Új hozzászólás Aktív témák
-
Sotho
őstag
válasz zzoltan2014 #13 üzenetére
Az ember megfelelő rutinnal proaktív tud lenni megjósolja mi lesz és arra készül még ha nem is tudatosan.
Megtanul útvonalakat, minimális információ alapján végigmegy az ismert úton gondolj csak a szakadó eső sötét, köd, hóesés. Csúszós lesz az út mert az esőben kifordulni készül jóval előtted egy trakesz a földútról ?
tiszta sor. Nem látszik az úttest, a felező kb semmi? Mégis megoldja valahogy. Gépek elég messze vannak ettől szerintem. -
Sotho
őstag
válasz zzoltan2014 #15 üzenetére
Én technikai ha lehet így mondani alapon hasonlítottam nem statisztikai alapon ez utóbbit nehéz is lenne egyelőre. És a "képes" valaki valamire azt nem az "akarom, nem akarom" - nak feleltetem meg pl.
-
Sotho
őstag
Levontad a végkövetkeztetést mert belefáradtál a gondolkodásba? az autóipar 100+ mrd $ üzlet és az emberek élvezni akarják a kocsikázást. Mit fognak adni a vezetés élménye helyett? Kedvezményes belépőt a gokartpályára?
Hát ha siralmas akkor az. Siránkozzál Ja de olvass már vissza ezt már leírták előtted.
[ Szerkesztve ]
-
Sotho
őstag
válasz zzoltan2014 #65 üzenetére
"De valószínűleg a gépnek lesz annyi esze veled szemben" LOL.
Olvastad a cikket? :
"mindeddig csak kis forgalmú vidéki utakon tesztelték Kaliforniában. A következő lépcső a városi körülményekhez való alkalmazkodás, ám ez – írja Chris Urmson, a projekt vezetője – nagyságrendekkel bonyolultabb feladat, mint az országúti közlekedéshez való alkalmazkodás. Most azon dolgoznak, hogy a rendszer képes legyen kezelni a városi közlekedés ezernyi „ingerét”: " -Tehát jelenleg nem képes.
Csak a találgatás megy, hogy mi lesz meg lenne,ha, mennyi idő alatt reagál stb. Megvan a dokumentáció, a pontos leírás, vagy minek alapján vagy ilyen határozott? Nincs vezetni tudó gép. Majd egyszer lesz. De most nincs. Ezért felesleges azon vitatkozni ki/mi a jobb.