- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Windows 11
- Milyen routert?
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Legegyszerűbb megoldás a problémára a DX12 módszer: rábízni a fejlesztőre. Szopjon vele akinek 2 anyja van. Tuti eltűnik a technológia a süllyesztőben, mint az SLI.
-
Dr. Akula
nagyúr
Majd úgy 100 év múlva ha valaki kitalál rá valamilyen erőforrást nem igénylő csodamódszert.
Jeneleg a legerősebb vga-k örülnek hogy épphogy ki tudnak szolgálni egy 4K@60Hz monitort, a jelenlegi grafikai szinten. De már integet a 8K, meg közben nagy hípe lett a 120Hz, az SLI-t közben kivégezték, szóval a várható felbontás és freki növelés is elvisz még 2-3 vga generációt, és akkor még nem is javítottuk a grafikai szintet. Pedig azt se ártana, a "retina" displayen már minden látszik, az is hogy még mindig elég lowpoly kockákból áll össze a kép, kéne részletességet növelni. Miközben a réjtrész meg fullHD-ban is épp csökkenteni akarja ezt, hogy egyáltalán elbírja szaggatás nélkül, nem hogy 120 Hz meg ilyenek... Messze van még ennek az ideje, persze ha ez lesz az új hípe, akkor ezt fogják tűzön-vizen átvinni, majd lesz a 320x200 ismét divat.
-
#46105344
törölt tag
válasz Predatorr #35 üzenetére
Jah, ömlenek be a forintmilliók a PH-hoz az AMD-től. A "léccci kapcsoljátok ki az adblock-ot" cikkek csak a háttérben zajló, ám nyilvánvaló tranzakciók eltussolására hivatottak. Vadabb elméletek szerint Abu nem más, mint Lisa Su, de én erre maximum 40% esélyt látok, mert a wikipédia szerint Lisa igazából egy nő, és nem lehet magyar mert úgy hívják az apját hogy 蘇春槐.
[link] -
kikikirly
senior tag
válasz Dr. Akula #52 üzenetére
+1 Fizika,sérülés modellezéssel is jó lenne végre valamit kezdeni.Ja meg ha nem tünne el a harcnak minden nyoma 30secen belül(lövedéknyom,vér,töltényhüvely stb), az is jó lenne.15-20 percig meg maradna boldog lennék.
Raytrace-nél szóba került hogy levesz egy csomó melót a fejlesztők válláról,merthogy a munka nagy részét a hardver végzi el,ezért a nagy teljesítmény igény.Most ott tartunk hogy pont az óriási teljesítmény igény akadályozza ebben,egyszerűen nem lehet 4K-ba 60FPS el kiszámolni a natív RT-t.Hibrid RT nem tudom mennyi munkát vesz le a fejlesztők válláról, gyanítom nem sokat.PL a Metro Exodusba zseblámpa fénye,torkolattűz stb sima Global Illumination és nem RT,szóval még ez se Full.Quake 2 RTX robbanásoktól kezdve már minden effekt Raytrace,elég jól néz ki.Ha mellé teszek Doom 2016 -ot ott is elég jól megoldották a robbanások,plazma lövedékek világitását, Quake RTX nem látványosabb annyival amennyivel erősebb hardvert kér.
Megint azt látom hogy a fejlesztők a leképzésre raycolnak,fizikát stb lecarják.
Hihetetlen mennyire megállt a fejlődés,közbe meg panaszkodnak hogy mennyire elszálltak a költségek, Single Player játékokba is kell a Micro tranzakció...
Pedig az AAA cimek nagy része nem más mint az előző rész+új story, az új storyhoz új pályák,és az új pályákhoz csinálnak kb 10% új modellt:Shadow Of The Tomb Raider,Shadow of War,Cod széria,az új Ghost Recon játék is baromira hasonlit a Wildlandsre.Nekem ezzel nincs semmi de semmi bajom,mostanra elértünk olyan objektum számot és geometriát hogy elég máshogy kombinálni ugyanazokat az elemeket.De akkor ne jöjjenek azzal hogy többe kerül a Shadow of War mint a Mordor,mer megkérdem hogy miből tellett a Mordor kifejlesztésére???B lehetőség hogy igazat mondanak elvégre a grafika valamicskét javul.Ha ez a valamicske javulás ennyire sokba kerül,akkor kimerem jelenteni hogy ez mind kidobott pénz az ablakon és a komplett videó játék ipar termelékenységi/hatékonysági válságba került.Olyanra költeni a pénzt amit kb nagyitóval venni csak észre és a játékélményra Zéró hatása van,elég hülyének kell lenni vagy csak eluralkodott a mérnöki szemlélet?Szerintem csak hülyének vagyunk nézve...
Hajlandó vagyok többet fizetni micro tranzakciók formájába,ha kapok is valami pluszt a pénzemért.[ Szerkesztve ]
-
csakos1997
tag
válasz hombre[EU] #5 üzenetére
Igen egy rtx 2060 teljesítmént megközelítő amd majd megmutatja
-
Zer0Code
lelkes újonc
válasz Carlos Padre #48 üzenetére
Te beszélsz fanboy dezinformációról? Ez igazán mókás... ráadásul megvádolsz rögtön egy új tagot aki nem elvakult AMD-s hogy troll? hát szerintem inkább maradj csendben! Az RT igen is erőforrás igényes dolog, minden egyéb "okos megoldás" csak torzított valóság, nem fizikálisan valós kép. Mint ahogy a raszterizált, shadowmappes elterjedt jelenlegi 3D is csak egy "kamu", de szépnek szép ez tény
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #49 üzenetére
Amelyik rákényszerül. Vagy ezt csinálja meg, vagy azt, amit a Assetto Corsa Competizione fejlesztői, hogy inkább nem építik be. A harmadik lehetőség lenne a legjobb mindenki számára. Ismernék a hardvert, így eleve tudnák, hogy hol vannak a határai, nem a gyakorlatban kellene kitesztelni, ami egyébként még mindig nem egy biztonságos dolog, mert ettől még lehet olyan helyzet, amire nem teszteltél, csak minimalizálod ezek számát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MeszesKPT
őstag
Engem inkább az érdekel, hogy ki akarja igazából már a következő gen konzolokba az RT-t, Microsoft, Sony, AMD vagy játék fejlesztők?
Akárhogy is még nagyon messze vagyunk attól, hogy ne csak például tükröződésre meg füstre használják, hacsak nem Minecraft szintre butítják vissza a geometriát, amire mellesleg pont a napokban jelentették be a támogatást.
Az RT oltárán bármennyi erőforrást el lehet költeni és ennek az útnak még nagyon az elején járunk.
-
#06658560
törölt tag
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy olyan nagyon optimalizálták a kódokat a fejlesztők, nem várták, hogy majd a hardverek mindent erőből oldjanak meg. Ja. Ne válaszolj, ezt már egyszer lefutottuk minimum, ezzel az álomképeddel, hogy csak ezen múlik a tökéletes, szép, optimalizált kód létezése.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #60 üzenetére
Ha nem tudják, hogy a hardver mire képes, akkor nekik kell letesztelniük. Másképp nem ideális kiadni egy programot, mert olyan teljesítményvariancia lehet benne, ami jelenettől függően kivégezheti a sebességet. Ha erre nincs kapacitásuk, akkor azt csinálják, amit az Assetto Corsa Competizione fejlesztői: bejelentik, hogy az ígéretük ellenére inkább nem rakják bele. Mindkettő felelős döntés, a tesztelés és a visszavonulás is. Az a felelőtlen, ha belerakják, nem igazán tesztelik, majd a usereknél kiderül, hogy nem jó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hombre[EU]
veterán
-
syberia
veterán
A új konzolokra érkező multiplatform játékok vajon jobban fognak futni az RDNA architektúrás AMD kártyákon, vagy ennyiből még nem lehet erre következtetni?
https://howbad.info/
-
GodGamer5
addikt
válasz csakos1997 #56 üzenetére
Az új konzolokban csak a videokártya lesz 10-12 tflops-os a mostani 1,84 tflops-os komplett ps4-hez képest, úgyhogy azért van rá esély, hogy odab@sz.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
válasz Carlos Padre #66 üzenetére
A multiplatform játékok elsődlegesen ps4-re készülnek és ezt portolják a többi platformra. Nyilván játék és api függő, hogy mi megy jobban gcn-en, de összeségében egyáltalán nincs előnyben, hiába hasonló az architektúrájuk.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
hajbel
addikt
válasz GodGamer5 #65 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű. RDNA-nál már annyira bruteforce az architektúra, nem mérhető TFLOPS-ban. Egyébként a pletykák szerint egy RX 5700-hoz hasonló felépítésű igpu lesz benne, az pedig 7,5 TFLOPS, mondjuk játékokban kb. 5-10%-al erősebb, mint a 12.5 TFLOPS teljesítményű Vega 64.
(#66) Carlos Padre: Igen, lásd Forza.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
hombre[EU]
veterán
Plussz a konzol gpu mem sávszélessége jóval nagyobb lesz,mint egy mezei 5700 (ha csak a one x-ét duplázzák ami nem irreális elvárás), cca 30-40%-kal illetve a komolyabb fp16 support a softwarek részérōl ésatöbbi...
Nem kell izgulni, a hardware pontosan olyan lesz (persze kompromisszumokkal) amilyenre a jövōben a deveknek szüksége lesz. Végülis ōk "döntik el" mi legyen a dobozbanLife, Uh, Finds A Way
-
GodGamer5
addikt
Tökmindegy hány tflops-os egy pc-s navi, a konzolban egyedi felépítése lesz.
Amúgy meg több helyen leírták már, hogy specifikációk szerint egy 10-12 tflops körüli 56 compute unit-ot tartalmazó, -tehát Vega 56 szintű- Navi alapú gpu lesz benne, új generációs rt-s képességekkel. Ezek után figyelembe véve, hogy bizonyos játékokat kis túlzással gépi kód szintjén optimalizálnak rá, várhatóan irdatlanul gyors lesz, miközben a jelenlegi pc-s megoldásokhoz alig lesz köze ...[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
syberia
veterán
válasz GodGamer5 #65 üzenetére
Magyarán egy hasonló számítási kapacitású hardvert alapul véve, a konzolos címek fénysebességgel fognak a PC-s társaik mellett elhúzni. Ez a különbség 4K felbontáson még drasztikusabb lesz, és most már a grafikai részletesség + képkocka sebesség terén sem lesz olyan nagy a lemaradás szvsz.
(#70) GodGamer5:
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
GodGamer5
addikt
Lehet neked ez poénos, de konzolon végletekig kihasználják az architektúrát, specifikus optimalizálásokkal, pc-n viszont közel sem ez a helyzet gcn ide, vagy oda. Megjelenés után általában a konzolok amúgy is erősebbek szoktak lenni, a fejlettebb és optimalizáltabb technológiák miatt. Annó ps3-nál is kisebb csodának számított a Last of Us, pedig pc-s szinten már röhejesnek is kevés volt az a hardver.
De ezeket a dolgokat itt a ph-n is sokszor leírták már.
Ps5-re pedig jön még az újfajta ssd/ram technológia és ezek azért durván megdobják a teljesítményt.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Ragnar_
addikt
Ez nagy valószínűséggel az aktuális gen elején így lesz. Aztán stagnál a teljesítmény/látvány, majd mikor kiismerik a fejlesztők akkor jön egy grafikai fejlődés, majd előregszik a hardver és jön a genváltás, mint általában.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
mzso
veterán
Vajon milyen GI megoldásokat fognak használni?
Gondolom a kúp vagy piramis alakú nyalábnak még nincs használható sebességű alternatívája, legalább is én nem hallottam ilyenről.
Vajon 3d textúrában tárolják majd a voxeleket mint a A Tomorrow Children-ben, vagy octree-ben (oktális fa) mint sok korábbi demóban?Bár a cikk nem említi, de szerintem a fémes felületeknek van szüksége a RT-re nagyon. Azok eddig még mindig nagyon műnek néztek ki.
Meg ugye a diffúz fényverődésnek, mert az ugye eddig nem is volt szimulálva semmilyen módon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Bundle topik
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Dell Precision 3561 15.6 FHD IPS/i7-11850H/32GB/512GB/Nvidia Quadro T600 workstation
- HP ProDesk 600 G3 SFF
- HONOR MagicBook 16 Gamer processoros Laptop -30% 16" RYZEN 5 5600H 16/512 FHD IPS 144Hz!
- Új Dobozos Dell Latitude 3420 -50% "Kis Gamer" Notebook 14" i5-1135G7 8GB 256GB FHD IPS IRIS Xe
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 "Golyóálló" Üzleti Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen