Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz KKaresz45 #24 üzenetére

    1: '84 körül fertőződtem meg a commodore-al, ebben nőttem fel (bár a nintendo-sega nekem kimaradt otthon, sega klubokba jártunk mortalozni)

    2: ha van save opció, az már jobb, de akkor meg nem az "eredeti" játékokkal kapcsolatos élményekről beszélünk ami nem gond, csak egy más értelmezési tartomány eleve.

  • b.

    félisten

    válasz KKaresz45 #24 üzenetére

    "Nyilván le leszek oltva meg hülyézve, de hát ez van"

    Aki megért attól biztos nem leszel. Én márt tavaly megvettem az első kiadást is,( NES) ebayról, nem bántam meg egy pillanatig sem, ezt is onnan szereztem be. Nintendo fan vagyok igaz, de a véleményem az, hogy a mai full 3D világban is nagy értéket képviselnek ezek a játékok és ami a legfontosabb -(és ez alapján kellene szerintem minden játékot osztályozni)- a szórakoztatási faktoruk magasan a mai játékok által nyújtott átlag felett van.
    EZ a Switch sikerének is a titka, csak hát ezt nehéz megértenie a mai digitális világ szülötteinek .

    Az árról:
    Angliában- Németországban 6 órás napi fizu az ára.

    Illő, nem illő, én magcrackeltem,mivel van 4-5 kizárólag japánban kiadott játék, amihez már nem is lehet hozzáférni., ezen meg vígan elfut és digitálisan hozzáférhető.
    Nintendo64 re pedig akár elő is rendelek, szenzációs gép volt az is. :R

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • #82146048

    törölt tag

    válasz KKaresz45 #24 üzenetére

    "Én nem fogalmaznék úgy hogy "mesterségesen tolták ki a játékidőt", inkább ma vannak elkényeztetve a játékosok a korlátlan save, autoheal, stb. lehetőségekkel."

    Attól függetlenül, hogy nem fogalmaznál így, sajnos ez az igazság. Szándékosan nehezítették a játékosok dolgát, mert a játékok egyszerűen túl rövidek lettek volna, ha nem kell újra meg újra meg újra próbálkozni, hogy tovább lehessen haladni. Van is egy kiváló példa erre, ugyanis a Lion King egyik fejlesztője maga mondta el, hogy a második pályán a majmos fejtörő azért került bele a játékba, hogy mesterségesen kitolják a játékidőt, és ne lehessen a kölcsönzési időn belül végigjátszani.
    "A Disney egyik elvárása volt, hogy nem lehetett a játékokban egy bizonyos százalékot teljesíteni adott időn belül"
    Ez egyébként rettentően sok játékra igaz, amiket (ismerve a játékot) később 10-20 percek alatt is végig lehetett játszani.
    Ghosts 'n Goblins megvan? Játszd végig kétszer ugyanazt a játékot, hogy a "rendes" befejezést kapd.
    SMB 3 vagy a World? Sokkal könnyebb volt azokban plusz életet szerezni (utóbbiban menteni is lehet), mint az első részben, amiben még az adott világból folytatás lehetőségét is elrejtették (A+Start gombok).
    Egyébként azért sem helytálló a gondolatmeneted, mert a mai játékok sokkal hosszabbak és komplikáltabbak, mint a régiek.
    Demon's Souls, van benne egy kis exploit, amivel végtelen tárgyaid lehetnek, tehát bármennyi soul, bármennyi életfeltöltés. Játszd végig így, de nem menthetsz. Jó lesz? :)

    (#32) b.: Megcrackelted, ráadásul töltöttél le ROM-okat hozzá. Ez mitől jobb, mint letölteni egy emulátort (ami ugye önmagában legális), és ahhoz letölteni pár ROM-ot? Attól, hogy az adott játékot nem forgalmazzák sehol, még nem mondott le a jogtulajdonos róluk.

Új hozzászólás Aktív témák