Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz Gargouille #41 üzenetére
"Akar a franc idegenekkel egy kocsiba utazni. Lehet én vagyok antiszoc, de nekem már herótom van az emberektől"
Maximálisan egyetértek! Miért ülnék be egy légtérbe büdös, isten tudja miféle embereket? A saját autóban az a jó, hogy a magam igényeinek megfelelő közegben utazom. Már a taxitól is roszul voltam anno ezeréve, amikor még jártam azzal, főleg ha egy trehány, koszos taxist sikerült kifogni, büdös, cigi szagú kocsival.
És valóban, a távolabbi uticélok miatt egyébként sem kerülhető meg a saját autó...A tudomány a valóság költészete!
-
btprg
senior tag
válasz Gargouille #55 üzenetére
+1
Minden szavaddal egyetértek.#49 (fairi)
"Old timerek sose fognak kihalni. Gondolom valami jeladót tetteknek be így önvezetők is látni fogják és robotagyak figyelmeztetik egymást, hogy egy őrült ember is van közelükbe."
Ebben reménykedek én is... De sokan már itt is azon kínlódnak, hogy az önvezetésen kívül minden más csak versenypálya, vagy gigaadókkal ellehetetleníteni.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
ricsi99
addikt
válasz Gargouille #120 üzenetére
1 ember 1 software ... extrém helyzet persze ember nyer/het/ (még most)
Mennyi ember megy kb csak pesten 1 nap? Ebból hány % akit még az utcára is kisérővel kellene leengedni?
Én már azt látom ,hogy a modern autók ugymond rengeteg rásegittéssel dolgoznak....
Servó ,automata váltó ,tempomat ,tolatókamera ,kipörgésgátló, ilyesmi nem probléma?
Avagy mindenki rakja le télen 1 1200-es ladában a jogsit?
Emléxem én , volt idő ahol ellenezték magát az akkori autókat is.
Félnek az emberek attól amit nem ismernek....Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
őstag
válasz Gargouille #120 üzenetére
Valószínű lesz ilyen, de kb. ugyanaz lesz a helyzet, mint egy repülőgép szerencsétlenségnél. Amúgy számos példa van arra, hogy a pilóta szándékosan idézett elő tömegkatasztrófát. Ami viszont önvezető autónál változni fog az az, hogy ilyenkor a szoftver valószínűleg túléli a balesetet és ki lehet elemezni, hogy milyen körülmények miatt jött létre a baleset. Ezután ki lehet adni a szoftver javított verzióját. Amúgy statisztikák szerint évente több mint egymillió ember hal meg közlekedési balesetben. Ha az önvezetők ez le tudják csökkenteni pár ezerre, akkor mindenképp megéri használni. A halállal nem járó, de súlyos sérülést okozó balesetek is nagyon nagy arányban csökkenthetőek lennének önvezetéssel.
-
Wasquez
senior tag
válasz Gargouille #120 üzenetére
Minek figyeljen egy önvezető a gesztusokra, a másik önvezetőnek sem lesznek gesztusai! Amiket félre is lehet érteni! Szabályok lesznek, és tanuló járművek hálózatba kapcsolva, fénysebességgel fognak tanulni a kollektív adatbázisból, az emberekkel nem is lehet összehasonlítani a képességüket. Hány emberrel tudod megosztani a tapasztalataidat és mennyi idő alatt? A hálózatba kapcsolt autók szerinted mennyi idő alatt osszák meg?
Gondolj csak egy jeges útra, az első megcsúszás után már az összes jármű tudja az infót!
Hol tudsz versenyezni egy ipari robottal a gyártásban, sebességben és hibaszázalékban?
Ne legyünk már elszállva magunktól, rengeteget hibázunk, és csodálkoznék, ha a balesetek száma nem csökkenne, miután mi már nem avatkozunk be!PC