- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Crypto Trade
- Hálózati / IP kamera
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Milyen NAS-t vegyek?
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- SkyShowtime
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
Negyedszer: a ms-nak nem érdeke d3d-vel konkurens megoldás támogatása, ezért a legkényelmesebb kibúvót keresni. 3rd party pluginek FTW -- ismét.
-
lgb
tag
MS-nek TCP/IP-t se kene implementalnia. Ugyanis az is lehetove teszi a gep DoS-olasat kulso forrasokbol, ergo nem biztonsagos, nem kell halozat, az mind kockazati tenyezo! :-D Amugy a dologban persze van igazsag, de vegulis minden dolog meglete egyben kockazat is: ha nem kapcsoljuk be a szervert, eleg nehez megtamadni, ergo ne is kapcsoljuk be. Azert ez kisse szelsoseges allaspont, igazsagtartalma ellenere is, imho.
-
hohoo
senior tag
hogy megmondtam pár hónapja! Ms-nek nem kell webgl, mert túl nyílt és platformfüggetlen majd csinálnak webd3d-t ami csak winen fog menni, zárt lesz és jó lassú (ez a biztonsági kockázat csak bullshit, külön vicces, az ie-k fejlesztőétől )
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
dabadab
titán
Es mindez az ActiveX kitalaloitol.
DRM is theft
-
FTeR
addikt
a pronléma itt inkább a kliens gép túlterhelésén van, semmint egy szervernél.
kliensen a TCP/IP alapú DoS-t prózai egyszerűséggel ki lehet védni.
itt az a probléma, hogy egy response okozza a DoS-t.#1
persze. mint láthatjuk sok más példánál (mint html5), ms teljesen szembe megy az iparággal, saját önös érdekből.
biztos vagyok benne, ha ms cuccában lenne ilyen alapvető, tervezési hiba, akkor te lennél az első a topikban, aki anyázna : )#5
inkább örülhetnél, h tanulnak a hibáikból.
milyen jó lesz, ha majd alapból tiltani kell WebGL-t, olyanért, amiért az ActiveX-et is.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
-
gabor85
őstag
én azért megvárom mit mond moonman.
-
lgb
tag
Jaja, sorry a TCP/IP-s pelda kapcsan irtam eppen servert, nem a WebGL kapcsan, es az egesz a peldam miatt jott ide: ha van egy szervered nyilvan tul sok keres le fogja benitani.
Mindenesetre pl a DDoS-t mar nehezebb kivedeni. De nem is ez a lenyeg, hanem az, hogy voltakeppen minden megoldas ami kapcsolodik a halozatos dolgokhoz, az egyben biztonsagi kockazatot is jelent, es nem mindig egyszeru vedekezni ellene. Ha WebGL-nel maradunk, ilyen elven az is hasonlo temadas, hogy pl egy olyan jatekot akar futtatni az ember ami tulterheli a GPU-t. A kulonbseg annyi, hogy azert egy weboldal meglatogatasa egyszerubb, es kevesbe realizalodik a felhasznaloban is, hogy ez problemahoz vezethet, mig egy jatek telepitese/futtatasa az nem szokott "veletlenul" tortenni. Ha erted mire gondolok. Mindezek ellenere, imho hasonlo (ha nem is olyan nagy) problema, ha egy eroforrasigenyes oldalt latogat meg az ember (oldal merete, JavaScript kodok tomkellege, stb), amivel esetleg tulsagosan leterheli a gepet (sot egyes esetekben JS engine-ek hibajabol akar hasznalhatatlanna is valik a browser, es "ki kell loni" - erre is lattunk peldat). Az persze nemi kulonbseg, hogy itt kisse alacsonyabb szintre helyezi a tamadhatosagi feluletet a WebGL, akar egeszen a GPU szintjere. Viszont eleg nehez olyasmit krealni, ami performanciaban oke, platform fuggetlen, weben at mux stb, es nem hordoz semmifele kockazatot, eleve maga a web is ezt teszi hw/sw-tol fuggetlenul, az emberi tenyezot is megcelozva: lasd pl adathalaszat stb. Ez mondjuk mar inkabb filozofiai kerdes innentol, es kevesbe temaba vago, bocsi.
-
hohoo
senior tag
Most így nézve a képet... webgl-el mióta lehet közvetlenül a gpu-hoz hozzáférni? (akkor ne használják a directx-et mert az is ilyen ).
Milyen kártékony kódot futtatnak a gpu-n? Beállítják hogy kiszel tünde képét renderelje 3d-ben?
Kilóg az egész lóT-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
floatr
veterán
Biztos vagyok benne, hogy meg sem próbálják megoldani a problémát, akár javaslatokkal, akár tevőlegesen. A saját html/DOM/jscript aberrációik jelentősége eltörpül a d3d-é mellett. Ez gyakorlatilag az egyik legnagyobb ütőkártyájuk a win használata mellett. Ha ennek engednek, akkor megadják a lehetőséget a játékfejlesztőknek, hogy kiszabaduljanak a platformról, és akkor a chrome os-é a világ. Ennyi, semmiféle érdemi technikai problem nem releváns, mert ennyi erővel a canvas-ba is belerúghattak volna egyet.
(#11) hohoo a shader script az ugatás tárgya.
[ Szerkesztve ]
-
hadm
csendes tag
Szerintem itt a kisebbik gond az, hogy DOS támadás indítható. A nagyobbik, hogy kernelmódban futó driverekhez ad közvetlen hozzáférést. Nyílván nem arra fogják ezt felhasználni, hogy Kiszel Tündével rémisszenek. Ha azt is figyelembe vesszük, hogy mennyire szutyok drivereket tudnak kiadni még a nagyobb gyártók is, akkor azt hiszem azért látható, hogy van alapja a dolognak.
Ádám
-
#40553216
törölt tag
Írja ezt egy olyan cég, amelyik rendszeresen javít még 2011-ben is olyan hibákat, melyek nagy valószínűséggel a DOS 1.0-ban is benne voltak már. Hát BAZZ+!
-
attila9988
őstag
Ha ennek engednek, akkor megadják a lehetőséget a játékfejlesztőknek, hogy kiszabaduljanak a platformról, és akkor a chrome os-é a világ
Mintha scifi regényt olvasnék... Azért ennyire ne essünk túlzásokba. Nem nagyon hiszem hogy mindenki rohanna a google karmaiba, ha netán az ms támogatná a webgl -t. Főleg hogy "nyíltságot" állítod itt szembe a csúnya gonosz "zárt" microsoft -al, holott egy felhős os -nél zártabb, megkötésekkel, és kellemetlenségekkel tarkított megoldást el sem lehet képzelni. Chrome os -hez képest a windows maga a szabadság...
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
bbenoe
csendes tag
Nodehát akkor a kockázat hordozója nem a WebGL, hanem a szutyok driver.
WHQL pedig mintha már lett volna. Vagy van is.
Továbbá.
Hány videókártya-gyártó van jelenleg? Kettő? Esetleg három? Ha nagyion optimista vagyok, akkor öt?
Akkor pedig mit is mondott a Microsoft? Sztem csak annyit, hogy "közöljétek, geekek, mindenhol" , amit buzgón meg is tettek.A csúcstechnológia nem attól csúcs, hogy csak alulról láthatjuk. Az ÖSSZES többi technológia emeli magasba. Tehát voltaképpen sem nem tiszta, sem nem biztonságos.
-
hohoo
senior tag
Még egyszer: hogyan fér hozzá egy api egy driverhez? Akkor a directx-et miért használják? hogy lehet dosolni webgl-el? (még a videokártyát sem terhelhetik túl, mert a szoftveres után már ha jólt tudom mind2 gyártónál hardveres védelem van erre, ati-nál biztosan...
Ha figyelembe vesszük, hogy whql-es driverek tudnak kékhalált meg mindenfélét okozni, ordító hibákkal, látható hogy a microsoftnál nem igazán kompetensek a témában...
Mindig mondom, az ms jobb ha marad a patent trollkodásnál, összevásárolt cuccok változatlan formában továbbadásánál, kenőpénzelésnél, mert ezekhez értenek, máshoz nem nagyon.[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
hohoo
senior tag
válasz attila9988 #16 üzenetére
nem csak a króm felé lehetne menni, hanem makkos, és bármilyen linux felé. Emulálni is úgy lehetne, hogy minden játék száguldana d3d nélkül, még akkor is ha maga a program még mindig wines, ugyanis a d3d a gátja annak hogy más platformokon nem lehet elegendő sebességgel wines játékot futtatni, hiszen erre készült az egész directx.
[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
hadm
csendes tag
Igen, valóban a hiba kihasználása valóban a driverben történik, de itt nem ez a lényeg. A lényeg, hogy a WebGL közvetlen hozzáférést enged a web felől olyan mélyen lévő rétegekhez ami a driver hibák nélkül is kockázatot jelent. Driver hibák pedig mindig lesznek a WHQL ellenőrzések ellenére is.
Ádám
-
bbenoe
csendes tag
Egyébként pedig a Microsoft óriási öngólt rúg, majdnem akkorát, mintha a Google Maps nem futna IE alatt.
Lásd pl.: http://bodybrowser.googlelabs.com/ (10.6 nál újabb Ati driverrel, Chrome 12 alatt)További egyébként a zembereket nem érdekli a biztonság, a színes üvegcserép sokkal inkább.
A csúcstechnológia nem attól csúcs, hogy csak alulról láthatjuk. Az ÖSSZES többi technológia emeli magasba. Tehát voltaképpen sem nem tiszta, sem nem biztonságos.
-
bambano
titán
A lényeg az, hogy ahelyett, hogy kijavítanák az alapvető hibákat, megint egyénieskedni akarnak és megint nem akarnak szabványkövetők lenni. Ez már az ie6-nál sem vált be, csak a mostani piaci részesedéseknél lehet, hogy hamarabb bebukják.
Egyébként is a böngészők elég sok helyen használnak ma már hardveres gyorsítást. Ergo teljesen mindegy, hogy először a böngészőt kell megtörni (ahogy némelyik kinéz, pl. ie, nem is nagy munka) és utána abból borítják meg a videodrivert, vagy közvetlenül mennek a videora. Másrészt meg nem a böngésző az egyetlen, ami hozzáférhet a videokártyához, tehát az, hogy a böngésző miatt nem csináljuk meg, csak üres mosakodás. Akkor csinálják meg a többi program miatt. Flasht, pdf-et, egyebet is törtek már meg, ezek is használnak hw gyorsítós apikat.
Még egy kérdés: nem azért tervezték újra a teljes driver modellt vista-nál, és nem azért sandboxolják a böngészőket, hogy ebből ne legyen probléma? Ha mégis van, milyen munkát végeztek eddig?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bbenoe
csendes tag
Azt hiszem a sandboxolás a CPU-ban történik, itt pedig a GPU-tól félnek.
A cikk túl finom mesh-t emleget - simán állhat egy közönséges kocka is 12 millió háromszögből, amit a szerencsétlen GPU egyenként akar árnyékolni és fényezni. Vagy ha ennél intelligensebb, akkor ezek a háromszögek 0,001 radiánnyit ferdék egymához képest. Aljas geometriát könnyű csinálni... gondolj a partneredre...
A csúcstechnológia nem attól csúcs, hogy csak alulról láthatjuk. Az ÖSSZES többi technológia emeli magasba. Tehát voltaképpen sem nem tiszta, sem nem biztonságos.
-
Cathfaern
nagyúr
A fő problémák a következőek:
1. WebGL esetén, ha tegyük fel a MS megírja úgy a böngészőt, hogy 0 hiba van benne, de szar a VGA driver, akkor be lehet jutni a gépre. Ki lesz ezért a hibás? "Há' neteztem, szóval szar az IE".
2. Rendben van, hogy videókártya gyártó van mondjuk 2, viszont bizonyos OEM partnerek VGA-jára a "központi" drivert nem lehet felrakni (laptopok tipikus eset). Innentől kezdve az a kettő felszaporodik 10-20-ra. Ráadásul OEM-eknek szokása, hogy nem adnak ki drivert, csak ha nagy gebasz van. Laptopomhoz utolsó driver több éves. Biztos lehetsz benne, hogy az OEM gyártók nem fogják ezután se összetörni magukat.
3. Az IE frissítését a MS központilag tudja irányítani, fel tudja hívni a figyelmet, kiírathatja az IE-ben, vagy visíthat a Windows, hogy van friss IE. A VGA driverek frissítésére semmi befolyása.
4. DoS-t úgy lehet végrehajtani, hogy egyetlen egy kérést küldesz a kliensnek, nem kell támadni. Ráadásul a böngésző bezárása sem feltétlen állítja meg (nyilván driver hiba kihasználása esetén). -
hadm
csendes tag
-
hohoo
senior tag
válasz Cathfaern #24 üzenetére
1. először azt kéne bizonyítani, és megmagyarázni, hogy webgl-en hogy lehet hozzáférni kritikus dolgokhoz. Mert ez az m$ közlemény egy bullshit, emellett ha rendesen leírták volna akkor is az ms szavahihetősége GyF-el vetekszik... másrészt még mindig nem látszik mi a különbség ebben a webgl és a directx között, harmadrészt az ie9-et is webgl nélkül lazán megtörik...
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
bambano
titán
én úgy emlékszem, olvastam olyat, hogy azért kellett újratervezni a driver modellt, hogyha megakad egy driver, az oprendszer összeomlása nélkül megoldják a problémát, akár újra is indíthassák azt. akkor meg mi a gond? megomlik a driver, megomlik, nem oszt, nem szoroz.
másrészt továbbra is azt forszíroznám, hogy nem a böngésző az egyetlen, amelyik támadó kódot tolhatna a videokártyába, tehát ezt a problémát úgy egyébként a böngészőtől függetlenül is meg kell oldani. következmény: a webgl nem támogatása mögött egyéb, nem biztonsági indokok vannak.
(#24) Cathfaern: egyet is tudnék érteni azzal, amit írtál, ha kizárólag a böngésző lenne az egyetlen probléma az átlagos windowsos gépen.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Cathfaern
nagyúr
Elmagyarázták, tisztán látszik az ábrán. Úgy, hogy a webGL hozzáfér a kernel módban futó VGA driverhez. Nyilván itt nem arról van szó, hogy jelenleg exploitolni lehetne, hanem arról, hogy tervezési hiba van benne (lásd még: ha a egy épületből kihagysz néhány oszlopot, lehet nem dől össze, de jó eséllyel idővel össze fog), vagy legalábbis designilag biztonsági rést tartalmaz.
"ie9-et is webgl nélkül lazán megtörik"
Épp arról van szó, hogy a webgl lényegében megkerüli a böngészőt, tehát lényegtelen, hogy az IE-t mennyire könnyű vagy nem könnyű megtörni.bambano:
Ja félreértés ne essék, nem akarom védeni az MS-t, nyilván nem fűlik a foga egy olyan szabvány támogatásához, amivel "bármilyen" oprendszeren lehetne 3D-s játékokkal játszani (normális grafika és sebesség mellett).
Ettől függetlenül amit megfogalmaz kritikát, az jogos.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Cathfaern #24 üzenetére
Mondjuk pont a dos elegge erdektelen, mert egy bongeszot dosolni nem nagy varazslat, javascriptben is lehet irni vegtelen ciklust meg szazmillioszor szazmillio pixeles kepet is lehet csinalni (amit szerveroldalon par byte-ra lehet tomoriteni).
Az meg, ha a grafikus driverben lyuk van, az akkor is problema, ha nincs webgl, ahogy azt mar elottem bambano is kifejtette, max. akkor nem remote, hanem local exploit, de ez mar olyan sokat nem szamit.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
hadm
csendes tag
Itt nem a driver összeomlása a gond. Az már megoldott dolog, hogy a driver összeomlása nem rántja magával a rendszert. A gond pont akkor van, ha nem omlik össze a driver, hanem azon keresztül szépen hozzáférnek mindenhez.
Mi az ami ilyen könnyen és közvetlenül a webről tudna kódot pumpálni driverbe?
Ádám
-
bbenoe
csendes tag
válasz Cathfaern #24 üzenetére
Ez csak egy tréfás kérdés: miért fáj neked a WebGL, ha ilyen régi a géped?
(Egyébként igen, az én laptopomra sem találok 2008-nál újabb Ati drivert, az egész WebGL téma azért került a szemem elé, mert a Google Body Browsert akartam rajta megnézni, és nem ment.)<off> Egy másik, Win7-es gépen meg béta Ati szoftvert (ati_catalyst_10.3_ogl4_preview_win7_vista_march29) kellett felrakni, mert egy régi tervezőszoftver éppen az OpenGL miatt nem futott a legújabb driverrel. Szóval driverszutyokság van elég. BTW a WebGL meg megy ezzel a bétával, mert 10.3-as, és a Chrome csak a 10.2-t és korábbiakat vágja ki...)
A csúcstechnológia nem attól csúcs, hogy csak alulról láthatjuk. Az ÖSSZES többi technológia emeli magasba. Tehát voltaképpen sem nem tiszta, sem nem biztonságos.
-
floatr
veterán
válasz Cathfaern #29 üzenetére
A nagyobbik probléma az, hogy erre inkább a gpu driver gyártóinak kéne lépni valamit, nem pedig a ms-nak kéne sheriffet játszania. Implementálhatnának egy biztonsági mechanizmust a gpu-k környékére, amivel egy lépéssel megnehezíthetnék a támadók dolgát. Ezt tudják ők is, de akár még olyan driver modellt is alkalmazhatnának, ami ebben segít, csak nyilván az ő dolguk az, hogy hanyatt vágják magukat minden vélt vagy valós probléma okán.
Sőt abban sem akadályozza őket senki, hogy az opengl/es-hez adjanak kódot, vagy javaslatokat. Node sebaj, lesz az exploder részesedése még ennél is kisebb, bár a win8 interfészével próbálnak javítani az arányokon.
-
bbenoe
csendes tag
Megismétlem: a MS nem jót szólt. Biztos h lesznek WebGL-es oldalak, mert a Google akarja. Azokat majd nem IE-vel nézik, hanem Chrome-mal, Safarival, Firefoxszal, ami nem érdeke a MS-nek.
Ha meg lesznek elcseszett, vagy rosszindulatú ilyen oldalak, a Google mejd jól ráteszi őket a feketelistájára és kész.
Továbbá az egész issue, mint már a kommentfolyam elején kiderült, a kliens baja, oldja meg.
A csúcstechnológia nem attól csúcs, hogy csak alulról láthatjuk. Az ÖSSZES többi technológia emeli magasba. Tehát voltaképpen sem nem tiszta, sem nem biztonságos.
-
WonderCSabo
félisten
Kéne vmit kezdeni ezzel a problémával, mert a WebGL-ben egyébként nagy a potenciál. Egyébként annyira nem lehet olyan nehéz kiszűrni az eldurvuló shader szkripteket...
Szerk.: Ez a hiba is elég durva, viszont ez nem a WebGL spec hibája, hanem az Fx4 implementációjáé. Ezt már javították Fx5-ben.
[ Szerkesztve ]
-
airwin
csendes tag
Ennyi okos hozzászólás...
A legfőbb probléma az, hogy a grafikus meghajtót író cégek nincsenek felkészülve arra, hogy 0-day exploitokat javítsanak a szoftverükban.
Mert ugye... Jön a hiba. Ügyfél bejelenti a Microsoft-nak. Microsoft kideríti, hogy eszkalálni kell a bejelentést 3PP-nek. 3PP szüttyög rajta az SLA szerinti időt maximálisan kihasználva. Workaround nincs, a javítás a következő driver verzióban. Ja, de a code-freeze-t lekéstük, már csak a következő havi kiadásba mehet a patch.
Király.
-
airwin
csendes tag
válasz Cathfaern #29 üzenetére
"nyilván nem fűlik a foga egy olyan szabvány támogatásához, amivel "bármilyen" oprendszeren lehetne 3D-s játékokkal játszani (normális grafika és sebesség mellett)."
Szerintem te félreértesz valamit. A WebGL kizárólag a megjelenítésért felelős. A játék kódját pedig mibe képzeled, javascriptben? Ugyanilyen megoldás már eddig is létezett, úgy hívják hogy Adobe Flash. A WebGL legfeljebb annak jelent konkurenciát. Vagy annak sem, amíg nincs teljes képernyős megjelenítésre kapcsolás HTML-ből...
-
Sofian
őstag
Nekem inkább az a bajom, hogy performancia tekintetében borzalmas a WebGL pillanatnyilag...
példa: http://www.ro.me
Egyszerű primitív modelleket használ és így is gyilkolja a gépet....
[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
Ok, akkor a WebGL veszélyforrás az inkompetens videókártya-gyártók miatt. Nézzük meg milyen alternatív megoldások vannak helyette a böngészőkbe, amik jelenleg is használatban vannak, az MS által támogatottan:
- flash
- egyéb beépülő plugin ami lényegében rendes különálló alkalmazás csak böngészőből indítható.Muhahahaha.
Mégis mi a jó életről beszélünk? Ezeknél a megoldásoknál még csak le se kell piszkálni a grafikus kártyáig ha valaki disznólkodni akar. Tökéletesen igaza van floatr-nak, természetesen mindannyian tudtuk előre, hogy ez lesz a dolog vége (egyszerűen ellenérdekelt az MS a WebGL elterjedésében, hülye is lenne ha máshogy tenne), de azért ennél valami értelmesebbet is kitalálhattak volna (vagy egyszerűen tarthatták volna a pofájukat és sunyin lapíthattak volna), mert ez így nem kicsit nevetséges.
-
floatr
veterán
Node végre itt vagy és mondhatod a frankót
Gondolom ez a havi iteráció a gyártócégek alapító okiratába van foglalva, hogy ettől már ebben az életben nem tudnának eltérni. Most is ugyanúgy van nekik bugtrekkerük, csak senki nem kényszeríti őket se pozitív se negatív értelemben a gyakoribb release-re.
Az meg hogy a script mire képes... sosem fogjuk megtudni, amíg rá nem fekszenek próbálkozó kedvű jómunkások. Egyelőre az a nagy probléma ezzel, hogy a js-hez értők és a játékfejleszteni tudók halmaza közt nem elég nagy a metszet. A múltkor teszteltünk 2d-s trafót, és a v8/crankshaft hozta a c++/c# sebességét, tehát olyan nagy teljesítményzavar nem kéne hogy legyen, de még ha egy-két nagyságrendi különbség is lenne, akkor sem a flash szintjére süllyedne a dolog, inkább 5-8 évvel ezelőtti játékok/alkalmazások szintjét hozná.
(#41) Sofian ez is változhat, bár nekem egy fosos 7600gt-n probléma nélkül fut. A böngészők néha használnak driver blacklist-et most is (ami akkora fejtörést okoz most a ms-nak), könnyen elképzelhető, hogy nálad ez a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Sofian
őstag
Nálam is gond nélkül fut, de a cpu/gpu terhelése egy komplex játékéval vetekszik....
Nem vagyok ellensége a dolognak, csak optimalizálják megfelelően...
Nomeg félelmeim között szerepel, hogy a mindent tudó webfejlesztők flash-ről átvándorló csapata, milyen böszme dolgokat próbál majd összerakni....
-
dabadab
titán
" Jön a hiba. Ügyfél bejelenti a Microsoft-nak. Microsoft kideríti, hogy eszkalálni kell a bejelentést 3PP-nek. 3PP szüttyög rajta az SLA szerinti időt maximálisan kihasználva. Workaround nincs, a javítás a következő driver verzióban. Ja, de a code-freeze-t lekéstük, már csak a következő havi kiadásba mehet a patch."
Ez nem tűnik egy nagyon hihető szituációnak:
1. Az ilyen nem az ügyfelek szokták jelenteni.
2. A hibajelentések nagyon specifikusak szoktak lenne, nem a MS-nek kell kitalálnia, hogy itt most a videodrivert támadták meg.
3. Erősen kétlem, hogy az ATI/NVidia meg a MS között bármi SLA lenne.
4. A videodriverek patcheit nem a MS adja ki.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
gombsadi
aktív tag
Hehe, egy kis troll ON
Már maga a Microsoft is egy biztonsági kockázat:-D
Troll OFF
-
dabadab
titán
Ez volt már?
"The Future of Microsoft Silverlight: [...] Immediate mode graphics API allows direct rendering to the GPU."DRM is theft
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- EA Sports WRC '23
- Társasjáték topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest