Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rdi

    veterán

    válasz hemaka #30 üzenetére

    [OFF]Ne haragudj, de egy gumicsizmából miként logikáztad ki, hogy már a svédek is utálnak bennünket?

    Vagy csak viccelsz?[/OFF]

    A cikkíró írta:

    "Az USA-nak van high-tech cucca? Megszámlálhatatlanul sok. Japánnak, Dél-Koreának? Rengeteg. Finnországnak? Nokia. Németországnak? BMW. Hollandiának? Philips. A sort folytathatnánk (...)"
    csakhogy nem folytatja a sort. Pedig nem ártott volna, mert Magyarországot lehet hasonlítani a (majdnem) G 8-akhoz, csak hülyeség.

    Egyébként szerintem célszerű lenne átgondolni néhány állítását, mert pl. biotechnológiában sem állunk rosszul. No de hát, ugye hajlamosak vagyunk nem észrevenni azokat az adatokat, információkat, melyek nem igazolják prekoncepciónkat...

    Ja és el is felejtettem: a japók is összeszereléssel kezdték, mint köztudott...

    [ Szerkesztve ]

    Fej! Tor! Potroh!

  • rdi

    veterán

    válasz fordfairlane #89 üzenetére

    No nem ma írták ezt a cikket sem :)))
    Észtországgal példálózott....meg Romániával....
    De ettől még nagyon sok igaza van.

    Fej! Tor! Potroh!

  • rdi

    veterán

    válasz Ygg #13 üzenetére

    "Ikarus, Csepel, Pannonia."
    Szerintem meg Biogál, Chinoin, Béress csak, hogy három világszínvonalú márkát írjak.

    Az Ikarus csak nagyon nagyon régen és nagyon rövid időre volt világszínvonalú. És nem a kockaikaruszokkal...
    A Csepel soha. A Pannonia sem. Jó színvonalú szocialista cégek voltak. :)

    Azt is érdemes lenne megvizsgálni, hogy az "oszrák" Steyer, Puch, Red Bull, KTM. -ben mennyi az osztrák tőke?

    Valamikor a 80-as évek végén tanították, hogy az Ausztriában működő tőke 40 %-a amerikai ??
    És akkor mennyi a német?

    Fej! Tor! Potroh!

  • rdi

    veterán

    válasz bambano #101 üzenetére

    El is hiszem. Ugye az még a háború előtti konstrukciójúból lett fejlesztve? Aztán jött a szocializmus többi 40 éve, és betett a Csepel -nek is....sajnos.
    Az kockaikarus nyert design díjat a 70 -es (?) években és a csuklós buszok is jól mentek. Még arra is volt példa, hogy Chicagóban (?) vagy valahol Amerikában is rendeltek nagyobb számú Ikarus buszt. De ettől még jegyzett márka három országban volt: NDK, Szovjetunió és Lengyelország. Meg a harmadik világban.
    Aztán a nyolcvanas évek végére, a kilencvenes évekre teljesen lelakott gyárak, nem vagy rosszul fejlesztett konstrukciók meg egy ügyeskedő szélhámos vállalkozó sikeresen csődbe vitték.
    Széles Gábor most az egyik leggazdagabb vállalkozóként osztja az észt...

    Fej! Tor! Potroh!

  • rdi

    veterán

    Nem megy az országnak, a nemzetnek mondjátok? Hát úgy nehezen fog menni, hogy egy hónapnyi megbeszélés, majd felkészülés után, két nappal az indítandó tanfolyam előtt bejelenti a megrendelő, hogy mégis inkább egy másik céget választ.
    Ebben nem csak az a bosszantó, hogy elbuktam netto 300 ezret, hanem az is, hogy a másik cégnek a szolnoki Karakternek nincs is adott témában tanár szakembere.
    Nyilván négermunkában kiadják majd valakinek, aki majd 1500 forint per órában vállalni fogja.
    A tanulókat meg szarják le nagy ívben.
    Na ilyen ez az ország.
    Egyébként tavaly is hasonló eset történt meg velem, decemberben, amikor már bekérték tőlem az összeférhetetlenségi nyilatkozatot is, majd egy nappal a munka megkezdése előtt telefonon értesítettek, hogy sztornó.
    Miközben a cégnél tovább dolgozott egy olyan "szaki" akinek nem volt meg a szakmai végzettsége, de ez semmi, nem is értett a szakmához.
    Na ez egy ilyen ország.
    Így összeszámolva valamivel kevesebb mint netto másfél millió forintot vesztettem más cégek inkorrektsége miatt kevesebb mint egy év alatt.
    Hát így nehezen fog menni. elképzelem, ahogy nagy cégek tesznek alá egymásnak, csak ott nem milliókról, hanem milliárdokról lehet szó.
    Hát akkor mi a fenét akarunk mi magyarok?

    Fej! Tor! Potroh!

Új hozzászólás Aktív témák