, mindig gyorstöltéssel használom. Ha sokat bújom a netet kicsit kevesebbet bír de bőven több mint 1 napot. 30 % alá nem nagyon szoktam meríteni bár előfordul ritkán és teljesen feltöltöm.
-
Chris0321
addikt
válasz sirály69 #5037 üzenetére
Én mindenféleképp azzal kezdeném, hogy felvenném a kapcsolatot azzal az üzlettel ahonnan vetted és ott megmondják mi ilyenkor a szabályos eljárás. Nekünk tv-vel volt gondunk, (be sem kapcsolt a zsír új készülék) azt vissza kellett volna vinni vagy küldenek érte futárt és elviszi.
-
Chris0321
addikt
válasz sirály69 #5047 üzenetére
Akkor van rá esély, hogy ki is lesz használva. Évekkel ezelőtt az akkor vett új számítógépemnek gyártási hibás volt a videókártyája mint később kiderült. A bolt természetesen elküldte a gyártónak is kb. annyi idő is volt mire kaptam egy másikat mert elismerték a hibát mint amit mondtak.
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5078 üzenetére
Hello.
Ilyenkor hetekre eltünhet a készülék a mátrixban, még nem kell aggódnod. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5082 üzenetére
Jó egy hónap után már lehet aggódni. Én még nem próbáltam a szervízt így nincs saját tapasztalatom, hogy dolgoznak. A telefon a szállítás közben is megsérülhet.
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5103 üzenetére
Nézd ha egy hónapot mondtak a javításra, nem fog visszajönni 2 nap alatt akár mit csinálsz, akár kinek telefonálsz. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5105 üzenetére
Jó, de még mindig csak a felénél tartasz, az semmi. Én vagy 10 éve lecseréltem a teljes számítógépem. Hazavittem, működött rendesen böngészés alatt, ha videót néztem de pár perc után behalt ha játszottam. Természetesen visszavittem a boltba ahol vásároltam ahol megállapították, hogy gyártási hibás és el kell küldeniük a gyártónak. 1-1.5 hónapra számítsak. A hiba elő jött öt perc terhelés alatt tehát nem volt szükséges hosszú tesztelésnek alávetni. Addig is tudtam használni a gépet, mert volt benne alaplapi videó kártya. Jó egy hónap múlva hívtak, hogy mehetek a csere kártyáért. Az üzletben tudni szokták, nagyjából mennyi az átfutási idő, nem poénból mondanak ennyit. Ha egy hónap után sem jelentkeznek érdemes érdeklődni mert addig úgyis leráznak egy sablon szöveggel.
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5114 üzenetére
Olyan jót derülök még mindig az írásaidon. Előre megmondták neked mennyi ideig fog tartani ez az egész és bőven időben vannak. Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára. Mint mindennek a telefon szerelésének is meg van a menete. Nem úgy történik, hogy kikapják a futár kezéből és már kapják is szét. Gondolom a sérült telefon esetében is mikor a szerelést végző kezébe került és látta az álapotát, jelezte azt és mivel lehetségesnek tartották, hogy az ütés miatt van gond a csatlakozóval azért nem javították ki ingyen. Mivel ilyen esetben nem biztos, hogy kapnak elérhetőséget így lehet az az utasítás, hogy vissza kell küldeni. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5117 üzenetére
Márciusban vettem egy autót amin volt a kaszniján egy kis javítani való. Elvittük egy jó fényezőhöz ahol másfél hónapig volt mert szerződésben állnak a Toyota szalonnal és ha odavisznek egy autót mindent el kell dobniuk és azt megcsinálni. Így én szívtam egy bal első sárvédő cserével (újat vettem tehát fényezni kellett az egészet), egy bal hátsó sárvédő javítással ahol csak a kerékívnél volt rozsdás és egy jobb oldali köszöb javítással (az sem volt komoly meló).
A Nokia nem rég tért vissza és nem hiszem, hogy annyi telefont eladtak volna, hogy komoly szervíz hálózatot megérné miatta működtetni, az általad példának felhozott telefonok esetében viszont igen. Nem tudhatod, hogy az adott szervíz mennyire van leterhelve munkával és kellett-e alkatrészt rendelniük. Ha elolvasod [pitiless] hsz-át nála például elég gyorsan elkészültek a javítással és neked is a vállalt időn belül készen lettek mégis úgy írogatsz mintha jóval túllépték volna a vállalt időt.
Már pár nappal a szervízbe érkezés után amikor még lehet, hogy kézbe sem vették a telefonod már hívogatni akartad őket, hogy mikor lesznek végre készen.
Bocs, hogy ezek után csak mosolyogni tudok az írásaidon. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5119 üzenetére
Október 1-én érkezett be állításod szerint a szervízbe és 8-án délbe már írtál is ide, hogy vajh mi lehet a telefonoddal mert olyan régóta a szervíznél van. 10-én már be akartál menni az edigitálba érdeklődni miért ilyen sok idő megcsinálni a telefont, vagy elkérni egy számot a szervíz zaklatásához. Más márkák szervízidejével példálózól már több alkalommal aminek az égvilágon semmi értelme hacsak nem ugyanolyan hibával, ugyanoda és ugyanakkor érkeztek volna be. Időben visszakapod a telefonod mégis úgy meg vagy sértődve mint én voltam mikor 1-2 hét helyett 1.5 hónapra kaptam vissza a kocsim a fényezőktől és fogadkozol, hogy mindenkit lebeszélsz a telefon vásárlásától és te sem veszel ilyet többet.
Ha haverok lennénk írnék neked olyat, hogy többet hozzám sem szólnál. Mivel nem vagyunk azok csak annyit írok, hogy nőj fel. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5121 üzenetére
Én a kocsi fényezését a miatt hoztam fel, hogy nekem lett volna okom kiborulni mert jóval tovább tartott mint igérték ezzel szemben neked még időben volt a javítás.
Miért mi értelme van két teljesen más szervízt összehasonlítani? Tudod mennyi munkájuk van? Mennyi tartalék alkatrész? Mennyi alkalmazott? Nem. Időben elkészült a telefonod? Igen. Van okod panaszra? Az égvilágon semmi. De már ki tudja hányadik hozzászólásban panaszkodsz mégis nekünk.
Én mit tettem a beszélgetéshez? Többször felhívtam a figyelmed arra, hogy 1 hónap javítási időt mondtak tehát felesleges idő előtt bárkinek panaszkodnod akár a boltnak akár a szervíznek mert nem fognak veled foglalkozni. Ha nem hiszed el nekem, hogy gyerekesen viselkedsz ne hidd. Előbb utóbb valaki úgyis a szemedbe mondja majd, csak sajnos azt én nem fogom látni. -
Chris0321
addikt
A Nokia 735-ösömhöz adtak vezeték nélküli töltési lehetőséget. Én szerettem, mert csak rátettem a telefont az asztalon lévő kerek töltőre és már működött is. Ha valamiért használnom kellett a telefont felvettem, majd ha végeztem visszaraktam és töltötte tovább. A töltési sebességgel is meg voltam elégedve. A 7Plus-hoz ugyebár nem kaptunk ilyet gyárilag így ahhoz nem is kerestem ilyet.
-
Chris0321
addikt
Megjött a havi pach.
-
Chris0321
addikt
válasz Tacsilaci #5234 üzenetére
Hello.
Kétféle verzió van ebből a telefonból, az 1 sim + sd kártyás és a két sim kártyás. Én is a Telekom-nál vettem a telefont és egy sim-es csak és független így akármilyen sim mehet bele. Tudtommal ez ilyen, nem lehet 2 sim kártyást csinálni belőle ez ki is volt írva a honlapon ahonan én vettem. -
Chris0321
addikt
Most néztem, nálam sincs még kinn hivatalosan a frissítés én megvárom mikor ér ide hozzám, hogy ha van véletlenül valami hiba akkor azt hátha javítják addig míg én is megkapom.
-
Chris0321
addikt
Friss [hírek] , remélem jó lett a link.
-
Chris0321
addikt
Készen is van és máris lenne egy kérdésem. Eltűnt a jobb oldali gomb alul amivel elő lehetett hozni a megnyitott programokat. Ezt vissza lehet valahogy kapcsolni? Vagy ezentúl nem fognak a háttérben tovább futni és foglalni a hardvert?
LiVeGa: Ráfrissítettél a keresésre? Magától nálam sem jött elő de amikor rákerestem egyből megtalálta.
-
Chris0321
addikt
Hello.
Mint már írtam feltettem ma a 10-est és eddig nem volt gond. Viszont használni akartam az Opencamera-t kiírta, hogy nem tud menteni. Eddig nem volt gond, az sd kártyára mentett. Megpróbáltam beállítani újra az eddig használt könyvtárat de nem fogadja el. Egyébként látok mindent ami az sd kártyán van a telefonomon, más változást nem vettem észre. -
-
Chris0321
addikt
válasz Chris0321 #5297 üzenetére
Sikerült megoldani a problémát. A beállításokban engedélyezni kellett a További kamera beállításokban a Storage Access Framework használatát és egyből működött a mentés. Természetesen most a poén kedvéért nem mindegyik fotó jelenik meg a Files alkalmazásban de jelenleg legalább a mentés működik és máshol is meg tudom nézni a képeket.
-
Chris0321
addikt
Hello.
Az Opencamera helyett tudnátok ajánlani valami más appot? Sajna még mindig vacakol, elmenti a fényképet de a files-ba nem látszódik aztán később előkerül bár volt olyan is, hogy a képeknek csak egy része lett meg. -
-
Chris0321
addikt
Én meg vagyok elégedve a telefonnal, a 10-es androiddal a töltés is jobb mert a végét nem húzza annyira el. A miatt sem kapok sírógörcsöt mert nem kap meg egy frissítést azonnal mivel nem csak ez az egy készüléke van a Nokia-nak és nem veszítek vele semmit ha más teszteli le a hibákat és nem én. A következő telefonom is Nokia lesz, ha lejár a hűségidő remélem találok majd megfelelőt.
-
Chris0321
addikt
válasz #30610944 #5351 üzenetére
Nem mindenkinek ugyan az az igénye, izlése és a telefon vásárlásra fordítható pénze. Ez már nem a 2000-es évek, hogy van a 3210-es és eladnak belőle ki tudja mennyit mert veszik mint a cukrot, jelenleg választék kell. Plusz minél több telefont adsz el, annál nagyobb a haszon ami nem mindegy mekkora mert hozniuk kell egy bizonyos szintet.
-
Chris0321
addikt
Megint van frissítés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen