Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz Stanlee #14 üzenetére

    "Nemetorszagban az utalas akar 2 napig is tarthat, hogy megerkezzen a cimzetthez."

    Két nap?? :Y Bár valószínűleg nem mindegy, hogy bankon belülre vagy bankon kívülre. Otthonihoz képest sose fogom elfelejteni, haverommal ugyanannál a banknál vagyunk, vasárnap hajnalban (~1:20) utalt át nekem, mire megnyitottam a banki appot már ott is volt a számlámon az összeg...
    Azt se, hogy a legelső kártyás fizetésem itthon jó fél óráig tartott, és úgy néztek rám a boltban, hogy mi a francot akar ez :D

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

  • zseko

    veterán

    válasz Stanlee #30 üzenetére

    Bocs, elfelejtettem odaírni, hogy UK-ban van ez a módszer, ott vagyok egy ideig jelenleg, én is és a többiek is a Barclays banknál. Bármikor is volt utalva, azonnal ott volt az összeg a másiknál.
    Ami még érdekes, néhány app müködése, amikor meg kell adni a bankkártya adatokat a vásárláshoz, akkor le lehet fotózni a kártyát, kitölt mindent ami szükséges (név, számlaszám, lejárati idő) és már csak a biztonsági kódot kell megadni.
    Vagy van az utazáshoz való swift kártya (kb. mint az oyster), átutalok rá pénzt, majd a telefonra letöltött pár kB-os appal NFC-n keresztül frissítem a kártyát, és jóváírja rajta az összeget, vagy csak simán megnézem mennyi összeg van még rajta. De van pár buszmegállóban az oszlopon egy NFC olvasó, azzal is le lehet frissíteni, vagy le lehet kérdezni az egyenleget.
    Maga a banki felület viszont, hát nem annyira fekszik, jó, hogy látom az egyenlegem, és bármilyen vásárlásnál abban a pillanatban levonódik belőle az összeg, viszont az, hogy hol és mennyiért vásároltam csak napok (1-3) múlva jelenik meg a rendszerben. Ez a része nem tetszik.

    HR24.hu

  • zseko

    veterán

    Azóta végre kijött a Budapest Bank egy normális mobilos NFC-s fizetési móddal :C Mondjuk ki is osztottam őket mikor (még előtte) felkerestek ügyfélelégedettségi felmérés keretében, mondtam nekik - erre a Telenoros közös megoldásra mutatva -, hogy ugye nem gondolják komolyan, hogy én bármikor is plusz pénzt fizetnék, pláne egy lényegében 'semmiközehozzá' szintű harmadik személynek, a saját pénzem használatáért? Ott a mobilappjuk, ott vannak a külföldi példák, tegyék szépen bele az NFC-s fizetést és az ujjlenyomatos azonosítást.

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák