Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz mumk1 #214 üzenetére

    Sajnálom, de a példád elég furi, mert csalásra alapul.

    Ártatlanság vélelme ugyebár...

    A példád - jelen eszmecserénket alapul véve értelmezhetetlen, mert eddig sem volt tárgy a szerviz(és egyben a gyártó) szándékos átverése, megkárosítása. Határolódjunk el ettől a témától, mert témaidegen, ráadásul olyan dolgokat feszeget, amit nem tisztem (és egyben jogköröm sem) vizsgálni!!! :(

    A gyártó - ha úgy véli - építse be az akkut.
    Nézd, nekem is unibody kialakítású modellem van (Xperia P), és tudom, ha szeretném majd valamikor cseréltetni az akkut, akkor azt szervizben kell tennem - amig garis.

    Viszont ennek művelete: 2 torx oldalról kicsavar, felső kupak kipattint, 2 csillagcsavar kicsavar, alu ház levesz, és voálá, ott az akku, amit ki lehet venni, egyéb másik alkotó sérülése nélkül.

    (persze magát az akkut beragasztva találjuk legtöbbször, hogy ne lötyögjön a házban)

    Az akkucserén kívül (ami nem egy tornamutatvány) semmi más alkotó nem szorul cserére, így a szerviz is könnyen, gyorsan dolgozik, és a vásárló/tulaj is a pénzénél marad***, ha már nem garis a művelet...

    ***felárra gondolok, amit a szerviz beleépítene, ha valami mást is kell cserélnie ahhoz, hogy adott alkotót cserélni/javítani tudja!

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák