- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz Dr. Akula #52 üzenetére
+1 Fizika,sérülés modellezéssel is jó lenne végre valamit kezdeni.Ja meg ha nem tünne el a harcnak minden nyoma 30secen belül(lövedéknyom,vér,töltényhüvely stb), az is jó lenne.15-20 percig meg maradna boldog lennék.
Raytrace-nél szóba került hogy levesz egy csomó melót a fejlesztők válláról,merthogy a munka nagy részét a hardver végzi el,ezért a nagy teljesítmény igény.Most ott tartunk hogy pont az óriási teljesítmény igény akadályozza ebben,egyszerűen nem lehet 4K-ba 60FPS el kiszámolni a natív RT-t.Hibrid RT nem tudom mennyi munkát vesz le a fejlesztők válláról, gyanítom nem sokat.PL a Metro Exodusba zseblámpa fénye,torkolattűz stb sima Global Illumination és nem RT,szóval még ez se Full.Quake 2 RTX robbanásoktól kezdve már minden effekt Raytrace,elég jól néz ki.Ha mellé teszek Doom 2016 -ot ott is elég jól megoldották a robbanások,plazma lövedékek világitását, Quake RTX nem látványosabb annyival amennyivel erősebb hardvert kér.
Megint azt látom hogy a fejlesztők a leképzésre raycolnak,fizikát stb lecarják.
Hihetetlen mennyire megállt a fejlődés,közbe meg panaszkodnak hogy mennyire elszálltak a költségek, Single Player játékokba is kell a Micro tranzakció...
Pedig az AAA cimek nagy része nem más mint az előző rész+új story, az új storyhoz új pályák,és az új pályákhoz csinálnak kb 10% új modellt:Shadow Of The Tomb Raider,Shadow of War,Cod széria,az új Ghost Recon játék is baromira hasonlit a Wildlandsre.Nekem ezzel nincs semmi de semmi bajom,mostanra elértünk olyan objektum számot és geometriát hogy elég máshogy kombinálni ugyanazokat az elemeket.De akkor ne jöjjenek azzal hogy többe kerül a Shadow of War mint a Mordor,mer megkérdem hogy miből tellett a Mordor kifejlesztésére???B lehetőség hogy igazat mondanak elvégre a grafika valamicskét javul.Ha ez a valamicske javulás ennyire sokba kerül,akkor kimerem jelenteni hogy ez mind kidobott pénz az ablakon és a komplett videó játék ipar termelékenységi/hatékonysági válságba került.Olyanra költeni a pénzt amit kb nagyitóval venni csak észre és a játékélményra Zéró hatása van,elég hülyének kell lenni vagy csak eluralkodott a mérnöki szemlélet?Szerintem csak hülyének vagyunk nézve...
Hajlandó vagyok többet fizetni micro tranzakciók formájába,ha kapok is valami pluszt a pénzemért.[ Szerkesztve ]