Új hozzászólás Aktív témák

  • WinstonWolf

    senior tag

    válasz Stauffenberg #39 üzenetére

    Az a baj, hogy eléggé hektikus az LG megnyilatkozása ilyen ügyekben...

    "Az LG ügyfélszolgálat tájékoztatása szerint: "Amennyiben az Expansys adja a számlát a végfelhasználónak (külföldi számla) és nem ad hozzá garanciajegyet (ugyanazon hivatalos külföldi) abban az esetben nem fogjuk garanciában kezelni a készüléket, függetlenül attól hogy forgalmaztuk e vagy sem. Tehát külföldi számla+kitöltött külföldi garjegy mindenképpen szükséges, mégha a számla tartalmazza az IMEI számot, akkor is. Mivel az új ptk is úgy rendelkezik majd, hogy amennyiben bizonyítjuk hogy az adott készüléket nem mi forgalmaztuk, abban az esetben elutasítható a jótállásos javítás."

    Egyébként ez utóbbiban azért van némi igazság. Lévén seperc alatt lehet magyar LG garanciajegyeket szerezni, és számlát is lehet fűnek-fának kiállítani... Szóval legyen neked igazad, de látok abban némi rációt, hogy előbb-utóbb beváltja az LG az ígéretét...

    Az meg, hogy a 2. évben hova viszi a szolgáltató javítani a telefon nem tudom miért is izgatna bárkit is, ha díjmentesen megjavítja. Szemben az LG 1 év garanciájával, utána meg viheted pénzért megjavítani. Szóval - már ne is haragudj - de az érvelésed második fele számomra értelmezhetetlen és zagyvaság...

    WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

Új hozzászólás Aktív témák