- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Facebook és Messenger
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Lopják az LG akkutitkait
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Crypto Trade
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaakuum
addikt
válasz vaakuum #19495 üzenetére
Erre esetleg valaki tudna nekem hasznos dolgot mondani? A célom olyan vanilla szerver pálya, ami ingame napokban mondjuk 5-6 nap alatt keresztül lehet menni, és kb 4-5 fajta biomot lehet tetszőlegesen beleválasztani.
Meg lehet ezt csinálni a szerver.properties sorainak bővítésével, vagy ne is álmodja róla?
(yt-on van fent videó custom mapról, de az single player volt, és simán options menüben állítgatott benne a player)"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
-
#90933760
törölt tag
Ez elég nagy lol, de amúgy a smelterybe belespawnolnak a mobok, mivel belül sötét és akkor is ha van benne olvadt érc. Amitől sebződnek és már 480mB blood összegyűlt benne pár óra afkolással.
Mivel skyblokk lévén máshova nem tudnak spawnolni, minden létező pontra odanyomorulnak ahol csak tudnak, pl. a smeltery belseje. -
#90933760
törölt tag
A jelenlegi géppark és a sziget, bár a szitáló rész pont nem látszik.
A végleges formája az lesz, hogy a két oldalsó sziget is bővül hogy egyforma legyen, tehát a középsőből ami a spawn volt, mind a 4 irányba 2-2 másik rész. Majd a 4 sarkában is lesz 4 nagyobb sziget amitől pont egy négyzet lesz az egész, ahol majd a Steve cart fog búzát aratni, erdőt vágni stb.
120x120 a terület, nem tervezem nagyobbra. Még egy block cutting machine, meg egy recycler amit meg akarok csinálni, meg ami kell a Steve carthoz. Illetve egy MFR autopsawner, eredetileg EnderIO-sat akartam, de ugyanazok a gépek kellenek az MFR-hez is, cserébe ebben a safari net könnyen cserélhető. Persze ehhez kell az EnderIO vonalon kicsit haladni, amit már elkezdtem mondjuk. Ez itt már keményebb, de meglepően jól fekszik és tetszik is, ahhoz képest mennyire utáltam anno az expertet, most tetszik. Persze Direcraftolni biztos nem fogok.
Jelenleg ennyi.[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
válasz vaakuum #19505 üzenetére
Este nekimentem a témának, de nem igazán sikerült olyan pályát összehozni, amilyet szerettem volna.
Nincs véleltlenül valami jó oldal, ahol használható gyakorlati tanácsok is vannak? A gamepedia oldalait végigrágtam nagyrészt, de arra sem találtam semmi utalást, hogyan lehet véges méretű pályát csinálni, illetve hogyan lehet tetszőleges számú és típusú biomokat a térképre beválogatni.
Singleben sajnos csak olyan állítási lehetőség van, hogy all, vagy pedig mindegyiket önmagában lehet beállítani.És ezzel kapcsolatban is van kérédem, mert tegnap kreativban elindultam a pálya fölött, de végtelennek tűnik. Akkor hogyan osztja el a biomokat, és hogyan határozza meg a méretüket? Vagy egy bizonyos méret után az eredeti paraméterekkel újat rajzol, tehát a végtelen pályán végtelen darabszám van minden biomból akkor, ha az összes biom be van kapcsolva?
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#90933760
törölt tag
-
vaakuum
addikt
válasz #90933760 #19511 üzenetére
De akkor ezen a 30mill*30mill területen minden biomból egyetlen darab van? Tehát konkrétan ahova spawnol, ott kell játszani, max ha elindul az ember egy irányba, akkor kis szerencsével belátható időn belül átmehet egy másikba, és ott kb. vége is a történetnek, mert annyit meg már képtelenség menni, hogy innen is átmenjen az ember egy harmadik biomba?
Valahol rémlik, hogy láttam valamit arról, hogy mekkora is lehet egy pálya valami paranccsal a generálásnál, de nem találom
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#90933760
törölt tag
válasz vaakuum #19512 üzenetére
Több is van, a gyakori biomok folyamatosan egymást váltják, általában ezer blokk egy biom de valtozo, mert van mikor több egyformát general. Simán lehet többet is bejárni.
Ha megnézed a taliga.net oldalon a vanilla dynmapot ott lathatod hogy nez ki nagyjából a generalas.[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
válasz #90933760 #19513 üzenetére
A PH! Vanilla Dynmap a jobb felső sarokban sajnos valami olyan oldalra vezet, ami már 5 perce fehér háttéren Connectingel Firefoxxal és explorernél meg "várakozás a következőre: ... "
Szerintem nem fog betölteni"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
apatyas
Korrektor
válasz vaakuum #19512 üzenetére
A világod méretét tudod limitálni, ill az elérhető területet áthelyezni:
Link
Egyszer játszottam egy jó kis "börtön" pályán, ami 1 blokk szélességről indult, és az acsik teljesítésével bővült felenként. Most sajnos nem jut eszembe az angol neve, és valszeg elveszett már gépköltöztetések között. Igen, azóta építkezem inkább függőlegesen.
Az újabb survival mapok közt találtam vmi hasonlót amiben van world border: Linkpezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
csoki
senior tag
válasz vaakuum #19514 üzenetére
nekem működik most is, próbáld a spigotos dynmapot is ki, az is működik
de itt van egy képen a ph vanilla térkép katt , csak itt ugye nem tudsz kedved szerint ránagyítani jobb felbontásért(#19515) apatyas: captive minecraft-ra gondolsz sztem, van 4 része is
[ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
Köszönöm a linkeket, nézem...
A taliga.netesből jelenleg itt egyik sem működik, mindet végigpróbáltam már elsőre... lehet itt valamit fog a tűzfal, de hátha estére otthonról jobb lesz"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#90933760
törölt tag
Egy valag kraftolás és egy sornyi géppel később, kész az autospawner.
-
vaakuum
addikt
válasz #90933760 #19521 üzenetére
Farkast csirkehússal szelídítetted? Vagy azt csak csonttal lehet?
szerk:
De, napközben egy olyan tűzfal mögött ülök, otthonról jó volt. Monjduk azt hittem, a kép mellett lesz némi setup infó is, hogy mhogyan lett paraméterezve az a térkép, hogy végül is olyan lett.Itt a presets részben a Preset code oszlopban amik vannak (és csúszkával tologathatóak a cellán belül), azt ha a pályagenerátornak beadom kezdő értéknek, akkor adja a képen látható pályákhoz hasonlót?
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#90933760
törölt tag
válasz vaakuum #19522 üzenetére
Csonttal. De ezek nincsenek szelídítve, csak tagelve hogy ne spawnoljanak el. Hússal etetheted, vagy vihetsz mellé birkát, nyulat azt is megeszik, de nem történik semmi, szívecskék lesznek fölöttük.
Ha sérülnek akkor potikkal lehet regenerálni őket.
Ha kutyává szelídíted akkor a húsra is regenerálódik és ugyanúgy mint a többi állat sokszorosíthatóak is. Én sose szelídítem őket, mert vagy ülnek maflán vagy jönnek utánad és mindenbe belebugolnak. Így meg legalább elvannak magukban. De így is egy részük a chunk betöltésekkor belebugol a falba pl. épp ezért ahol tudtam inkább summonoltam hallhatatlan farkasokat, meg egyúttal semlegesre fixálva. Mert így ha véletlenül megütöd az összes megtámad. -
vaakuum
addikt
válasz #90933760 #19523 üzenetére
Én nagyon kezdő vagyok, csak gyerekektől hallottam, hogy lehet farkast szelídíteni, de hogy az mire jó, nem tudom. Alapból harcolnak a zombik és csontvázak ellen a farkasok? Vagy csak akkor, ha már szelídítve vannak?
Tegnap kipróbáltam szerveren a sima, lapos mapot, amin vannak falvak, de mire ágyat szereztünk a gyerekekkel, addigra csak 2 hentes meg egy tímár maradt meg a lakosok közül, a többiek megzombultak
Viszont mostanra van egy rakás tehenünk, disznómnk, birkánk, csirkénk, úgyhogy a kezdeti nehézségek letudva... sajnos lovat nem találtunk, biztos többet kellene menni hozzá..."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
#90933760
törölt tag
válasz vaakuum #19524 üzenetére
A farkas asszem csak skeletonra tamad, a kutya mindenre ami megsebez téged vagy amit te megutsz.
A falusiakat ha bezarod egy házba aminek az oldalai ajtobol vannak, korberakva blokkal hogy ne jöjjenek ki, es vásárolsz tőlük akkor valamekkora eséllyel születik kis falusi.
Illetve a zombi falusi is gyógyítható valamelyik potival es aranyalmával. De amig meg zombi addig elég a napfénytől es despawnolni is tud.A nehezsegi fokozat meg ezt befolyásolja, könnyűn nem lesznek zombik, normálon fele eséllyel, hardon mindig.
-
vaakuum
addikt
válasz #90933760 #19526 üzenetére
A falusit lehet valahogy célirányosan mozgatni?
Vagy egy házba kell őket mind bezárni? (nyilván ha minden házban egy falusi van, úgy nehéz szaporulatot elképzelni
Ja, gyerek valami olyat is mondott, hogy gólemet is lehet valahogy spawnoltatni a faluba, ami védi az embereket. Erről ennyi a max. infóm, hogyan, mint, nem tudom, ők sem igazán.Én azonnali hatállyal rászoktattam a gyerekeket arra, hogy hard-on játszunk , bár a 7dtd után ezen annyira nem lepődtek meg...
A következő a hardcore lesz, de addig még néhány dolgot meg kellene ismernem! Többek között a minap egy slanderman agyonütött úgy, hogy a 2 kocka belmagasságú házban voltam benn, ő kint állt előtte, és kettőnk között volt egy zárt ajtó, az ajtó mellett meg meg egy függőlegesre (zártra) állított csapóajtó (lenyíló ablak zombipüföléshez). bent álltam ott ütött agyon ajtón keresztül. Szóval hogy pl. moboknál mire lehet számítani, az sem tiszta teljesen.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
apatyas
Korrektor
válasz vaakuum #19527 üzenetére
Falusit mozgatni: rövid távon befalazod, és vagy épp megy arra, vagy lökdösöd magad vagy pistonnal nyekeregteted, ami persze nehéz móka, pert a piston is arra fog állni, amerről lerakod. Ha kiépítesz egy folyosót, akkor vízzel tudod vitetni, csak ne fullaszd meg. Ajtó-csapóajtókat kinyitják maguknak és kiszöknek, de ha fejmagasságban kezdődik a létra, arra magától nem ugrik fel, így tudsz közlekedni. Hosszabb távra: vonatkocsiba kell belelökni, onnan elvileg magától nem jön ki, tudod vonatoztatni.
Ha a friss faluban akarod őket bezárni, akkor: legyen a házban fáklya és világos, különben ott is megjelennek zombik, az ajtót teljes magasságában és oldalról is három szélességben falazd be - a zombik az élek találkozásánál néha átüthetnek.
Kigyógyítani: splash potion of weakness-t rádobod, és adsz neki egy sima aranyalmát ebben a sorrendben. Ekkor elkezd zúgni meg rázkódni, akkor már gyógyul (ne menj messze, mert még mindig mob és eltűnik ha unloadol a terület), aztán egy-két perc alatt visszaváltozik rendes falusivá. Így az egyébként eleve zombifalusinak spawnoltakból is lehet egészséges falusit gyártani.
Gólem: ha sok paraszt van a faluban, akkor megjelenik a gólem ami védi őket. Nem olyan erős hogy megvédje az összeset. Konkrét számokat a wikikben keress.
Paraszt születése: ha kettőt egymás közelébe zársz és kereskedsz velük új dolgokkal, akkor mindkettő szívecskés lesz, és lehet hogy csinálnak egy gyereket - ezért kell összezárni őket, hogy nagyobb eséllyel találják meg egymást. Ahhoz hogy akarjanak szaporodni, elég sok háznak kell lennie. Ház = olyan ajtó, aminek az egyik oldalán több fedett terület van, mint a másikon, szintén a wikikben nézd meg. Vagyis, lehet egyetlen ház aminek sok ajtaja van.
Enderman ami téged megütött a falon keresztül: nemtom. Nem kellett volna neki, csúnya dolog volt tőle. Lehet amúgy, hogy az optikailag függőleges és zártnak mondott csapóajtó bizony logikailag a nyitottat jelenti, és azon ütött át - ugyebár csapóajtó logikailag akkor zárt, ha vízszintesen fedi a lukat lefelé.
Hard és erősebb játékmódoknál, emlékeim szerint, a mobok be tudják törni a házak ajtajait, szal csak óvatosan.[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#56573440
törölt tag
válasz vaakuum #19527 üzenetére
iron golem a neve úgy kell letenni ahogy mutatja a recept, és átalakul gólemmé. Mászkál körbe és bünteti a mobokat
-
#90933760
törölt tag
válasz vaakuum #19527 üzenetére
Az ajtó és a fényes hely vonzza a falusiakat, a középső házat kell megkeresni, abba mennek legszívesebben alapból is. Ha a többiről az ajtó le van véve, az egy amin van pedig ki van világítva belül, akkor valamennyi oda fog tornyosulni este. De sose lehet a játék viselkedését kiszámolni, megeshet hogy nem mennek be és akkor felzabálja őket a zombi.
Vasgólem 10 falusinként spawnol, vagy építhetsz egyet te is T alakban 4 vasblokkból és a tetejére egy tökből. Elég lomhák, nem sokat érnek, a skeletont ha megüti az pedig elbújik előle és messziről lenyilazza.
Vasúttal lehet még falusit vinni, odalökdösöd a kocsihoz beleugrik, majd ahova megérkezett ott kiütöd a kocsit alóla.
Vagy csak simán lökdösöd vagy folyosót építesz neki.A mobok az ajtón át tudnak néha ütni, vagy a blokkok sarkainál, bug. Hardon a zombi betöri az ajtót is. A vasajtót nem tudja, de ha nekifeszül és mögötte áll a falusi, ugyanúgy megütheti és átalakul. Én ha falut védek, akkor körbekerítem az egészet és bent fullra kivilágítok mindent, kint is egy kis részen.
-
#90933760
törölt tag
-
Bertiee
aktív tag
Sziasztok!
Abszolút nem ismerem a Minecraft világot, teljesen sült hal vagyok hozzá... A fiamnak szeretném megvásárolni. Miután megvettem teljes értékű lesz és mindenféle játékmóddal tud majd játszani, vagy a különböző kiegészítések csak fizetősen bővíthetőek? -
föccer
nagyúr
válasz molnartibor #19535 üzenetére
Ez ki? PH-s szerveren van?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
#90933760
törölt tag
válasz molnartibor #19535 üzenetére
Ha van op, neki meg nincs, gyönyörűen körberakható bedrockkal.
Mondjuk mostanában én is elvoltam párszor, mert úgy gondoltam érdemesebb egy filmet megnézni, miközben fut a háttérben a játék. Addig darált a pulvi meg a szita.Amúgy ez is érdekes jelenség, hogy afk egy idő múlva kicsavarodik a fej. Szerintem ez X-akták.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Erről nem beszélünk senkinek.
-
erh75
tag
A fiam szeretné ha felraknám neki az Aircraft Zeppelin mod-ot. Ubuntu van a gépen a Minecraft pedig a legújabb 1.10.(2)-es, ehhez letöltöttem a hozzávaló Forge-t és telepítettem is. Ezután letöltöttem az Aircraft mod-ot és bemásoltam a mods könyvtárba , de indítás után nem jelenik meg a Mod-ok között. Azt már kiderítettem hogy az Aircraft 1.9-es Minecraft-ig jó. A Minecraftot a Forge profillal indítom.
Tudna valaki segíteni, hogy hogy lehetne megoldani ezt a problémát ? nekem a hivatalos oldalról a már említett Minecraft verzió töltődött le és ott nem is találok régebbi verziókat.
A segítségeteket előre is köszönöm. -
apatyas
Korrektor
Nem vagyok egy kézi modpakk összeállító guru, de első segítségnek talán megteszi amit írok:
Csinálj egy új profilt a minecraft launcherében, amiben az 1.9-es minecraft verziót jelölöd ki indítandóként - amit még támogat a modod. Ehhez add hozzá ugyanúgy a Forge-ot, és hozzá a modot a helyére.
Aztán meglátjuk, mennyit segített.
Egyébként, vannak logfileok, amik indítás közbeni folyamatokat dokumentálják, jó esetben látszik belőle, hogy mi a baj.[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
#56573440
törölt tag
én nem találok 1.9-es változatot labból a modból. Hol találtad?
Egyébként itt van a downgrade lehetőség,Edit profie, és alatta use version. Vissza tudsz menni verzióban elég sokat 1.0-áig akár.
Ha tényleg 1.9-es mod van, akkor pontosan addig a verzióig menj vissza a verzióval, egy hozzá tartozó forge-ot tegyél fel, és úgy próbáld meg.