Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    válasz -szp- #11 üzenetére

    Május elseje után ha nincs hűséged, váltanod kell. A régi csomagokat hosszabbítani sem lehet majd.

    ebben biztos vagy? ez rettentően rizikós lépés. értem én, hogy ezzel megszüntetnék a régi csomagokat és a velük való foglalkozást, de hatalmas nagy a lemorzsolódási veszély.

    42:
    az ügyfelek a hűségidejük lejártakor az új portfolióból választhatnak.

    ez nem azt jelenti, hogy választaniuk kell. ne vezesd be a bokorba a népet.
    illetve ahhoz, hogy ezt megtehessék, akkor azt már látni kellett volna a számlán, ugyanis a változtatáshoz képest 30nappal az előfizetőt tájékoztatni kell. nem tudom hogy vannak a számlázási ciklusok, de ha folyamatos (tehát az a számlázási fordulód, amikor kötöttél), akkor 1-24 között kötöttek már meg kellett volna, hogy kapják az értesítést.

    [ Szerkesztve ]

  • tomazin

    veterán

    válasz -szp- #55 üzenetére

    A lehetőség nem egyenlő kényszerrel.
    Ilyen jellegű migrálció pedig tudomásom szerint példa nélküli lenne a telekommunikációs piacon, pont az említett óriási churn risk miatt.

    60:

    Meg is teszem, mert a moduláris csomag egy vicc

    és el is érték a célukat.

    Leírom vastagon:
    Amennyiben migrálni akarnának egy másik csomagra attól min. 30nappal írásban tájékoztatni kellene az efit. Ezt a számlán szokás megtenni. Ha nincs ilyen a számlán, akkor nem migrálhat.
    Azt viszont megteheti, hogy felnyomja listaárra hűség után a csomagod árát és ezzel effektíve rákényszerít a migrára. De erről is tájékoztatnia kell 30nappal előre, hogy ennyi volt, ennyi lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák