Új hozzászólás Aktív témák
-
Latza
aktív tag
Átjutottam Vandán, aztán az első ügyintézőn (recepciós...?), a második ügyintéző pedig (elvileg) megoldotta a problémámat (cím helyesbítés, mert a rendszerben lévőn nem látszik szolgáltatás, valamint hűségidő hosszabbítás). Ez volt 2 hete. Egyik sem változott 2 hét alatt. Akkor nem mindegy, hogy ki veszi fel a ügyfélnek a telefont?
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.
-
Latza
aktív tag
Bár ez nem konkrétan Vandás dolog, hanem Telekomos furcsaság, de ha egyszer az ügyintéző elvégzi a beállításokat, átpötyögi a címet és azt mondja, hogy készen vagyunk, viszont 3 hét után sem látszik semmi eredménye egyik tevékenységének a rendszerben, akkor mi történt? Ilyen hosszú az átfutási idő? Elakadt a folyamat? Nem engedélyezi a vezérigazgató? De akkor miért nem értesítenek?
Szóval egyelőre szkeptikus vagyok a gépi problémamegoldással kapcsolatban, ha még az ember sem tud megoldást találni elsőre. Persze másnál attól még működhet.[ Szerkesztve ]
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.