Keresés

Aktív témák

  • .tnm

    addikt

    válasz Parci #737 üzenetére

    a jelenről beszélsz, én pedig a jövőről. szerintem most pont ugyanaz a helyzet van, amikor a nyomtatott sajtó volt az úr és nem ismerte fel a reklámpiac, hogy a net a jövő. most meg az van, hogy aki értelmes, az sokkal tudatosabban vásárol, mint a net léte előtt. aki meg nem értelmes és bele lehet húzni minden "exkluzív ajánlatba", az meg egyre kevésbé fog vásárlóerőt jelenteni, mert üresek a zsebei. lehet nem 5 év múlva bukik be a rendszer, hanem 50, de szerintem is jó példa a stream vs tv arra, hogy tudatosabbak a vásárlási szokásaink és egy sokan vesznek bérletet azért, amit akarnak, szemben az ingyen adaggal.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

Aktív témák