Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz arty #16 üzenetére

    A ketben az van, hogy lehetőség szerint előnyben kell részesíteni az elektronikus kommunikációt, ha a feltételei adottak (új ketben nem tudom hogy van, azt már szerencsére nem kell használnom...). Erre van az ügyfélkapu, de elég kevés ember használja, ezért se teremtik meg a feltételeit gondolom.
    A cégeknél egyre gyakoribb, hogy rákényszerítik őket a digitális útra (e-cégkapu, e-perkapú, bevallások benyújtása..), de szvsz magánszemélyeknél még nincs meg hozzá a szükséges ügyféli hozzáállás. Cégeknél is ott a képviselő, aki tojik az esetek többségében az ügyfélkapun érkező üzenetekre (évek óta, ha NAVtól kapsz levelet és nem veszed át, akkor kapsz elektronikus értesítést az ügyfélkapudra..ha van is a cégnek, akkor is alig van valaki, aki reagál rá...).

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák