- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Mikrotik routerek
- TP-Link WR1043ND router
- HBO Max & OD topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz Dr. Akula #52 üzenetére
+1 Fizika,sérülés modellezéssel is jó lenne végre valamit kezdeni.Ja meg ha nem tünne el a harcnak minden nyoma 30secen belül(lövedéknyom,vér,töltényhüvely stb), az is jó lenne.15-20 percig meg maradna boldog lennék.
Raytrace-nél szóba került hogy levesz egy csomó melót a fejlesztők válláról,merthogy a munka nagy részét a hardver végzi el,ezért a nagy teljesítmény igény.Most ott tartunk hogy pont az óriási teljesítmény igény akadályozza ebben,egyszerűen nem lehet 4K-ba 60FPS el kiszámolni a natív RT-t.Hibrid RT nem tudom mennyi munkát vesz le a fejlesztők válláról, gyanítom nem sokat.PL a Metro Exodusba zseblámpa fénye,torkolattűz stb sima Global Illumination és nem RT,szóval még ez se Full.Quake 2 RTX robbanásoktól kezdve már minden effekt Raytrace,elég jól néz ki.Ha mellé teszek Doom 2016 -ot ott is elég jól megoldották a robbanások,plazma lövedékek világitását, Quake RTX nem látványosabb annyival amennyivel erősebb hardvert kér.
Megint azt látom hogy a fejlesztők a leképzésre raycolnak,fizikát stb lecarják.
Hihetetlen mennyire megállt a fejlődés,közbe meg panaszkodnak hogy mennyire elszálltak a költségek, Single Player játékokba is kell a Micro tranzakció...
Pedig az AAA cimek nagy része nem más mint az előző rész+új story, az új storyhoz új pályák,és az új pályákhoz csinálnak kb 10% új modellt:Shadow Of The Tomb Raider,Shadow of War,Cod széria,az új Ghost Recon játék is baromira hasonlit a Wildlandsre.Nekem ezzel nincs semmi de semmi bajom,mostanra elértünk olyan objektum számot és geometriát hogy elég máshogy kombinálni ugyanazokat az elemeket.De akkor ne jöjjenek azzal hogy többe kerül a Shadow of War mint a Mordor,mer megkérdem hogy miből tellett a Mordor kifejlesztésére???B lehetőség hogy igazat mondanak elvégre a grafika valamicskét javul.Ha ez a valamicske javulás ennyire sokba kerül,akkor kimerem jelenteni hogy ez mind kidobott pénz az ablakon és a komplett videó játék ipar termelékenységi/hatékonysági válságba került.Olyanra költeni a pénzt amit kb nagyitóval venni csak észre és a játékélményra Zéró hatása van,elég hülyének kell lenni vagy csak eluralkodott a mérnöki szemlélet?Szerintem csak hülyének vagyunk nézve...
Hajlandó vagyok többet fizetni micro tranzakciók formájába,ha kapok is valami pluszt a pénzemért.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Filmvilág
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen autót vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- EAFC 24
- További aktív témák...
- AirPods Pro, hibátlan
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB