Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bekő Tóni

    tag

    válasz MrDerekas #274 üzenetére

    Tavaly World Online PL-en tesztelgettem a legjobb -nyers- gyorsulású kocsikat. Teljes Elite alkatrészekkel (hamár mindenki full elite-tel járt-kelt ott, mert megvehetőek voltak). Álló helyzetből a Turnpike hídon átküldtem őket, aztán belevágtam őket a pályalezáró falba lent, délen. Ütközés előtti sebesség alapján lista:
    1. Nismo R34 - 314 km/h
    2. Corvette Z06 CLE - 313 km/h
    + Audi R8 5.2
    3. P. Zonda Cinque - 311 km/h
    4. McLaren F1 - 310 km/h
    5. Porsche 911 GT2 (997) (40-50 pontot hazudik a gyorsulás statja lefelé) - 309 km/h
    6. Koenigsegg Agera / CCX-R - 306 km/h
    + Audi R8 LMS
    + Zonda F
    7. Mustang Boss 302, 2012 - 304 km/h
    8. Porsche Carrera GT - 303 km/h
    9. Lambo Aventador - 302 km/h
    stb, stb.

    Szóval ezek full elite partos értékek. És akkor kettő, három, négycsillagos vegyestuninggal kipróbáltam a Challenger Demont: 318 km/h :DDD
    És -bár türelem kell hozzá - kanyarban se olyan rossz, mert dritelhető, azaz ha kanyar előtt ide-oda rángatod és úgy vágod be a kanyarba, akkor egy ideig megy a feneke és fordítja az orrát befelé.
    Két hibája van: Szar a motorhang - csörömpöl mintha elment volna a kenés a motorból. Corvette ZR1 kompresszoros zúgását akarhatta reprodukálni a tuningmester, de túltolta.
    Kettő: ültetés tuning vizuálisan "kikapcsol" free roamban. Garázsban, lobby kisképen látszik ha ültetve van, free roamban nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák