Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz Hopkins95 #239 üzenetére
A régi és az új autó értékvesztése, karbantartása eléggé alma-körte összehasonlítás.
(főleg mostanában, amikor a dízelek lettek a patás ördögök).Évente egyszer én is elviszem az autót márkaszervizbe, nem is annyira drága, meg így lesz pár évig hibrid garancia rajta. (de az tuti, hogy a következő elektromos lesz)
-
Rolly
veterán
válasz Hopkins95 #239 üzenetére
fél évesen vettem a diesel Peugeot 308 GT Line felszereltséggel. 5,7 millió forintért (új ára 8M volt) most ér körülbelül 3,5-4 milliót ez alapján 3,5 év alatt 1,7-2 millió volt az amortizáció - ami mostmár majd kevesebb lesz.
Az autón 5 év teljeskörű garancia van ezért márkaszervízbe visszük egy olajcsere-fékolajcsere-szűrőcsere cirka 100e Ft volt tavaly. + számolok két ablaktörlő lapátot 10-15e Ft.
5,7-es átlag fogyasztást tudok az autóval. így egy év alatt 20e km esetén (prémium üzemanyagot tankolva) 513000 Ft lenne az üzemanyag költség. 17-es alufelnin a kerékcsere is drága mulatság ... 4 gumi 140-160e Ft volt rá. Szóval ezért magasak a költségek (és pest mellett lakunk vidéken ezek egy része valamivel olcsóbb lenne szervíz például)
CASCO meg kell, mert már törtem autót és nem bízok magamban sem és másban sem (3x jöttek belém szerencsére mindig egyértelmű volt a hibás, amikor én mentem bele másba akkor meg az én részemet javította a casco.)
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest