Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel nem. A számítás a szerveren belül a GPU-ra vetítve maximum 16 ms. Ha ezt lecsökkentik mondjuk 14-15-re, akkor nyernek 1-2 ms-ot, miközben a beviteli adatok küldése a neten, illetve a stream visszajuttatása 100 ms fölé kúszik ezeknél a szolgáltatásoknál. A késleltetést ilyennel tehát nem tudják érezhetően csökkenteni, mert a teljes késleltetésnek nagyjából a 20-30%-át adja a szerveren eltöltött munka, és 70-80% az adatmozgás az interneten keresztül, plusz egy nagyon kis késleltetés van a kliensoldalon is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Csak mindenhova ugyanazt a neuronhálót használják. De ez nem jelenti azt, hogy mindennel menni fog, tehát tanítani kell, csupán annyi változott, hogy nem játékspecifikus a neuronháló. Ennek az előnye, hogy mindenhol hasonló eredményt ad, de hátránya, hogy sokkal több helyen hagyhat ki, mint korábban, mert az egységes neuronháló miatt esetleg nem ismerte fel az élsimítást igénylő részt a képkockán.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A stream a korlátozott bitráta miatt eléggé gyenge minőségű is lehet. A neuronháló nem feltétlenül fogja felismerni, hogy a kép melyik részén kell dolgozni, főleg a finom részleteket hagyná ki. Ehhez az kellene, hogy a szerver ne kódoljon streamet, hanem küldje vissza a back buffert a kliensnek. De ilyenkor kellene úgy bő 5 gigabites net a kliens oldalán.
A célja ennek a megoldásnak az, hogy az NVIDIA szerverein csökkentsd a saját felhasználói lábnyomod. Effektíve olcsóbb legyen az NVIDIA számára, hogy te egyáltalán játszol a GeForce Now szolgáltatáson.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.