-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
laleeee
őstag
Hol lehet beállítani,hogy a csengés és az ébresztés hangereje fokozatosan emelkedjen ?
[ Szerkesztve ]
-
laleeee
őstag
válasz zsoltzsolt #1103 üzenetére
Köszi ,és a csengetést hol kell ?
-
laleeee
őstag
Most akkor 7.1-en senkinek nem lehet beállítani,hogy a csengés fokozatosan hangosodjon fel ? Nekem ez az előző android verzióban alapértelmezett volt
-
laleeee
őstag
válasz zsoltzsolt #1106 üzenetére
De ha felhívnak,akkor fokozatosan jön be a csengőhang ,vagy egyből berobban teljes hangerőn ?
-
laleeee
őstag
válasz zsoltzsolt #1108 üzenetére
Köszi,keresek valamit,amúgy pont jött meg ez,nagyon faszán csinál mindent:
[link][ Szerkesztve ]
-
TechMagneTic
tag
válasz ghiottone #1087 üzenetére
Szia. Hozzád / hozzátok lenne egy érdekes kérdésem. A hétvégén vettem észre, hogy a készülék Jack aljzat nem működik megfelelően. Szóval van otthon rengeteg fülhallgató head-set. Fejhallgató. Van egy Beats Urbeats füles amit a kezdetek óta használok a Moto-val. De péntektől nem "látja" érzékeli. A Marley füles néha jó néha nem. Több másik füles működik. Vagy nem. A Vicc, hogy az összes füles működik minden más készülékben. (a Régi G Flex-ben. Xiaomi Redmi 3s Ben. Tabletben. Mindenben.) Csak a Moto nem érzékeli. Csatit átmostam izopropil alkohollal óvatosan. Semmi változás?! Tipp esetleg?
-
gzbotii
veterán
válasz TechMagneTic #1110 üzenetére
Ha van garancia rá, küld el javításra.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
ghiottone
nagyúr
válasz TechMagneTic #1110 üzenetére
Én a múltkor találkoztam egy Moto G-vel, ahol egyáltalán nem ment a jack - a szösz volt a gond, ami eltömítette.
Ha viszont már átnézted, átmostad és sajnos változatlanul nem érzékeli, akkor -ahogy kollega is írja - meg kell nézni garanciába, hogy mi lehet a baja."ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
ghiottone
nagyúr
válasz zsoltzsolt #1113 üzenetére
Ez is egy szempont
Nem tudom nekem szerencsém volt-e, de eddig az elmúlt 6 évben minden Motorolám problémamentes volt -igaz csak 8 hónap a max., ameddig nálam van 1-1 modell. Most a G4 Plus az első, ami már 1 éve van a családban, de ott is minden remekül működik.lalee - Nem tudom nálad mi a gond, de ha jól emlékszem nálam a Z Play-en ott is alapból erősödött a csengőhang semmi plussz beállítással. A Z2 Playen is ugyanúgy megy, annyi hogy itt már külön csengőhangot is be lehet állítani a 2 sim kártyához is alapból - erre nem emlékszem volt-e korábban.
Ha valamelyik csengőhang hangosabb lenne alapból akkor az mp3directcut windowsos alkalmazással szoktam lejjebb tekerni pár decibellel, vagy készítek egy pár másodperces átmenetet az elejére.[ Szerkesztve ]
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
ghiottone
nagyúr
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
MrPetya19
addikt
válasz ghiottone #1119 üzenetére
Most, hogy hivatalos már nem kérdés.
Nem rossz, kíváncsi vagyok erre a 630-ra.
Az IPS se olyan nagy gond, mivel a moto display amúgy se always on, főleg ha olyan jó a panel, mint az X Play-ben.
A kamerára kivancsi leszek, de szerintem megint az apróságokon fog számomra elhasalni.
De az pozitív, hogy nem túl nagy, és hogy vízálló.,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
nyalifali
aktív tag
First post:
Qurva jó ez a teló.Sziasztok, P2 fórumból keveredtem Play tulajjá, és maximálisan elégedett vagyok a készülékkel.
Egy dolog zavart az elején az aksi % hiányzott.
(még nem szoktam meg, hogy itt nem kell ezzel foglalkozni )
Aztán véletlenül bekapcsoltam a "Kezelőfelület hangolót" és onnan már ki/bekapcsolható.
Ha volt már róla szó akkor OFF.
A beállítások fogaskerék ikont 3-4mp nyomva tartva engedélyez egy rejtett menüt a Jogi információk felett.
(A felülső értesítési sávnál látható beállítások ikon)[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
Somatom
veterán
válasz nyalifali #1123 üzenetére
Király vagy!
Sehol nincs a Gravitybox lehetőségeihez képest, de jobb, mint a semmi. Jobban örülnék annak, ha csak a % érték jelenne meg, de nagyobb számokkal, mert ezeket a bolhakakikat nem az én szemememhez méretezték.
Viszont, a gyorskapcsolókat átrendeztem, és már ezért is hasznos volt aktiválni a hangolót.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsoltzsolt
addikt
Valaki tud jó áron JBL soundboost modult?
-
nyalifali
aktív tag
Valakinek valami 5lete, none root stock rom kompozícióhoz?
Csípi a szemem, ha már újlenyomat olvasó, fizikai gombbal kikapcsolható/újraindítható a készülék.
Ha már az akksi nem kivehető igazán eltüntetném ezt a lehetőséget.
(oké a sim kipattintható ettől, de nagyobb esély/több az idő bekeresni a készüléket)VaNmIT
-
GeryFlash
veterán
Sziasztok!
Van egy Motorola Z play telefonom, ami még hónapokkal ezelőtt tönrkement, hosszú a történet, a lényeg hogy az elmúlt héten el kezdtem garanciáztatással foglalkozni.
Expansyson vettem egy hardveraprós srácon keresztül aki 5% engedményt tudni adni rá, igazából ez nem lényeg. A probléma ott jön, hogy az expansys megszűnt customer ügyfeleknek. Rájuk írtam e-mailen, ők a Motorolához irányíottak. Onnan egy chatrobot/asszisztens által megkaptam a TMX-et. A TMX szeptember óta nem kommunikál ügyfelekkel, Media martkba illetve a First phone a partnerük, ahol le kell adni a készüléket, és onnan küldik tovább a TMX-hez javításhoz.
Pár órája hívott a First Phoneos srác, hogy visszaküldték nekik a készüléket, mert nem Magyarországon illetve az EU-ban (???) forgalmazták.
Az lenne a kérdésem hogy mit lehet tenni expansysos garinál, illetve ha semmit akkor hol lehet javítatni a panel és talán alaplap hibát?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
ghiottone
nagyúr
válasz GeryFlash #1131 üzenetére
Itt van az, hogy mekkora egy piszok banda a TMX. Be kell menni hozzájuk a Motorola válaszával + a számlával, hogy csinálják meg. Érdekes módon kényelmes nekik ezzel jönni, hogy nem Magyrországon adták el - és akkor mi van? A Motorola leigazolta, hogy ők a hivatalos szervizpartnerek, kötelességük eljárni, ha nem akkor Fogyasztóvédelem.+ Az EU garancia csak akkor él, ha belerúg az ember az asztalba? (volt már ilyen, egy ismerősömet elhajtották régen, majd felrúgta a pultot és érdekes módon megcsinálták a készüléket).
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
GeryFlash
veterán
válasz ghiottone #1132 üzenetére
Köszi Attila!
Mit ajánlasz, beszéljek megint egy chat aszisztenssel, és szedjek ki belőle vmi elérhetőséget, ahol hivatalosan is leírják hogy ez kötelességük? Fogyasztóvédelemmel hogyan kell hatásosan fenyegetőzni (pl.: törvény)? Esetleg ismerősödtől meg tudod kérdezni hogy neki hogyan zajlott végül eredményesen, esetleg egy e-mail címet ha megadsz azt is megköszönöm!
Az amúgy nehezítőkörülmény, hogy mivel szeptember óta nincs náluk ügyfelekkel való kommunikáció, ezért csak e-maiblen lehet velük kontaktolni, konkrétan telefonjuk sincs, a First phoenos srác is mondta hogy alig hiszi el... Nem tudom hogy ha kimegyek a budaörsi telephelyükre, akkor annak lesz értelme, e-mailben meg nem tudom mennyire hatásos a dolog.
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
ghiottone
nagyúr
válasz GeryFlash #1133 üzenetére
Nem az asszisztens az kevés - emailt küldj nekik és kérd, hogy írják le pontosan, hogy az IMEI számod alapján él-e a garancia és azt Magyarországon hol tudod érvényesíteni, kivel áll a Motorola szerződéses kapcsolatban + kérd meg őket, hogy erről a válaszról küldjenek másolatot a TMX-nek is, mert első körben nem ismerték el a kötelezettségüket. Fogyasztóvédelmet megnézem holnap.
keresd Zitta-t
A hozzászólásokat pedig átraktam On-ba, mert mást is érinthet a kedves TMX hozzáállása.
[ Szerkesztve ]
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
Balázzs
senior tag
válasz GeryFlash #1133 üzenetére
Szia!
Hasonló cipőben jártam a nyáron, igaz x play-el. Expansys-os forrás - ugyanaz a fórumtárs szerintem - és az elmúlt másfél évben kétszer volt akku és usb csati csere gariba, mert nem töltött a teló. Tavasszal, nyár elején újra kezdte, rákérdeztem, azt írta akitől vettem, hogy nincs gari. Írtam moto support-nak, Ők is hasonló választ adtak, erre begurultam, fenyegetőztem, szerintem jogosan, mivel fél év sem telt el a második javítás óta és a hiba ugyan az volt. Pár levélváltás után a moto support-al kérték, hogy küldjem el Németországba (ez volt a legközelebbi lehetőség) és ott ingyen megjavították, majd visszapostázták.
Harmadszorra alaplapcsere is volt, de megnézem majd pontosan ha érdekel.
üdv
Balázs
[ Szerkesztve ]
-
ghiottone
nagyúr
válasz gzbotii #1136 üzenetére
Ez még korábban rendben is volt (lásd X Play), de Z Playről beszélünk, ami hivatalos forgalmazásban van.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
Balázzs
senior tag
válasz gzbotii #1137 üzenetére
Természetesen megírtam nekik, hogy először mérjék fel mi a baj, utána keressenek, mert ha ugyan az a probléma másik készüléket kérek - itt hivatkoztam az itthoni jogszabályokra, de nem konkrétan - és mivel nem nagyon voltam elérhető sajnos, így megcsinálták és postázták.
-
gzbotii
veterán
válasz Somatom #1144 üzenetére
De ez most is így van
Balázzs: csak a TMX-el beszéltél, vagy Motoval is felvetted a kapcsolatot? Valószínű, hogy a TMX magától nem cseréli (nem is tudnak mást adni, nekik nincs stock), jelezni kell a Motonak
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...